Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Sekretär-juhiabi kursus koos personalitöö õppega

Lisaks sekretär-juhiabi teadmistele saad kursusel omandada ka personalijuhtimise põhitõed! On teada, et tark juht on küll firma pea, kuid personalispetsialist on selle kael! Tema teab, kuidas meeskond toimuma peab. Ta valdab personali planeerimise ja värbamisprotsesse ja palju muud.

Oma ametis hinnatud sekretär on kursis majanduse, ettevõtlus ja personalitöö alustega, tunneb etiketti, tööseadusandlust, valdab kaasaegset kirjakeelt, oskab korraldada koosolekuid, teab arhiivinduse ja dokumendihalduse põhitõdesid ning muidugi oskab kasutada vajalikke arvutiprogramme.

Asjatundlik sekretär-juhiabi on ettevõtjale kui tema teine parem käsi! Lisaks tavapärasele sekretäriametile omab ta teadmisi organisatsioonikultuurist, avalikust esinemisest, sise- ja väliskommunikatsioonist, dokumentide digitaalsest menetlemisest, ärilogistikast jms.

Koolituse tagasiside: Tunnen, et minu jaoks oli koolitus ainuõige otsus. Ma olen enam kui rahul! Õppimise protsess on olnud rahuldust ja enesekindlust andev. Mulle meeldisid praktilised õppepäevad. Need elavdasid ja sundisid aju tööle. Hästi jäid meelde loenguteemad, mida seletati lahti näiteid juurde tuues. Üks kasulikumaid leonguid oli eesti keel, kus kirjtuasime CV, kaaskirja ja motivatsioonikirja. Tagantjärgi ei imesta, miks paljud ettevõtted mulle ei vastanud. Minu CV polnud koostatud vastavalt nõuetele. Kasulikud olid ka arvutitunnid, sest nüüdisajal pole arvutialaseid teadmisi kunagi vähe.

Sihtgrupp:
Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi või personalispetsialistina. Oodatud on ka need huvilised, kes on varasemalt omandanud algteadmisi bürootööst, et oma teadmisi täiendada või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-juhiabi tööst, sh dokumendihaldusest ja asjaajamisest ning personalitööst

Teemad:

  • Sekretär-juhiabi mooduli teemad (135 tundi auditoorset tööd, 29 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 30 tundi iseseisvat tööd):
    • sekretäride kutse-eetika;
    • ettevõtluse alused;
    • etikett ja ettevõtte esindamine;
    • tööalane korrektne eesti keel;
    • bürootöötaja arvutiõpe;
    • dokumendihaldus;
    • arhiivihaldus ja digitaalne arhiveerimine;
    • raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
    • meeskonnatöö;
    • koosolekute korraldamine ja protokollimine;
    • organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus, kommunikatsiooni alused;
    • suhtlemis- ja koostööoskused;
    • konfliktijuhtimine ja läbirääkimised;
    • tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites;
    • tööõigus;
    • projekt organisatsiooni töös ja selle juhtimine;
    • eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused;
    • mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine;
    • kõnekunst ja meedia suhtlus.
  • Personalitöö mooduli teemad (40 tundi auditoorset tööd):
    • personalitöö eetika;
    • kutsetasemed ja kutset andva organisatsiooni tutvustus;
    • organisatsioon kui tervik, tööjõu tähtsus organisatsioonis;
    • personalitöö funktsioonid ja rollid;
    • tööjõuturg;
    • värbamisallikad, värbamine ja värbamistegevused;
    • töötajate tasustamine;
    • uue töötaja sisseelamisprogramm;
    • ettevõtte sisekliima, tagasisidestamine, arenguvestlused, koostöövestlused (juhi ja töötaja vestlused);
    • personali hindamine;
    • personalidokumentide koostamine, haldamine ja arhiveerimine;
    • personaliuuringud;
    • töötajate vähendamise põhimõtted;
    • ettevõtte kohustused tööohutuse tagamisel ja personalitöötaja roll nende täitmisel.

Vaata ka koolituse õppekava

Õpiväljundid
Kursuse läbinu:

  • juhindub töös dokumentide haldamise ja arhiveerimise põhimõtetest;
  • järgib protokolli ja etiketti;
  • arvestab oma töös klienditeeninduse põhimõtteid sise-, välis-, erivajaduste ja erineva kultuuritaustaga klientidega suhtlemisel;
  • oskab kasutada kaasaegseid sotsiaalse tarkvara rakendusi;
  • administreerib personali arvestust ning töötajate värbamist ja töötajate tööalast arendamist

Koolitajad:
Anne Roosipõld

Anne on pikaajalise kogemusega koolitaja-andragoog, Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud. Oskab hinnata raamatukogutöötajate tööd professionaalse kliendi vaatevinklist. Anne on raamatute “Restoraniteenindus” ja “Toitlustamise alused” kaasautor; viinud läbi erinevaid etiketialaseid koolitusi ja teeninduskoolitusi.

Anneli Zirkel
Anneli on meie koolitusosakonna juhataja ja juhatuse liige. Tal on ligi viieteistkümne aastane praktiline kogemus ettevõtte juhtimises ja töö korraldamises. Ettevõtluse ja projektijuhtimise koolitajana töötab Anneli Reiting Koolituskeskuses alates 2002. aastast.
Anneli Zirkel on omandanud Tartu Ülikoolis magistrikraadi rahvatervises, ta omab täiskasvanud koolitaja tase 7 kutset.

Ants Kuningas
Ants Kuningas on lõpetanud Akadeemia Nord (Tallinna Ülikool) Õigusteaduse eriala. Ta on büroo A. Kuningas ja partnerid juhatuse liige ja tegevjurist. Tegutseb tsiviilõiguse, maksuõiguse ja karistusõiguse valdkonnas.

Brit Mesipuu
Brit on olnud turunduse eest vastutav nii raadios, välimeedias kui ka hotellis ja restoranis ning nüüd on pereettevõtte Milos turundushing. Koolitaja Brit Mesipuu tegeleb igapäevaselt turundusteemaliste artiklite kirjutamise ning ettevõtete kodulehe ja sotsiaalmeedia lehtede sisu loomise ja haldamisega. Briti halduses on erinevate suuruste ja teemadega ettevõtete sotsiaalmeediakanalid. Lisaks kõigele eelnevale viib Brit läbi ka erinevaid turundusteemalisi koolitusi ja seminare.

Egle Saska
Egle Saska teeb personalitööd alates 1995 aastast. Tema kogemustepagasis on töö Eesti Raudtees, Tallinna Sadamas, Tammiste Personalibüroos ja PCC Projektis. Lisaks õpetab Egle personalitööd Tallinna Majanduskoolis ning koolitab koostöös PARE ja EBS Juhtimiskoolituskeskusega. Egle on lõpetanud TalTech majandusteaduskonna, Tallinna Majanduskooli õiguse eriala ning kaitsnud Tallinna Ülikoolis magistrikraadi organisatsioonikäitumises. Tema panust personalitöötajate koolitamisel ja nõustamisel on PARE tunnustanud tiitliga Südamega teostaja. Eglel on personalijuht tase 7 kutsetunnistus.

Erle Nõmm
On lõpetanud Tartu Ülikooli filosoofiateaduskonna (1993) ja kaitsnud samas magistrikraadi pedagoogikas (1998). Külalisena on lugenud andragoogika loenguid Tartu Ülikoolis ja Viljandi Kultuurikolledžis. VKKs juhendas ka muukeelsete huvijuhtide praktikat ning viis läbi õppusi sotsiaalsetes oskustes ning avalikus esinemises. Enesetäiendus on toimunud erinevates Põhjala riikides. On osalenud mitmetes rahvusvahelistes projektides ning töötanud õpetajana vene noortele suunatud keelelaagrites. Peab oluliseks koostööd Eesti Vabaharidusliidu Kirjastusega, millele on tõlkinud mitmeid raamatuid. Kaasautorluses Reet Valgmaaga on ilmunud nii eesti kui vene keeles raamat “Grupiprotsessid ja nende juhtimine” (1995). Erle nomineeriti aasta koolitajakas 2019.

Irena Lümat
Irena on lõpetanud Audentes-Mainor Ülikooli ärikorralduse eriala spetsialiseerumisega finantsjuhtimisele ja Tallinna Ülikooli Rakvere Kolledži sotsiaalteaduste magistriõppe. Omab arhivaari kutsetunnistust. Reitingu lektor alates 2000. aastast.

Jane Suvi 
Jane on lõpetanud Tartu Ülikooli eesti keele ja kirjanduse õpetaja kutsemagistrantuuri. Ta on Tartu Täiskasvanute Gümnaasiumis eesti keele ja kirjanduse õpetaja. Kauaegne Reitingu eesti keele lektor. Andragoog 6.

Kaire Uusen
Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides ning seejärel viis aastat Äripäeva kontsernis erialaajakirjade vanemtoimetaja ja projektijuhina. Alates 2015. aastast teeb koostööd erinevate meediaväljaannetega, toimetab väga erinevaid tekste ja on ka Postimehe kolumnist. Enne meediavaldkonda töötas aastaid riigisektoris ja oli Mainori Kõrgkooli külalislektor.

Kairit Reiman
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja. Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema enda teenindusoskusi on hinnatud tiitliga Tartu Parim Teenindaja 2005. Kairit on osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.

Kayvo Kroon
Kayvo on Eesti Maaülikooli sotsiaalteaduste magister, kes on kogu oma täiskasvanud elu veetnud ühel ja teisel moel arvutitega tegeledes. Arvutialaste koolitustega alustas juba 1990. aastal õppides tollal Tartu ülikooli füüsikateaduskonnas. Sellele järgnesid lektori ja administreerimise aastad Primex Mentori, Fontese ja Audentese erakoolide Tartu filiaalides. Nüüdseks põhitöökohaks on ITK nõuniku ametipost Elva Linnavalitsuses.

Leelo Saar
Leelo Saar on lõpetanud ajakirjanduse ja suhtekorralduse eriala (BA) Tartu Ülikoolis. Ta on alates 2012.a praktik personalivaldkonnas, omab kogemusi kontoritöö igapäevasest haldamisest kuni ettevõtte arendustegevuseni. Leelole meeldib töö inimestega ja inimestele. Leelol on Personalijuhi tase 6 kutsetunnistus, omandatud 2019 aastal.
Ennast iseloomustades meeldib Leelole mõtteviis: “Ole ise see muutus, mida näha soovid!”.

Margus Rosin
Margus Rosin on väga laia silmaringiga ja huvitav koolitaja, kes on omandanud oma teadmised mitmetes ülikoolides õppides nii Eestis kui Inglismaal. Peamised kogemused ettevõtluse ja IT vallas on omandatud peale ISO27000 juhtiv audiitori kutsetunnistuse saamist. Tegutsenud Infoturbe ja IT-juhtimise vallas üle 15 aasta. On osalenud paljudesse ISKE rakenduse projektidesse nii ettevalmistuses kui ka auditeerimises. Pidevalt ennast täiendanud erinevate täienduskoolitustega infoturbe ja juhtimise vallas. Tema pikaajaline koolitaja kogemus võimaldab pakkuda huvitavaid koolitusi nii algajale arvutikasutajale, kui ka sisukaid ja praktilisi nõuandeid tippjuhtidele. Peamiselt on ta konsulteerinud keskmiseid ja suuremaid finants- ja tootmisettevõteid infoturbe ja äriprotsesside osas, kuid meeleldi lööb kaasa ka väikeettevõtluse, teeninduse ja kaubanduse sfääris. Tema tõelised lemmikud on StartUp-id.

Marge Targama
Marge Targama on majanduse kõrghariduse omandanud Tartu Ülikoolis ärijuhimise erialal.Pikaajalist praktilist kogemust omab müügi- ja ostujuhi töös Omandanud tedamised ja oskused täiskavanute koolitamisel. Viimased kaks aastat on töötanud koolitusjuhi ametikohal Koolituskeskuse Reiting.

Merlis Pajustik
Merlis on õppinud keemiat ja psühholoogiat Tartu Ülikoolis. Samuti on ta ka suhtlemistreener, kes on õppinud lisaks motiveerivat intervjueerimist ning olnud sotsiaalprogrammi “Murdepunkt“ rakendaja, kus õpetati probleemkäitumisega noortele sotsiaalseid oskuseid. Igapäevaselt töötab Merlis noortevaldkonnas ja kuulub ühe suurima noortevaldkonna katuseorganisatsiooni juhatusse tänu millele tuleb pidevalt mittetulundusühingute, avaliku ja erasektoriga suhelda (läbi komisjonide, kohtumiste, projektide, ühistegevuste) ning koostöövõimalusi leida noortevaldkonna arendamiseks. Merlis on koolitanud juba üle kümne aasta ning üheks viimaseks huvitavamaks koolituseks on olnud noorteinfo e-kursus, mille kahel kursusel osales üle 100 noortevaldkonna inimese üle Eesti. Merlis osaleb iga aasta hulgalistes projektides alates meelerahu õpetamisest noortele, vabatahtliku töö edendamisest ning lõpetades nutikasvuhoone ehitamiseni. Merlis usub, et organisatsiooni kõige suurem väärtus on aidata avastada inimestes nende kirg ning seda arendada maksimaalse potentsiaalini.

Ott Alemaa
Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Oma lõputööd tegi Ott spordipsühholoogia valdkonnas. Oti peamine töökogemus on müügi- ja klienditeeninduse juhtimise valdkonnas.
Koolitamist alustas ta suurettevõttes sisekoolitajana, saades selleks põhjaliku ettevalmistuse. Täna tegutseb Ott lisaks koolitamisele ärikonsultandi ja lektorina ning joogaõpetajana.

Piret Tegova on lõpetanud Tartu Kunstikooli kunstilise kujundamise eriala ja Tartu Kõrgema Kunstikooli tekstiilikunsti eriala. Ta on töötanud kunstniku ja õmblejana, aga ka etiketi, reklaami ja käsitöö õpetajana Tartu Kutsehariduskeskuses. Piret töötab igapäevaselt Tartu Rahvaülikoolis koolitusjuhina. Juba alates 2006. aastast on Piret õpetanud etiketti ja ametieetikat Koolituskeskuses Reiting. 2008. aastal omistati talle Tartumaa Aasta Koolitaja tiitel.

Tiina Köster
Tiina iseloomustab ennast nii: olen lõpetanud Tallinna Majanduskooli õigusteaduse eriala, töötanud üle 20 aasta erinevates suurtes (üle 150 töötajaga) firmades personalijuhina. Kuna firmad on olnud erinevate tegevusvaldkondadega: ehitus, tootmisega tegelev firma, meditsiiniasutus, siis probleemid, mida on tulnud lahendada ja töötajad, keda need asutused tööle on vajanud, on kõik väga erinevad olnud. Samas on igast töökohast saadud kogemus aidanud näha ja mõista personalitööd laiemalt. Oma töös olen esindanud töövaidluskomisjonis ja kohtus nii tööandjaid kui ka töötajaid. Küsimusele, kas peale pikki aastakümneid meeldib mulle minu töö ikka veel, on vastus alati üks, jah, mulle meeldib minu töö, sest personalijuhi töö on eelkõige töö inimestega ja alles seejärel töö paberitega.

Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo on seda ise korduvalt kogenud ja praktiseerib praegugi. Ta väärtustab avatust, loovust ja arengut. Urmo töökogemus on mitmekesine ja seotud eelkõige inimestele arengu- ja kasvutingimuste loomisega. Aastatel 2002-2017 töötamine noorsootöö lektorina nii Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemias, Tallinna Ülikoolis kui ka Tartu Ülikooli Narva kolledžis. Ta on koostanud arvukalt projektitaotlusi, neid juhtinud kui ka pannud end proovile projektide hindajana. SA Archimedes Euroopa Noored büroo on tunnustanud teda noortevaldkonna 2011.a koolitaja tiitliga ning samal aastal valiti ta TÜ Viljandi kultuuriakadeemia tudengilemmikuks.

Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse valdkonnaga aktiivselt aastast 2001. Kvaliteedijuht- siseaudiitor erinevates ettevõtetes aastast 2005. Täna töötab 3 standardiga: ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004, EVS 18001: 2007 (OHSAS). Peamisteks tööülesanneteks integreeritud juhtimissüsteemi korrashoid, juhtkonna nõustamine süsteemi parendamises, töötajate koolitamine ja siseauditite läbiviimine. Lisaks on Veronikal ka töökeskkonnaspetsialisti ja töökeskkonnanõukogu juhi kogemus.
Alates oktoober 2006 OÜ Reiting PR dokumendihalduse ja töökeskkonna lektor.
Tööinspektsiooniga aktiivne koostöö aastast 2012. Eesti Kvaliteediühingu liige.
Avaldanud artikli teemal ”Kuidas korraldada organisatsioonis töötervishoidu” (Äripäeva ajakirjas ”Personali Praktik”, 12/2012)

Lisainfo:

  • Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud sülearvuti kasutamisvõimalus.
  • Edukale lõpetajale tunnistus või tõend!

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Reiting – see on tööalased koolitused täiskasvanutele, täpne raamatupidamine ettevõtetele ning asjalik tugi ettevõtlusega alustajale. Reiting koolituskeskus aitab kaasa Teie töötajate arengule soovitud suunas ning kokkulepitud ajaga. Väärtustame loomingulist mõtlemist ja oleme paindlikud. Pakume õigeid teadmisi õigel ajal, õiges kohas ja õige hinnaga. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Sekretär-juhiabi kursus koos personalitöö õppega