Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Praktiline ettevõtluse alustamise ja klienditeeninduse koolitus koos äriplaani koostamisega

Koolituse eesmärk on anda vajalikud baasteadmised ja oskused loomaks oma ettevõtet; anda ülevaade erinevatest kaubandussektori töölõikudest ning värskendavaid teadmisi ja praktilisi oskusi kaubandussektoris töötamiseks. 

Sihtrühm:
Alustavad ja tegutsevad ettevõtjad, ettevõtlus-huvilised, tegusad inimesed ning kõik huvilised, kel on huvi alustada ettevõtlusega ning soov õppida koostama äriplaani.

Teemad:

  • I päev: Äriidee ja ettevõtlusega alustamine
    • Ettevõtlikkus ja ettevõtjate roll majanduses, ettevõtluse olemus ja eesmärk
    • Ettevõtja isiksuse omadused ning kujunemise eeldused
    • Kuidas tekivad head äriideed?
    • Mis on põhilised äriidee allikad (sh frantsiis)?
    • Kuidas jõuda äriideest äriplaanini?
    • Millest koosneb hea äriplaan?
    • Kuidas koostada äriplaani?
    • Millele pöörata tähelepanu äriplaani koostamisel?
    • Ettevõtte juriidilised vormid ning nende erinevused
    • Äriseadustik
    • Ettevõtte rajamiseks vajalikud sammud (sh registreerimine, litsentsid ja tegevusload)
    • Ettevõtte tegevusala, EMTAK koodi valimine
    • Kuidas valida ettevõtte ärinime, ettevõtlusvormi ja asukohta?
  • II päev: Äriplaaniga alustamine

    • Mis on äriplaani põhilised probleemid ning sagedased vead – kuidas neid ennetada?

    • Mis on ettevõtte visioon, missioon ja eesmärgid ning kuidas neid sõnastada?

    • Ärikeskkond – mis ettevõtte tegevust mõjutab, kuid mida meie ise otseselt mõjutada ei saa?

    • Kuidas kaardistada ettevõtte tugevused, nõrkused, võimalused ja riskid (SWOT-analüüs)?

    • Kuidas kirjeldada toodet või teenust lähtudes sihtrühma vajadustest?

    • Kuidas määratleda sihtturg, sh kuidas leida ning kaardistada kliendid?

  • III päev: Konkurendid, turundus ja riskid

    • Mis on põhilised riskitegurid? Kuidas neid hinnata ning maandada?

    • Kuidas koostada konkurentide analüüsi?

    • Kuidas oma äri turundada?

  • IV päev: Tööõigus, -tervishoid ja –ohutus

    • Töölepingu seadus

    • Võlaõigusseadus

    • Erinevad lepingute tüübid (nt tööleping, käsundusleping, töövõtuleping – nende sõlmimine, poolte õigused ja kohustused)

    • Töötasu, tööaeg, puhkeaeg ja puhkus

    • Kas ja millal on mõistlik palgata töötajad?

    • Tööjõukulude arvestamine

    • Töötervishoiu ja tööohutuse alane korraldus ettevõttes

  • V päev: Raamatupidamise ning maksunduse alused
    • Raamatupidamise määratlus ja eesmärgid
    • Raamatupidamise seadus
    • Ettevõtte varad ja kapital
    • Bilanss
    • Kasumiaruanne
    • Rahavoogude aruanne
    • Ostu- ja müügiarved
    • Kuidas määrata hinnapoliitika (sh omahinna ja müügihinna arvutamine)?
    • Ettevõtlusega seotud maksud (käibemaks, palgaga seotud maksud, omanikutulu maksustamine)
    • Raamatupidamise sise-eeskiri
  • VI päev: Finantsplaneerimine
    • Kuidas koostada finantsprognoose (bilanss, kasumiaruanne, rahavood)?
    • Kuidas leida investeeringuid ja rahastamise võimalusi (sh EAS, Töötukassa, PRIA jne toetused)?
    • Millised on olulised infokanalid ja tugistruktuurid (alustavale) ettevõtjale?
    • Kuidas koostada ettevõtte käivitamise tegevuskava?
    • Näpunäiteid äriplaani esitlemiseks ning kaitsmiseks
  • VII päev: Kokkuvõte ning äriplaanide kaitsmine
    • Äriplaanide esitlemine ning kaitsmine
    • Arutelu
    • Tagasiside

Õpiväljundid:
Koolituse tulemusena on osalejad kaardistanud oma äriidee ning valminud on äriplaan ja tegevuskava, mis on reaalseteks abivahendiks oma ettevõtte käivitamisel ja arendamisel. Antud koolitusel osalemise järgselt valmib äriplaan, mida võib esitada erinevate toetuste saamiseks. Koolituse osalejal on võimalik kaitsta äriplaani, see tagab koolitusel osalejale tunnistuse, teistele väljastatakse tõend.

PRAKTILINE KLIENDITEENINDUSE KOOLITUS

Sihtrühm:
Oodatud on kõik kaubandussektori huvilised, ka need, kes pole selles valdkonnas töötanud, kuid sooviksid kaubandusse tööle asuda (sh hooajatöölised). Hooajatöölistele annab antud koolitus eelduse pikemaks töösuhteks. Lisaks uutele huvilistele on koolitusele oodatud jaekettide personal – kassapidajad, saalitöötajad, transporttöölised, assistendid (kauba tellijad), letiteenindajad, kaupluste juhatajad – osalege koolitusel, mis teeb Sinust multifunktsionaalne ning esmaklassilise kaubandussektori töötaja.

Teemad:

  • I koolituspäev: Klienditeeninduse  võtme olemus
    • Klienditeeninduse mõiste ja olemus
    • Klienditeenindaja oskused, isikuomadused ja hoiakud
    • Milline on hea klienditeenindus?
    • Mida klient ootab teenindajalt?
    • Kuidas saavutada kliendirahulolu?
    • Praktiline ülesanne
      • Video õppematerjalid;
      • Kuidas toodet müüa
  • II koolituspäev: Kaubanduse visuaalne kuvand kui kliendirahulolu mõõdik
    • (Jae)kaubanduse mõiste ja olemus
    • Mis põhimõttel paigutatakse osakonnad kaubanduspinnal?
    • Sortimendi laius
    • Planogrammid: kaupade paigutus riiulitel (private label, hinnad, kõrgused jne)
    • Praktiline ülesanne
      • Grupitööna valmib erinevate kategooriate planogrammid (kaupade paigutus riiulitel)
  • III koolituspäev: Kauba saadavuse tähtsus kaupluses
    • Kauba realiseerimisaja kontrollimine (realiseerimisaja ületanud tooted)
    • Kaupade tellimine ja tellimused
    • Korrektne kauba vastuvõtt vastavalt saatelehtedele
    • Kampaania väljapanekud
    • Kauba ladustamine laos, sh kaupade tagastused
    • Praktiline ülesanne
      • Kaupluse külastamine/ kaardistamine/ diskussioonid

Õpiväljundid:
Koolituse tulemusena saab osaleja teadmised ja oskused orienteerumaks jaekaubanduses.

Koolitajad:
Liina Laanemets on koolitus- ja turundusjuht, kes omandanud rakenduskõrghariduse cum laude majandusarvestuse erialal. Hetkel lõpetab finantsjuhtimise magistrantuuri. Varasemalt on ta töötanud Omniva koolitus- ja müügijuhina e-arvete valdkonnas. Samuti on ta töötanud majandustoimetuse ajakirjanikuna erinevates meediaväljaannetes ning keskkoolides ettevõtluse, majanduse ja raamatupidamise õpetajana.

Lea Tõruvere on lõpetanud müügikorralduse eriala ning omandanud rakenduskõrghariduse kaubandusökonoomikas. Ta on töötanud aastast 2007 kaubandussektoris, liikudes järest edasi – saalitöötaja, letitöötaja, kassapidaja, kaubakategooria juht, vanem väljapanekute spetsialist ja koolitusjuht. Hetkel töötab ta müügiesindajana, mille käigus peab suhtlema erinevate kaupluste personaliga ja näeb kaubandussektori tööd terviklikult. Samuti on ta tegev eraettevõtluses.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Juunika Koolitus OÜ. Täiskasvanute koolitusasutuse Juunika Õppekeskuse põhitegevusala on täiskasvanute koolitamine. Koolitustegevusega alustasime 1997. aastal Tartus. Täna korraldame koolitusi üle Eesti kõigis maakondades. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Praktiline ettevõtluse alustamise ja klienditeeninduse koolitus koos äriplaani koostamisega

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.