Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

E-kaubanduse ja turunduse spetsialist

Põhjalik ja praktiline 5 kuud kestev kursus, mille käigus omandad kõik vajalikud teadmised e-kaubanduse valdkonnas tegutsemiseks. Meisterdad valmis väikese e-poe, õpid kirjutama müüvaid tekste, räägime turundus- ja müügitegevustest ning kõigest muust vajalikust, millega oma e-pood tulemuslikult nähtavaks teha.

E-kaubanduse ja e-turunduse spetsialiste on täna tööturul väga vähe. Kuna müük liigub aina rohkem online keskkonda, on vaja selliseid spetsialiste aina rohkem.
Ainuüksi Eesti elanikud sooritavad umbes 123 000 ostu iga päev onlines, mille väärtus ulatub ligi 3.5 miljoni euroni!
Ülemaailmsete mahtude ja võimaluste kohta pole vaja rääkidagi …

E-kaubanduse ja e-turunduse spetsialistid on ettevõtjate seas hinnatud, kuna suudavad luua veebipoe, kasvatada müüki nii kohalikul turul kui ka viia e-poe tulemuslikult rahvusvahelisele turule.

Vaid 5 kuuga saab sinust spetsialist, kelle järele nõudlus kasvab iga päevaga!

Lisaks saad teha tööd ükskõik millisest maailma nurgast. Peaasi et olemas on arvuti ning internetiühendus.

Sihtgrupp. Kursus on Sulle, kui:

  • Oled tegutsev ettevõtja
    • Plaanid laieneda enda poega interneti, suurendada klientide arvu ja sellest tulenevalt ka sissetulekut
  • Oled alustav ettevõtja
    • Võtad kasutusele uue müügikanali mille abil pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas
  • Müügijuht
    • Seadistad täiendava müügikanali ja pääsed ligi klientidele üle maailma
  • Otsid uusi väljakutseid
    • Soovid sukelduda e-kaubanduse maailma ning saada juurde uusi karjäärivõimalusi

Mida Sa õpid?

  • Omandad e-kaubanduse algtõed ja koostad tegevuskava e-poe tegemiseks ja turundamiseks
    • Tulevase e-poe niši leidmine
    • Turuolukorra ja konkurentide analüüs
    • Mida pead enne e-poe avamist teadma?
    • Logistika alused
    • Eelarve, kulude ja tulude planeerimine
  • Õpid määratlema sihtkliendirühmad, persoonade loomist, konkurentsieelise leidmist ja positsioneerimist
    • Kes on sinu sihtkliendid?
    • Persoonade loomine ja kirjeldamine
    • Millega sa eristud?
    • Milline on sinu väärtsupakkumine?
    • Millisel turul sa tegutsed?
  • Saad teadmised levinud turundus- ja müügikanalitest
    • Kus sinu sihtkliendid liiguvad?
    • Kuidas ennast nähtavaks teha?
    • Milline sõnum neid kõnetab?
    • Kuidas neid e-poodi tuua?
  • Saad teada millised seadused ja nõuded reguleerivad e-kaubandust
    • Kaubandustegevus
    • Tarbija õigused
    • Maksustamine
    • GDPR
  • Ōpid ehitama Woocommerce struktuuri ning omandad teadmised väiksest e-poest
    • Sissejuhatus e-poe struktuuri
    • Domeeni ning majutuse vōimalused (levinumad)
    • WordPress platvormi tutvustus ning funktsionaalsused
    • Seadistused ning tehniline pool (woocommerce)
    • Struktuuri ehitus
    • Ostukorvi ehitus
    • Makselahendused (vōimalused)
    • E-poe testimine (eduka e-poe algus)
  • Oskad oma e-poodi otsingumootorite jaoks optimeerida (SEO)
    • Millest oleneb sinu positsioon otsingumootoris?
    • Millised on SEO tööriistade võimalused ja kuidas neid kasutada?
    • Milliseid märksõnu kasutab sinu sihtgupp?
    • Märksõnade analüüs – kuidas teha ja milliseid tööriistu kasutada?
    • Kvaliteetse sisu olulisus veebilehel
    • Sisu, meta andmete ja piltide optimeerimine
    • Linkide ehitamine veebilehe siseselt ja teistelt veebilehtedelt
    • Mõõdikud
  • Õpid sotsiaalmeedias kirjutama tekste ning koostama sisuplaane
    • Erinevad sisutüübid ning sisuplaanid
    • Sotsiaalmeedia tekstid- mida erinevates kanalites arvestada
    • Müügitekstid ning meeldejäävad pealkirjad
  • Õpid kasutama Facebooki ja Instagrami võimalusi oma e-poe müükide suurendamiseks
    • Sisu loomine ja edendamine Facebookis ja Instagramis
    • Facebooki ja Instagrami reklaamieeskirjad
    • Business Manageri ja Facebooki reklaamikonto loomine ja seadistamine
    • Reklaamikampaania planeerimine ja seadistamine Facebookis ja Instagramis: eesmärgid, sihtrühmad, reklaampinnad, eelarve, visuaalid, tekstid, pealkirjad, nupud, andmete analüüsimine
    • Sihitud reklaami omadused Instagramis
    • Efektiivse reklaami loomise saladused, millest sotsiaalmeedia spetsialistid tavaliselt ei räägi
    • Reklaamikampaaniate analüüs: mida vaadata ja kuidas reklaamikulusid vähendada
    • Blokeerimise tüübid Facebookis ja Instagramis ja kuidas neid vältida
    • Rakendused Facebooki reklaamihaldurile
  • Saad teada kuidas Google Ads reklaami kontot luua ja seadistada
    • Reklaamivõimalused Google Ads-is
    • Märksõnaplaneerija kasutamine, õigete märksõnade valimine, märksõnatüüpide erinevused
    • Erinevad pakkumiste strateegiad
    • Otsingu reklaami loomine ja seadistamine
    • Google Ads reklaami sihtimine
    • Taasturundus display reklaami näitel
    • Dünaamiline reklaamkampaania
    • Erinevad Google Ads reklaamitüübid, eesmärgile vastava reklaamkampaania loomine
    • Kvaliteediskoor ja miks on tähtis seda jälgida
    • Google Analytics keskkonnas tulemuste analüüsimine ja kasulikud aruanded
  • Saad teada, kuidas CRM-süsteemide abil e-poe tööd automatiseerida
  • Õpid looma müügitunneleid ja kasutama e-meili turundust
  • Saad teada, kuidas müügiplatvormid töötavad ja kuidas seal oma tooteid edukalt müüa
    • eBay
    • Amazon
    • Etsy
    • Alibaba
  • Mõistad, kuidas tekitada lojaalsust ning müüa olemasolevatele klientidele rohkem
    • Upselling
    • Lojaalsusprogrammid
    • Kliendi lifetime väärtuse tõstmine
    • E-poe teavituste kasutamine konversioonimäära tõstmiseks

Kursuse lõpetaja:

  • Omab teadmisi e-kaubanduse ja turunduse põhiprintsiipidest
  • Omab teadmisi seadustestest ja määrustest, mis reguleerivad ekaubanduse valdkonda
  • Oskab luua e-poodi WordPress ja Woocommerce platvormide abil
  • Oskab seadistada e-poodi (menüü, tooted ja toodete kategooriad, kontod, ostukorvid, laohaldus, maksesüsteemid, tarneviisid, automaatsed e-kirjad jne) ning paigaldada e-poe tegutsemiseks vajalikke pluginaid (mitmekeelsus, vormid, galerii, Facebook, Instagram jne)
  • Oskab teostada SEO-d ehk optimeerida veebilehte orgaanilise nähtavuse saavutamiseks ning omab teadmisi veebiliikluse analüüsimiseks Google Analytics, Yandex Metra ja SEO tööriistade abil.
  • Omab teadmisi copywriting-ust ning oskab kirjutada tekste sotsiaalmeedia ning e-maili turunduse jaoks
  • Seadistab reklaami Facebook ja Instagram sotsiaalmeediakanalites
  • Seadistab reklaami Google Ads – is
  • Seadistab ja kasutab CRM-süsteemi müükide efektiivsuse tõstmiseks
  • Omab ülevaadet maailma populaarsematest müügiplatvormidest (Amazon, Ebay, Alibaba, Etsy)

Koolitajad. Koolitust viivad läbi praktiseerivad spetsialistid:
Margit Eerma
Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele

Karin Telling
Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega

Kerdu Lenear
TalTech turunduse talituse juht
Igapäevase iseõppimise harjumuse tulemusena jagan oma teadmisi digiturundusest ja teadlikust enesejuhtimisest oma klientidele Duo Marketingi, kerdu.eu ja kErDU Podcasti kaudu
Spetsialiseerun e-maili, sotsiaalmeedia ja videoturunduses

Liina Lõoke
Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg
Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul
On lõpetanud Tallinna Majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Ads spetsialistina

NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.

Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.


Kuidas me õpetame?

  • Klassid
    • Õppige klassis või kodust lahkumata
      • Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.
  • Meetodid
    • EI igavatele loengutele, JAH kaasaegsetele õppemeetoditele
      • Tunnis kasutatakse tänapäevaseid õpetamismeetodeid, sealhulgas mänge, et materjal oleks võimalikult kiiresti ja hõlpsasti omastatav. Uusi teadmisi arendame oskusteks praktiliste ülesannetega.
  • Videosalvestised
    • Vaadake igal ajal ja lõpmatuid kordi järgi
      • Pärast iga koolitustundi edastatakse õpilastele salvestus, mida saab endale sobival ajal järele vaadata. Täpselt nii palju kordi, kui tarvis.
  • Tagasiside
    • Tugi nii koolituse jooksul, kui ka peale koolituse lõppu
      • Koolituse ajal ja pärast seda annavad meie koolitajad tagasisidet töödele ning jagavad näpunäiteid ja oma kogemusi.
  • Harjutage
    • Vii omandatud teadmised kohe praktikasse
      • Koolituse ajal töötavad õpilased reaalse projektiga (enda omaga või meie partnerite projektide hulgast valituga), viies uued teadmised kohe praktikasse ja omandades hindamatuid kogemusi.
  • Karjäär
    • Esimene samm uude ellu
      • Meie vilistlased on tööturul kõrgelt hinnatud ning Paprika Tervisliku Turunduse kooli tunnistus mängib unistuste töökoha saamisel suurt rolli. Suhtleme igapäevaselt ettevõtjatega, kes otsivad turundus- või müügispetsialiste ning loomulikult jagame oma vilistlastele tööpakkumisi. Täna töötab meie tudengeid turundusagentuurides, suurtes ja väikestes ettevõtetes ning vähe pole ka neid, kes pakuvad oma turundusteadmisi ja -teenuseid vabakutselistena.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Paprika Tervisliku Turunduse kool. Praktilised oskused ja teadmised Sinu äri eduks! Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

E-kaubanduse ja turunduse spetsialist

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.