Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Suhtlemise tuumkompetentsid arenguvestluse edukaks läbiviimiseks (2. moodul)

Inimeste juhtimise tulemuslikkus sõltub väga oluliselt sellest, kuidas juht kuulab, kõneleb, küsib, kritiseerib või julgustab. Suhtlemistreeningu tüüpi koolitus annab osalejatele hea võimaluse omandada ja täiustada peamisi igapäevase juhendamise ja arenguvestluse jaoks vajalikke suhtlemiskompetentse.

Sihtgrupp:
Praktiline koolituspäev on mõeldud jätkuks arenguvestluse koolitusele. Samuti sobib koolitus hästi juhtidele, kellel on arenguvestluse kogemus või juhtidele, kes soovivad harjutada ja täiendada inimeste juhendamisega seotud olulisemaid suhtlemisoskuseid.

Teemad:

  • Sissejuhatuseks: mis tüüpi suhtleja ma olen?
    • Minu peamised suhtlemismustrid, tugevused ja ohud.
    • Millised on minu jaoks keerulised olukorrad arenguvestluses?
  • Vestluse alustamine ja ohjamine
    • renguvestlus kui eri tüüpi suhtlemissituatsioon, sellega seotud alluva eelarvamused ja hoiakud.
    • Kuidas vestlust alustada, erinevad teemad sissejuhatamine, küsimuste sõnastamise põhimõtted.
    • Usaldusliku kontakti saavutamine erinevate erinevate alluvatega. Raskete juhtumite analüüs ohtude ja võimaluste teadvustamiseks.
    • Aktiivne kuulamine kui parim vahend usaldusliku kontakti saavutamiseks.
    • Teemades püsimine, teemade lõpetamine ja vahekokkuvõtete tegemine, vestluse lõpetamine.
  • Meisterlikkust nõudvad olukorrad arenguvestluses
    • Kuidas anda kriitilist tagasisidet, kuidas kuulata kriitilist tagasisidet.
    • Konfliktsed olukorrad ja teemad arenguvestluses. Kuidas märgata pingete eskaleerumise ohtu. Kuidas tulla toime iseenda ja teiste emotsioonidega, pingete maandamise tehnikad.
    • Kuidas kehtestada ja kuidas saavutada kompromisse.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • on tänu testidele ja tagasisidele teadlikum suhtleja
  • on tänu harjutamisele enesekindlam ja tähelepanelikum suhtleja
  • on saanud praktilisi nõuandeid toimetulekuks keerulistes suhtlemissituatsioonides
  • on täiendanud aktiivse kuulamise, küsitlemise, tagasiside ja enesekehtestamise oskuseid

    Koolitusel kasutame peamiselt aktiivselt kaasavaid koolitusmeetode, nt rollimängud, grupitööd, näidisjuhtumite arutelud, tegevusülesanded, testid, tüüpolukordade analüüs ja läbimängimine. Arengut toetab ja julgustab koolitaja poolne tagasiside.

Koolitaja:
Margus Nurk on lõpetanud Tartu Ülikooli magistrikraadiga psühholoogia erialal, töötanud nõunikuna Riigikantseleis ja juhina erasektoris. Viimased 15 aastat on Margus tegelenud juhtide ja meeskondade arendamisega väga erinevates organisatsioonides (üle 100 erineva organisatsiooni ja üle 5000 erineva juhi). Koolitusel osalenud juhid hindavad Marguse elulisi näiteid, praktilist lähenemist ja mõnusat, avatud õhkkonda koolitusgrupis.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Juunika Koolitus OÜ. Täiskasvanute koolitusasutuse Juunika Õppekeskuse põhitegevusala on täiskasvanute koolitamine. Koolitustegevusega alustasime 1997. aastal Tartus. Täna korraldame koolitusi üle Eesti kõigis maakondades. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Suhtlemise tuumkompetentsid arenguvestluse edukaks läbiviimiseks (2. moodul)

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.