Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas turundada üritust internetis?

Koolituse eesmärk on omandada praktilisi teadmisi, kuidas soodsalt ja nutikalt interneti ning sotsiaalmeedia abil turundada üritust.

Selleks et hoolikalt planeeritud üritus võimalikult paljude potentsiaalsete huvilisteni jõuaks, on mitmeid nutikaid võimalusi, mis ei eelda alati ka suuri väljaminekuid. Praktilisel koolitusel räägime, kuidas internetis ja sotsiaalmeedias tulemuslikult üritusi turundada – millistes kanalites, millal ja kuidas toimuvat üritust kajastada? Lisaks tutvume tasuta ja tasulise reklaami võimalustega ning internetis leiduvate tasuta tööriistadega reklaammaterjalide kujundamiseks.

Sihtgrupp:
Koolitusele on oodatud eelkõige üritusi korraldavad väike- ja keskmise suurusega ettevõtted, kes soovivad ilma suuremate kulutusteta iseseisvalt edendada oma turundustegevusi interneti abil.

Programm:

  • 9.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00-11.30 Kuidas turundada üritust enne toimumist?
    • Millistes kanalites toimuvat üritust kajastada – sotsiaalmeedia, koduleht?
    • Kuidas teavitada võimalikult suurt potentsiaalsete külastajate hulka minimaalse kuluga?
    • Kas ja kuidas korraldada auhinnamänge?
    • Tasuta või tasuline reklaam – kumba kasutada?
  • 11.30-11.45 Kohvipaus
  • 11.45-13.15 Kas ja mida kajastada ürituse ajal?
    • Kuidas saada ja kasutada külastajate poolt tehtavaid pildi- ja tekstimaterjali (UGC)?
    • Kas kasutada #hashtage?
    • Kas teha live-ülekanded nii pildis kui kirjas?
  • 13.15-14.00 Lõuna
  • 14.00-15.30 Millele pöörata tähelepanu peale üritust?
    • Milliseid postitusi teha peale ürituse lõppemist?
    • Korduv sündmus? Kuidas toimunud üritusega tekitada rohkem huvi uue vastu?
    • Kuidas oleks võimalik kasutada külastajate tagasisidet?

Õpiväljundid:
Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab valida ürituse turundamiseks õigeid kanaleid;
  • teab erinevaid tasuta ja tasulisi reklaami võimalusi internetis;
  • mõistab kasutajate poolt loodud sisu tähtsust ürituse turunduses:
  • teab internetis leiduvaid tasuta tööriistu, et kujundada reklaammaterjale väiksema vaevaga.

Meetodid: loeng, arutelu, praktilised harjutused.

Koolitaja:
Brit_Mesipuu Brit Mesipuu
on olnud turunduse eest vastutav nii raadios, välimeedias kui ka hotellis ja restoranis ning nüüd on pereettevõtte Milos turundushing. Igapäevaselt tegeleb ta sotsiaalmeedia turunduse teemaliste artiklite kirjutamisega, ettevõtete kodulehtede ja sotsiaalmeedia kanalite sisu haldamisega ning koolitustel esinemisega.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas turundada üritust internetis?