Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Enam kui boost nupu kasutamine ehk Facebook reklaamid edasijõudnutele

Kas oled Facebooki reklaame nähes mõelnud – kuidas ma küll just seda praegu näen? Ja veelgi enam – kuidas saan mina oma tooteid või teenuseid nii targalt õigete inimesteni viia? Seda sellel koolitusel õpidki ning boost nupu jätad neile, kes tahavad niisama raha põletada.

Facebooki reklaamide seadistamine võib esialgu tunduda nagu raketiteadus. Nii palju erinevaid nuppe, seadistusi ja võimalusi – mida need kõik teevad ja kuidas küll kõigi nende vahel valida? Kas vajutada “Boost” või teha siiski miskit muud? Koolitus on tempokas ja üdini praktiline ning kursuse raames käiakse läbi kogu kampaania planeerimise protsessi eesmärkide seadmisest kuni reaalse seadistamiseni välja. Praktiliste harjutuste ja arutelude käigus teeme läbi keerulisemad kohad, et saaks kohe läbi proovida, kuidas Facebooki reklaamid päriselt töötavad.

Vastuse saavad küsimused kampaaniate eelarvestamise, sihtrühma valiku, hea reklaamteksti ja -kujunduse kohta. Vaatame erinevaid strateegiaid konto ülesehitamiseks ja optimeerimiseks. Käime läbi erinevad seadistused FB Ad manageris ja õpime, millistel juhtudel neid kasutada. Pikemalt vaatame ka FB pixeli võimalusi, millega on võimalik kasutusele võtta hulk lisavõimalusi, mis muudavad kampaaniad palju tasuvamaks ja tulemuslikumaks.

Koolitusgrupp on väike, mis tähendab et kedagi ei jäeta maha – iga küsimuse korral saab koolitaja osaleja arvuti juurde tulla ning aidata probleeme lahendada. Kõik osalejad saavad kaasa materjalid (slaidid, põhjad Excelis) ja töövihiku nii elektrooniliselt kui ka paberil. Nii on hiljem kampaaniat seadistades kogu info mugavalt käepärast.

Koolituse eesmärk
Anda osalejale teadmised, tööriistad ja oskused loomaks kampaaniaid, mis toovad ettevõttele raha sisse, mitte ei põleta seda.

Sihtgrupp:
Kõik, kes puutuvad kokku makstud kampaaniate loomisega Facebookis. Eelkõige turundusspetsialistidele, teenusepakkujatele ja neile, kes seadistavad reklaamkampaaniaid.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): Ettevõtte konto (FB page), reklaamikonto (FB ad account) ja Google Analytics konto olemasolu ja ligipääs neile. Ligipääs kodulehe päisesse lisada koodi FB pixel seadistamiseks. Kasuks tuleb eelnev kogemus kampaaniate loomisega või hea õppimisvõime/tehniline taip kuna koolituse sisu on täiesti algajale pisut tehniline.

Koolituse sisu:

  • Kampaania eesmärk, mõõdikute valimine ehk kuidas sa tead kas kampaania on olnud edukas?
  • Väärtuspakkumine
  • Sihtrühma analüüs – mis neid päriselt huvitab, ideaalse kliendi loomise tööleht ja praktiline harjutus
  • Eelarve planeerimine. Kuidas arvutada oma kampaaniale mõistlik eelarve või tuvastada kas su ootused on reaalsed, arvutuskäikude näited + Exceli põhi
  • Strateegia ja kampaania ülesehitus – müügilehtri eri tasemed ja nende planeerimine
  • Reklaamkujundused (tekstid, pildid) – loomine, nõuanded ja tööriistad
  • FB Ad manager praktikas – erinevad võimalused ja seadistused, kuidas endale sobiv lahendus valida. Käime samm-sammult läbi kampaania seadistamise protsessi
  • Julgemad vajutavad PUBLISH ehk lasevad kampaania reaalselt käiku, teistel on olemas kõik vajalikud teadmised ja oskused, et luua toimiv FB kampaania.

Koolituse edukal läbimisel osaleja:

  • Oskab seada kampaaniale realistlikke eesmärke ja valida sobivaid mõõdikuid;
  • Oskab teha sihtrühma analüüsi ja kaardistada turgu;
  • Teab Facebooki nõudeid reklaamidele ja oskab luua edukaid kampaaniapakkumisi;
  • Oskab luua kampaania strateegia ja ülesehituse lähtuvalt eesmärkidest;
  • Oskab kampaania tulemusi ja eelarvet mudeldada koolitusel jagatava Exceli faili abil;
  • Teab erinevaid FB pixel kasutusvõimalusi ja oskab neid seadistada;
  • Oskab luua erinevaid sihtrühmasid kasutades andmeid erinevatest allikatest (email, telefonid, postituste kaasatus, veebilehe liiklus ja tegevused);
  • Teab, mille jaoks erinevad seadistused Ad Manageris on ja oskab nende seast oma kampaaniale sobivaimaid valida;
  • Oskab lugeda ja koostada kampaania raporteid ja hinnata kampaania edukust.

Koolituse lõpetamise tingimused: õpiväljundite saavutamist kontrollitakse ja hinnatakse läbi iseseisva praktilise töö.

Koolitaja:
Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.
Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.
Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.

Koolituse lõpetamise tingimused: Koolituse lõppedes väljastab koolituskeskus koolituse läbinule tunnistuse või tõendi. Koolituse lõppedes väljastatakse tunnistus, kui on täidetud õppekava mahust vähemalt 80% ja teised koolituskavast tulenevad nõuded (nt eksam, arvestus, praktiline töö jms). Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse isikule juhul, kui koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui isik ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.

Koolitushind sisaldab:

  • ettevalmistatud töökohta vajaliku riist- ja tarkvaraga klassiruumis. Veebikeskkonnas osalejale võimaldame vajadusel kaugligipääsu koolitusel osalemiseks nõutud tarkvarale;
  • õppematerjali pdf kujul (Facebooki reklaamisaladused);
  • koolitajat, kes omab vähemalt täiskasvanute koolitaja taset 5 või töökogemust vastavas valdkonnas;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust, kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke ja küpsiseid;
  • lõunasööki igal koolituspäeval;
  • tasuta parkimist (lisa kell autoaknal nähtavale kohale ning koolituskeskusesse jõudes registreeri parkimine meie parkimissüsteemis).

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Nordic Koolitus OÜ - praktilised IT- ja juhtimiskoolitused Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Enam kui boost nupu kasutamine ehk Facebook reklaamid edasijõudnutele

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.