Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Minust saab teenindustalent

Kvaliteetne teenindus tähendab klientide ootuste ületamist ja detailidele tähelepanu pööramist. Teenindussektoris on pidev tööjõuvajadus. Koolitus võimaldab iseseisvat õppimist, et laduda vundament, saamaks professionaalseks teenindustalendiks.

Tänu oma paindlikkusele ja võimalustele kasutatakse e-õpet üha enam kogu maailmas. E-kursus võimaldab Teil õppida igal ajal ja soovitud kohas. Vajalik on internetiühendusega arvuti olemasolu.

Koolitus on Sulle, kui:

  • tahaksid leida tööd klienditeeninduses
  • sooviksid saada ülevaadet teeninduse põhiteemadest
  • tahaksid end proovile panna teenindussituatsioone lahendades
  • oled turismi-, toitlustuse- ja majutusettevõtte juht või klienditeenindaja, kel puudub teenindusalane haridus ning soovid end täiendada

Koolitusel tegeletakse järgmiste teemadega:

  • Teenindusühiskond ja teeninduskvaliteet
  • Teenindushoiakud. Kliendikeskse teenindamise põhimõtted
  • Kliendi teekond ettevõttes
  • Klientide segmenteerimise alused
  • Klienditeenindaja rollid ja suhtlusoskus
  • Müügisuhtlemine, müügi etapid. Motivatsioon. Positiivne teeninduskeel
  • Käitumine veaolukordades. Klientide kaebuste käsitlemine. Kaebuste ja konfliktidega seotud teenindussituatsioonide lahendamine
  • Klientide tagasisidesüsteemi loomine
  • Teenindusmeeskonna juhtimine ja teenindusstandardid
  • Iseseisvate ülesannete lahendamine

Koolitaja:
Külli Toots. Turismi valdkonna täiskasvanute koolitaja, kellel on 7 taseme täiskasvanute koolitaja kutse. Külli on TÜ turismigeograafia magister, saksa filoloog, Eesti loodusterapeut. Tal on täiendavad töökogemused giid-tõlgina, reisisaatjana, teenindusjuhina.

Koolituse korraldus ja toimumine
E-kursuse läbimise tempo valib osaleja ise. Õppetöö toimub internetipõhises õpikeskkonnas MOODLE. Kogu materjal omandatakse iseseisvalt ja esitada tuleb kogu kursuse raames kokku 4 tööd. Kursuse alguses võtab koolitaja meili teel teiega ühendust ja saadab juhised. Ka koolituse käigus toimub koolitajaga suhtlemine just meili teel või Moodle keskonnas. Õppijalt eeldame elementaarset arvuti- ja interneti kasutamise oskust. E-kursus on lõpetatud kui olete antud ajavahemikul materjalid läbinud ning sooritanud kõik kohustuslikud iseseisvad ülesanded. TEIEGA TEGELETAKSE INDIVIDUAALSELT.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Tartu Kutsehariduskeskuse koolitus- ja nõustamiskeskus on kaasaegne ja mitmekülgseid võimalusi pakkuv enesetäiendamise keskus.

Tartu Kutsehariduskeskuse täienduskoolitustel saab osaleda ainult covid-19 vaktsineerimist, läbipõdemist või negatiivset testi kinnitava tõendiga. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Minust saab teenindustalent

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.