Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

E-kaubanduse turunduse meistriklass

Koolituse eesmärk on jagada praktilisi nõuandeid ja teha läbi ülesandeid, mis aitaksid osalejatel oma ettevõtte käivet ja kasumlikkust digikanalite toel oluliselt kasvatada.

2017. aastal ostles 1.66 miljardit inimest veebipoodides ning veebikauplemise turumahu osas oodatakse pea kahekordistumist 2021. aastaks – tänaselt 2.3 triljonilt 4.48 triljonile USA dollarile. Ka eestlaste seas on veebikaubandus kiirelt tõusmas – Eurostati andmetel ostis üle poolte eestlastest viimase aasta jooksul mingeid teenuseid või tooteid digikanalite kaudu.

E-kaubandus pakub seega olulisi ärivõimalusi nii kohalikul kui ka globaalsel turul. Kuigi konkurents on kiirelt kasvav, siis väärtusliku pakkumise ja targa ning läbimõeldud tegutsemisega on võimalik edu saavutada. Käesolev koolitus on üles ehitatud eesmärgiga anda oskused e-äri või e-poe turunduse ja müügitegevuse planeerimiseks, haldamiseks ja arendamiseks ning välja tuua riskid, mida vältida.

Koolituse sihtgrupp.
Koolitusele on oodatud ettevõtete juhid, turundusjuhid ja turundusspetsialistid, kes tegelevad e-kaubanduses või veebimüügile toetuvates ettevõtetes.

Koolitus annab

teadmised ja tööriistad,

  • kuidas luua digikanalite turundusstrateegiat;
  • kuidas arvutada kampaaniate tulusust ja optimaalseid reklaamiinvesteeringuid;
  • kuidas valida ja üles ehitada erinevaid turunduskanaleid;
  • kuidas konkurentide järele digimaailmas luurata;
  • milliseid tulemusmõõdikuid kasutada ja kuidas nende põhjal järeldusi teha.

Tunnistuse väljastamise eeldus on terves mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ning grupi- ja individuaalsete tööde käigus.

Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitus koosneb loengutest, aruteludest, arvutuste läbitegemisest ja iseseisvatest ülesannetest.
Koolituse iga teemaploki juurde kuuluvad praktilised ülesanded, mis annavad osalejatele juba järgmisel päeval rakendatavad tööriistad. Näiteks valemid, mille abil arvutada reklaamide tulusust, küsimused, mida konkurentide analüüsi juures kasutada ning mõõdikud, mille baasil oma ettevõtte turundustegevusi optimeerida.

Kaasa palume võtta sülearvuti ja võimalusel omada ligipääsu oma ettevõtte veebilehe Google Analytics’i kontole.

Koolituse sisu:

  • Konkurentsivõimelise turundusstrateegia loomine
    • E-äri matemaatika ABC
    • Kasumlike sihtgruppide valimine
    • Turunduskanalite valimine
  • E-äri leitavuse ja tuntuse kasvatamine
    • Otsingunähtavus läbi AdWordsi reklaamide ja SEO
    • Taasturundus ehk retargeting
    • Sotsiaalmeedia ja sisuturundus
  • Konkurentide luure läbi avalike kanalite
    • Konkurentide sõnumid ja tootepakkumised
    • Konkurentide reklaamiinvesteeringud
    • Muutused konkurentide turundusstrateegiates
  • Tulemuste mõõtmine ja nendest järelduste tegemine
    • Kõige levinumad e-äri tulemusmõõdikud
    • Tööriistad tulemuste mõõtmiseks ja jälgimiseks
    • Järeldusteni jõudmine ja otsuste vastuvõtmine

Kasutatavad meetodid: teooria, näited, praktilised ülesanded, arutelu

Koolituse ajakava:

  • 09:45 -10:00 Kogunemine
  • 10:00 -11:30 Koolitus
  • 11:30 -11:45 Kohvipaus
  • 11:45 -13:15 Koolitus
  • 13:15 -14:00 Lõuna
  • 14:00 -15:30 Koolitus
  • 15:30 -15:45 Kohvipaus
  • 15:45 -17:00 Koolitus

Koolitaja:
Taavi Raidma
Digiturunduse strateeg ja koolitaja
Taavi Raidma on 10-aastase kogemusega digiturunduse strateeg ja koolitaja ning turundusettevõtte Convertal üks asutajatest. Hetkel juhib ta Convertali Tallinna tiimi ning aitab luua ja ellu viia erinevate klientide turundusplaane alates startupidest kuni börsifirmadeni. Tema erilisteks huvideks on e-kaubanduse turundus, turundusanalüütika ning ekspordituruduse strateegiad. Taavi on Google Certified Trainer, õppinud ettevõtlust ja majandust Wheaton College’s USA’s ning omab magistrikraadi London School of Economics’ist. Taavi annab oma majandusalase tausta ja praktilise ettevõtluskogemuse toel osalejatele edasi praktilised oskused, kuidas tulemuslikult planeerida ja ellu viia turundustegevusi eelarve piirides.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

E-kaubanduse turunduse meistriklass