Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Eristuv tööandja bränd ja töötajaid innustav väärtuspakkumine

Koolituse eesmärk on omandada teadmised, kuidas teadlikult luua ja hoida atraktiivset ja eristuvat tööandja brändi, õppida tundma tööandja väärtuspakkumise sisu ning materiaalsete ja mittemateriaalsete motivaatorite rolli selles ning omandada oskused teadlikku tööandja brändi ja väärtuspakkumise kommunikatsiooni kujundamiseks nii oma kui ka potentsiaalste töötajatele.

Parimate töötajate leidmiseks ja hoidmiseks on vajalik ühendada personalijuhtimis-, turundus- ja kommunikatsioonialased teadmised, et kujundada selline tööandja bränd ja töötajaid innustav väärtuspakkumine, mis tagaks organisatsioonile nii oma praeguste kui potentsiaalsete töötajate silmis eelistatuima tööandja staatuse.
Väärtuspakkumine hõlmab nii materiaalseid kui mittemateriaalseid hüvesid ja eeliseid, mis eristavad organisatsiooni konkurentidest ning mõjutavad nii oma töötajate motiveeritust pühendumisele kui potentsiaalsete töötajate eelistusi tööandja valimisel.
Koolitusel omandatakse teadmised, kuidas teadlikult luua ja hoida atraktiivset ning eristuvat tööandja brändi, millest koosneb ja kuidas kujundada töötajat innustavat väärtuspakkumist ning kuidas tööandja brändi ja väärtuspakkumist kommunikeerida nii oma töötajatele kui välistele sidusrühmadele.

Sihtgrupp:
Juhid, personalijuhid, personalispetsialistid, kommunikatsioonijuhid, turundusjuhid, turundusspetsialistid, ettevõtjad.

Programm:

  • 9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00-11.30 Kuidas kujundada atraktiivset tööandja brändi töötajatele ja tööjõuturule?
    • Mis on brändi identiteedi elemendid ja brändi kujundamine?
    • Kuidas teadlikult kujundada tööandja brändi ja hoida head mainet?
    • Erinevused ja sarnased jooned ettevõtte/tarbijabrändi ja tööandja brändi vahel.
  • 11.30-11.45 Kohvipaus
  • 11.45-13.15 Kuidas kujundada omanäolist ja töötajaid innustavat tööandja väärtuspakkumist?
    • Mis on tööandja väärtuspakkumine ja milline on selle roll tööandja brändi kujunemisel?
    • Materiaalsed ja mittemateriaalsed hüved tööandja väärtuspakkumises.
    • Tööandja väärtuspakkumise roll töötajate pühendumuses ja lojaalsuses.
    • Erinevate sihtrühmade ja generatsioonide huve arvestavad väärtuspakkumised.
  • 13.15-14.00 Lõuna
  • 14.00-15.30 Kuidas tööandja brändi ja väärtuspakkumist kommunikeerida?
    • Millised on tööandja brändi ja väärtuspakkumise kommunikatsiooni põhimõtted?
    • Millised on võimalused väärtuspakkumise kommunikatsiooniks töötajatele ja välistele sidusrühmadele?
    • Ettevõtte olemasolevad ja endised töötajad tööandja brändi saadikutena

Õpiväljundid:
Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab, millest koosneb ja kuidas kujundada tugevat ning eristuvat tööandja brändi. Brändi,  millesse usuvad nii omatöötajad, kui ka potentsiaalsed kandidaadid tööjõuturul.
  • teab, millised on atraktiivsed tööandjad, mida ootavad töötajad ning millest kõnelevad motivatsiooni- ja bränditeooriad.
  • teab, millest koosneb tööandja väärtuspakkumine – nii materiaalseid ja mittemateriaalseid motivaatorid ning nende rolli töötajate pühendumuse loomisel ja hoidmisel.
  • on teadlik, mis on ajas muutunud ning millist väärtuspakkumist ootavad erinevad generatsioonid.
  • oskab koostada tööandja väärtuspakkumist ja korraldada selle kommunikatsiooni organisatsioonis ning hoida seda inspireeriva paketina.

Koolitaja:
Ülle Matt
  on Swedbank Eesti personalijuht alates aprillist 2015. Personalitöö on kutsumuseks ja seda vaimustavat kutsumust järgides on  tema huvitavad tööaastad olnud seotud Ericsson Eesti, Elcoteq Tallinna ja Stora Enso Baltikumi personalijuhtimisega. Personalitöö juurde tõi teda  aga sekretäritöö Paikuse Saeveski AS-s. Ülle on elukestva õppe usku ja tema enesetäiendused on olnud seotud juhtimise, organisatsioonikäitumise, suhtekorralduse ning tippjuhtide coachingu ja karjääri coachinguga.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Eristuv tööandja bränd ja töötajaid innustav väärtuspakkumine