Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Digiturunduse meistriklass

Sellel koolitusel õpitakse, kuidas teenuste ja kaupade digiturundust (veebiturundust) ja müügitegevust planeerida, hallata ja arendada. Samuti õpitakse, kuidas vältida suuremaid riske.

E-kaubandus ja digikanalites turundamine pakub olulisi ärivõimalusi nii kohalikul kui ka globaalsel turul. Koolitusel räägitakse sellest, millised kaugele ulatuvad muutused on viimasel ajal toimunud tarbijakäitumises, aga ka ostutsükli pikkusest, ostumääradest ja digiturunduse tasuvusest.

63% juhtudel hakkab ostuprotsess pihta digikanalites, kuigi e-kaubanduse osakaal kogukaubandusest on alla 20%. E-kaubanduse turumahus oodatakse 2023. Aastaks pea kahekordistumist. Eestis on e-kaubanduse turumahud aastaga tõusnud 85%. Kuigi e-kaubanduses on konkurents kiirelt kasvav, siis väärtusliku pakkumise ja targa ning läbimõeldud tegutsemisega on võimalik edu saavutada.

Koolituse eesmärk on anda e-turundusest baasteadmised ja praktilised oskused, et ettevõtte käivet ja kasumlikkust digikanalite toel oluliselt kasvatada.

Koolituse sihtgrupp:
Koolitusele on oodatud ettevõtete juhid, turundusjuhid ja turundusspetsialistid, kes tegelevad e-kaubanduse ja veebimüügiga või mõtlevad veebimüügi alustamisele.

Koolituse sisu:

  • Konkurentsivõimelise turundusstrateegia loomine
    • E-äri matemaatika ABC
    • Kasumlike sihtgruppide valimine
    • Turunduskanalite valimine
  • E-äri leitavuse ja tuntuse kasvatamine
    • Otsingunähtavus läbi AdWordsi reklaamide ja SEO
    • Taasturundus ehk retargeting
    • Sotsiaalmeedia ja sisuturundus
  • Konkurentide luure läbi avalike kanalite
    • Konkurentide sõnumid ja tootepakkumised
    • Konkurentide reklaamiinvesteeringud
    • Muutused konkurentide turundusstrateegiates
  • Tulemuste mõõtmine ja nendest järelduste tegemine
    • Kõige levinumad e-äri tulemusmõõdikud
    • Tööriistad tulemuste mõõtmiseks ja jälgimiseks
    • Järeldusteni jõudmine ja otsuste vastuvõtmine

Koolituse tulemusena osaleja

  • oskab luua digikanalite turundusstrateegiat;
  • teab, kuidas arvutada kampaaniate tulusust ja optimaalseid reklaamiinvesteeringuid;
  • teab, kuidas valida ja üles ehitada erinevaid turunduskanaleid;
  • oskab konkurentide järele digimaailmas luurata;
  • teab, milliseid tulemusmõõdikuid oma turundustegevustes kasutada ja kuidas nende põhjal järeldusi teha.

Koolitus koosneb loengutest, aruteludest, arvutuste läbitegemisest ja iseseisvatest ülesannetest. Koolituse iga teemaploki juurde kuuluvad praktilised ülesanded, mille läbitegemine aitab õpitud tööriistu juba järgmisel päeval rakendada. Näiteks valemid, mille abil arvutada reklaamide tulusust, küsimused, mida konkurentide analüüsi juures kasutada ning mõõdikud, mille baasil oma ettevõtte turundustegevusi optimeerida.

Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti ja võimalusel omada ligipääsu oma ettevõtte veebilehe Google Analytics’i kontole. Kui ettevõttel ei ole Google Analytics’i kontot, siis toimub harjutamine demokonto abil, millele ligipääsu saab koolitajalt koolituse käigus.

Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude, individuaalsete harjutuste ja grupitööde käigusTunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Kasutatavad meetodid: teooria, näited, praktilised ülesanded, arutelu

Koolituse ajakava:

  • 09:45 -10:00 Kogunemine
  • 10:00 -11:30 Koolitus
  • 11:30 -11:45 Kohvipaus
  • 11:45 -13:15 Koolitus
  • 13:15 -14:00 Lõuna
  • 14:00 -15:30 Koolitus
  • 15:30 -15:45 Kohvipaus
  • 15:45 -17:00 Koolitus

Koolitaja:
Taavi Raidma
Digiturunduse strateeg ja koolitaja
Taavi Raidma on 10-aastase kogemusega digiturunduse strateeg ja koolitaja ning turundusettevõtte Convertal üks asutajatest. Hetkel juhib ta Convertali Tallinna tiimi ning aitab luua ja ellu viia erinevate klientide turundusplaane alates startupidest kuni börsifirmadeni. Tema erilisteks huvideks on e-kaubanduse turundus, turundusanalüütika ning ekspordituruduse strateegiad. Taavi on Google Certified Trainer, õppinud ettevõtlust ja majandust Wheaton College’s USA’s ning omab magistrikraadi London School of Economics’ist. Taavi annab oma majandusalase tausta ja praktilise ettevõtluskogemuse toel osalejatele edasi praktilised oskused, kuidas tulemuslikult planeerida ja ellu viia turundustegevusi eelarve piirides.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Digiturunduse meistriklass