Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kõige värskem ja praktilisem Facebooki ja Instagrami koolitus

Sisutihe sotsiaalmeediaturunduse koolitus Eesti parimalt tipp-praktikult

Koolitus annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste tegemiseks ning läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

Turundajate suurim väljakutse on meeletus infomüras silma paista ja sihtgrupini jõuda, väärtust pakkuda ja saadud tähelepanu reaalseteks tehinguteks pöörata. Sotsiaalmeedias pakuvad hetkel enim võimalusi Facebook ja Instagram. Seda nii tänu auditooriumi suurusele kui ka tehnilistele võimalustele, mis aitavad jõuda oma sihtgrupini.

Koolitusele on oodatud kõik, kes on juba mõnda aega iseseisvalt Facebookis ja Instagramis turundanud ja soovivad oma tegevused uuele tasemele viia, koos uute ideede ja teadmistega.

Koolituse eesmärk on anda ülevaade Facebookis ja Instagramis turundamisest, koos praktiliste tegevuste ja näidetega, kuidas atraktiivselt oma lugu rääkida, luua edukaid kampaaniaid ja läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

Koolituse tulemusena osaleja

  • omandab uued teadmised läbi praktilise tegevuse, kuidas Facebookis ja Instagramis paremini oma sihtgruppideni jõuda;
  • saab värske arusaamise erinevatest võimalustest ja trendidest;
  • teab, kuidas luua erinevaid Facebooki ja Instagrami postitusi ja kampaaniaid, mis jõuavad suurema sihtgrupini;
  • oskab luua täpseid sihtgruppe erinevate algandmete põhjal;
  • oskab jälgida ja analüüsida orgaanilise ja makstud sisu tulemuslikkust.

Koolitusel käsitletavad teemad

  • Strateegia elemendid ja klienditeekond;
  • Visuaalne identiteet ja kommunikatsioon;
  • Loovlahenduste formaadid ja parimad praktikad: 100+ näidet erinevatest valdkondadest;
  • Facebook Creative Hub kasutamine (muudab reklaamihalduris töötamise palju lihtsamaks);
  • Facebooki sisene suurklientidele mõeldud reklaamide hindamise mudel;
  • Sihtgruppide loomine erinevate algandmete pealt (sinu videoid vaadanud inimestest e-maili mitte avanud klientideni);
  • Facebooki Pixeli parimad praktikad ja mis peaks olema seadistatud, et kõnetada õigesti neid inimesi, kes on sinu veebis käinud;
  • Facebook Conversion API – rohkem ja paremad andmed läbi serveripoolse andmete saatmise;
  • IOS 14 muudatused ja kuidas nende pärast üldse mitte muretseda;
  • Kõige paremini töötavad taasturunduse mudelid arvestades klienditeekonda ja pakkumist;
  • Offline andmete kasutamine sihtgruppide loomiseks (nii manuaalne kui automaatne);
  • Business Manageri vähe kasutatud trikid ja nipid;
  • Reklaamihalduri kampaaniate struktuur ja optimeerimine;
  • Reklaamihalduri vähe kasutatud nipid ja trikid;
  • Facebooki reklaamide reeglid ja parimad praktikad, et su reklaam seisma ei jääks ega kontot kinni ei pandaks;
  • Erinevate reeglite kasutamine aja kokkuhoiuks;
  • Campaign Budget Optimization või Ad Set tasemel eelarvestamine;
  • Kuidas reklaamihalduris tulemusi analüüsida ja neid ka välja eksportida;
  • Erinevate mõõdikute roll klienditeekonnas;
  • UTMide kasutamise mudelid ja erinevad võimalused (näited, kuidas kasutada ja kuidas mitte kasutada);
  • Valdkonna viimased trendid otse Facebookilt;
  • Soovitused erinevate tööriistade kasutamiseks nii sisuloomes kui ka analüütikas.

Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta. Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolitus toimub väikses grupis, osalejate arv on ca 8-15 inimest, mis annab võimaluse leida vastused oma valdkonnaspetsiifilistele küsimustele.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Koolituse programm: 

  • 09:30 – 09:45 Kogunemine
  • 09:45 – 11:30 Sissejuhatus, strateegia loomine, kommunikatsioon
    • Sisu strateegia
    • Visuaalne identiteet ja kommunikatsioon
    • Sotsiaalmeedia tegevused osa tervikust
    • Facebook pixel ja analüütika (asset groups) seadistamise ülevaade
    • Kasutatavad meetodid: Lühike ülevaatlik loeng, diskussioon, näidete analüüs.
  • 11:30 – 11:45 Kohvipaus
  • 11:45 – 13:15 Formaadid ja parimad loovlahenduste praktikad
    • Peamiste formaatide ülevaade koos parimate praktikatega
    • Postituste analüütika
    • Video olulisus ja loo jutustamise erinevad mudelid
    • Näited eri valdkondadest edukaks tähelepanu võitmiseks
    • Kasutatavad meetodid: Loeng, näidete analüüs, arutelu.
  • 13:15 – 14:00 Lõuna
  • 14:00 – 15:30 Sihtgruppide loomine ja reklaamihaldur
    • Sihtgruppide loomine ja analüüs erinevate tööriistade ja algandmete (käitumispõhine, demograafiline & huvid) põhjal
    • Facebooki ja Instagrami kampaaniate loomine ja monitoorimine
    • Orgaaniliste postituste võimendamine
    • Taasturunduse (remarketing) erinevad mudelid ja parimad praktikad
    • Reklaamihalduri vähe teada nipid ja lahendused
    • Kasutatavad meetodid: Näidete analüüs, praktiline töö Facebook Business Manager keskkonnas, arutelu.
  • 15:30 – 15:45 Kohvipaus
  • 15:45 – 17:00 Mida ja kuidas mõõta, kokkuvõte koos pilguga tulevikku
    • Kuidas mõõta kampaaniate efektiivsust ja millistel mõõdikutel tasub silma peal hoida
    • Google Analytics vs Facebooki numbrid
    • Püsi kursis valdkonna viimaste trendidega
    • Erinevad näited koos avatud diskussiooniga ja pilguga tulevikku.
    • Kasutatavad meetodid: Näidete analüüs, arutelu, kokkuvõte.

Koolitaja:
Andrus Kiisküla
Tallink Grupi digiturunduse ja analüütika juht ning koolitaja
Andrus on Eestis oma valdkonna vaieldamatu tipp-praktik. Ta on aktiivselt sees kõige värskemates digiturunduse trendides ja praktikates. Avalikke koolitusi viib ta läbi vaid mõned korrad aastas. Andrus on ainus koolitaja, kes on tänu oma igapäevatööle Facebooki suurklient. Sellest tulenevalt on tal ligipääs kõige värskemale infole ja praktikatele ning ka piiramatule toetusele ja nõule Facebooki spetsialistide poolt.
Andrus on viimase viie aasta jooksul ainuüksi Facebookis suunanud, vastutanud ja hallanud kampaaniaid rohkem kui 3 000 000 euro eest. Ta on teinud turundust kõigile: väikestele ettevõtetele, kus turunduseelarve on mõnisada eurot kuus kui ka suurettevõtetele, kus eelarved küündivad sadade tuhandete eurodeni. Lisaks on Andrus üksühele konsulteerinud väga erinevaid ettevõtteid, et anda nende senistele tegevustele tagasisidet ning aidata leida õige suund edaspidiseks. Andruse fookus on olnud kampaaniatel Eestis, Soomes ja Rootsis, kuid tema edulood ei piirdu meie lähinaabritega, vaid küündivad Hong Kongist Iirimaani.
Andrus peab enesearengut väga oluliseks ning käib ise koolitustel tunduvalt rohkem, kui teisi koolitab. Ainuüksi viimase viie aasta jooksul on ta osalenud 100+ koolitusel, seminaril ja konverentsil – Google’i kinnistest konverentsidest suurte tehnoloogia- ja turunduskonverentsideni Euroopas.
Andrus on tippspetsialistina valitud üheks Google’i “Õpi koos Google’iga” programmi koolitajaks.

 

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kõige värskem ja praktilisem Facebooki ja Instagrami koolitus

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.