Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Eduka klienditeeninduse ja müügiprotsessi võtmetegevused

Kui soovid enda klientidele pakkuda parimat klienditeenindust, kuid oskustest ja teadmistest napib, oled oodatud registreerima!
Koolitus annab ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest.

Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine ettevõtte sise- või välisklientidega

Kursuse sisu:

  • Teenindaja rollid; põhiroll ja kõrvalrollid. Kliendi tüpoloogia. Kliendi ootused. Roll kui abistaja. Rollikonfliktid.
  • Kliendiga kontakti loomine, hoidmine ja lõpetamine. Esitusstiili valik. Kliendi soovide ja vajaduste kindlaks määramine.
  • Mittesõnalise käitumise märkamine ja arvestamine (pilkkontakt, distants, žestid, poos jt).
  • Kehtestav käitumine. Selge eneseväljendus. Aktiivne kuulamine. Araütlemine.
  • Toote demonstreerimine. Näitvahendite kasutamine. Presentatsiooni läbiviimine.
  • Toimetulek vastupanu, agressioonide ja manipuleerimisega. Konfliktide lahendamine.
  • Müügiprotsessi võtmetegevused.
  • Pikaaegse kliendisuhte hoidmine

Kursuse läbinu:

  • mõistab paremini kliendi ootusi;
  • hindab pikaaegset kliendisuhet;
  • saab hakkama keerulistes ja konfliktsetes olukordades;
  • teab ettevõtte müügistabiilsuse ja klientide rahulolu tähtsust

Koolitaja:
Kairit Reiman
on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.
Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema enda teenindusoskusi on hinnatud tiitliga Tartu Parim Teenindaja 2005. Kairit on osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.
Kairit iseloomustavad õppijad, kui väga lahedat, sõbralikku ja huvitavat koolitajat, kes suudab osalejaid kuulama ja huvitavaid grupiülesandeid tegema panna.

või
Mare Muskat
Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.
Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise, nõustamise ja eneseanalüüsi ning Tallinna Tööstushariduskeskuses suhtlemise, teeninduse-müügi ainekursustel. Äriühingutele on ta järjepidevalt teinud suhtumist-suhtlemist-suhestumist toetavaid koolitusi. Samuti on Mare ka täiendanud oma eneseväljenduse oskusi Von Glehni Teatris improvisatsiooni-treeningutega.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Reiting – see on tööalased koolitused täiskasvanutele, täpne raamatupidamine ettevõtetele ning asjalik tugi ettevõtlusega alustajale. Reiting koolituskeskus aitab kaasa Teie töötajate arengule soovitud suunas ning kokkulepitud ajaga. Väärtustame loomingulist mõtlemist ja oleme paindlikud. Pakume õigeid teadmisi õigel ajal, õiges kohas ja õige hinnaga. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Eduka klienditeeninduse ja müügiprotsessi võtmetegevused

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.