Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Argumenteeritud tööalane suhtlemine

Koolituse eesmärk on õppida, kuidas töö olukordades veenvalt ja argumenteeritult suhelda, kaitsta oma seisukohti ning suunata vestluspartnerit ratsionaalselt mõtlema. Koolitusel tutvume suhtluse ja mõtlemise kaasaegse teaduspõhise teooriaga, sidudes selle osalejate isiklike kogemuste ja väljakutsetega.

Sihtrühm:
Ettevõtete ja asutuste juhid, keskastmejuhid, personalijuhid, juristid, spetsialistid ning kõik teised teemast huvitatud.

Programm:

  • 09:50 – 10:00 Kogunemine veebikeskkonda
  • 10:00 – 14:30 Argumenteeritud tööalane suhtlemine
  • Vestluspartneri suunamine ratsionaalsele mõtlemisele
    • Ratsionaalse mõtlemise ja suhtlemise väljakutsed (tähelepanu, harjumuslik mõtlemine, tajuvead, emotsionaalne mõtlemine)
    • Kuidas häälestada suhtluspartnerit ratsionaalselt mõtlema ja argumenteeritult suhtlema?
    • Kuidas konfliktsetes olukordades pingeid maandada, et luua võimalus argumenteeritud suhtluseks
  • Argumendi koostamine ja esitamine
    • Kuidas leida enda argumendi ideid?
    • Kuidas koostada ja esitada selget ja veenvat argumenti?
  • Argumenteeritud arutelu
    • Kuidas kuulata suhtluspartneri argumenti?
    • Kuidas vastata suhtluspartneri argumendile?
    • Kuidas vastata enda argumendi kriitikale?

Koolituse läbinud osaleja:

  • teab peamiseid veenvusmeetodeid, teadvustab eduka suhtluse väljakutseid;
  • teab selge ja veenva suhtluse põhimõtteid;
  • teab, kuidas käivitada vestluspartneris aktiivset mõtlemist;
  • on harjutanud emotsioonide maandamist endas ja teistes;
  • suudab luua argumendi enda seisukoha toetuseks, kasutades SpeakSmart argumendimudelit;
  • teab, kuidas kriitiliselt kuulata, hinnata ja vastata vestluspartneri argumendile.

Koolitaja:
Lauri Kriisa 
SpeakSmart koolitaja ja moderaator, SpeakSmartClub arendusjuht
Alates enda väitluskarjääri algusest 2006. aastal on Lauri omandanud arutelu pidamisest ja juhtimisest mitmekülgsed kogemused. Lauri hariduslik taust on õigusvaldkonnas. Ta on omandanud Tartu Ülikoolis bakalaureusekraadi õigusteaduses ning Leideni Ülikoolis magistrikraadi rahvusvahelises õiguses. Lauri viimasteks klientideks avalikus sektoris on olnud muuhulgas Eesti Pank, Elektrilevi, Riigikogu Arenguseire Keskus, Riigikontroll, Riigikantselei, Tallinna Rahvaülikool, erasektoris Tieto, AS Baltic Computer Systems, SFS Intec, Tallinna Rahvusraamatukogu ja Sisekaitseakadeemia ja vabaühenduste hulgas Korp! Lembela, Mondo jt.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Argumenteeritud tööalane suhtlemine

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.