
E-poe loomine ja turundamine
Saa piiramatu ligipääs klientidele üle maailma!
Oled juba mõnda aega mõelnud, et sul peaks olema e-pood, aga pole aimugi, kust pihta hakata?
Tarbijate ostuharjumused on pöördumatult muutunud ning järjest enam ostusid sooritatakse internetis. Seega on praegu absoluutselt viimane aeg haarata härjal sarvist ning omaenda e-poe loomise nimel tegutsema asuda!
Selle koolituse lõpuks on sul päris oma e-pood kõigi vajalike funktsioonidega nagu makse- ja tarnevõimalused, kampaaniad, analüütika ning loodud on menüü koos e-poe kategooriatega, millesse lisatud tooted. Selleks, et e-pood nähtav oleks, oskad seda ka otsingumootorite jaoks optimeerida (SEO).
Kas õpetame programmeerimist ja IT oskusi? Absoluutselt ei – e-poe valmistad omaenda kätega ilma igasuguseid IT oskusi vajamata.
Samuti ei pea investeerima suuri summasid arendajatele tasumiseks, sest WordPress ja Woocommerce võimaldavad e-poe luua igaühel, meie suurepäraste koolitajate juhendamisel.
Sihtgrupp
Kursus on Sulle, kui:
- Oled tegutsev ettevõtja
- Plaanid laieneda enda poega interneti, suurendada klientide arvu ja sellest tulenevalt ka sissetulekut
- Oled alustav ettevõtja
- Võtad kasutusele uue müügikanali mille abil pääsed ligi klientidele kõikjal maailmas
- Oled müügijuht
- Seadistad täiendava müügikanali ja pääsed ligi klientidele üle maailma
- Otsid uusi väljakutseid
- Soovid sukelduda e-kaubanduse maailma ning saada juurde uusi karjäärivõimalusi
Koolituse sisu:
- Omandad e-kaubanduse algtõed ja koostad tegevuskava e-poe tegemiseks ja turundamiseks
- Tulevase e-poe niši leidmine
- Turuolukorra ja konkurentide analüüs
- Mida pead enne e-poe avamist teadma?
- Logistika alused
- Eelarve, kulude ja tulude planeerimine
- Saad teada millised seadused ja nõuded reguleerivad e-kaubandust
- Saad teada kuidas Google Ads reklaami kontot luua ja seadistada
- Reklaamivõimalused Google Ads-is
- Märksõnaplaneerija kasutamine, õigete märksõnade valimine, märksõnatüüpide erinevused
- Erinevad pakkumiste strateegiad
- Otsingu reklaami loomine ja seadistamine
- Google Ads reklaami sihtimine
- Taasturundus display reklaami näitel
- Dünaamiline reklaamkampaania
- Erinevad Google Ads reklaamitüübid, eesmärgile vastava reklaamkampaania loomine
- Kvaliteediskoor ja miks on tähtis seda jälgida
- Google Analytics keskkonnas tulemuste analüüsimine ja kasulikud aruanded
- Saad teada, kuidas müügiplatvormid töötavad ja kuidas seal oma tooteid edukalt müüa
- eBay
- Amazon
- Etsy
- Alibaba
- Lood e-poe WordPressis
- Oskad kasutada analüütikat ja maksesüsteeme
- Oskad luua ja hallata e-poe
- E-poe teavituste kasutamine konversioonimäära tõstmiseks
Õppeprogrammis on nii iseseisvat tööd kui ka kohustuslikke kodutöid.
Grupi suurus: maksimum 12 inimest
Vaata ka koolituse õppekava
Koolitajad:
Margit Eerma
Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele
Karin Telling
Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega
NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.
Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Koolitusfirma tutvustus
Paprika Tervisliku Turunduse kool. Praktilised oskused ja teadmised Sinu äri eduks! Loen koolitusfirma kohta veel...