Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Facebooki reklaamide koostamise ja haldamise koolitus

Koolituse läbinu oskab valida sobiva strateegia eesmärkide täitmiseks; iseseisvalt luua Facebooki reklaame; luua uusi sihtrühmasid; hinnata reklaamide tõhusust ning läbi viia reklaamidega eksperimente ja testimist.

Facebooki reklaamide koostamise ja haldamise koolitusel tutvume Facebooki reklaamihalduri (Ads manager) ning selle olulisemate funktsionaalsustega edukaks alustamiseks. Õpime, mis on Facebooki reklaamikonto ja kuidas seda efektiivselt kasutada ning mis on erinevate kampaaniatüüpide eesmärk. Teeme tutvust parimate praktikatega nii strateegia, sihtrühmade kui ka reklaamide loomisel. Saame teada, milliseid erinevaid reklaamiformaate on olemas ning miks on oluline seadistada “tracking”. Õpime, kuidas tulemusi õigesti tõlgendada ning millised on levinud valearusaamad. Lisaks saame teadmised, kuidas toimivad online-reklaamidega pettused ja kuidas neid minimeerida, et reklaamiraha tooks võimalikult palju tagasi.

*Kasuks tuleb, kui on eelnevalt loodud Facebook Business Manager konto, et saada koolituspäevast maksimum.

Kuidas online-koolitus toimub?

  • Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
  • Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale küsimusi.
  • Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne seitse päeva.

Sihtrühm:
Turundusjuhid turundusspetsialistid, väikeettevõtete juhid, juhiabid, assistendid, büroojuhid, sekretärid ja kõik teemast huvitatud.

Programm:

  • 09:50 – 10:00 Veebikeskkonda kogunemine
  • 10:00 – 11:30 Facebooki reklaamide koostamine ja haldamine
    • Mis on Facebooki reklaamikonto ja kuidas seda efektiivselt kasutada?
    • Millised on kampaaniatüübid ja mis on nende eesmärk?
    • Kuidas kasutada olemasolevaid sihtrühmasid ja luua uusi?
  • 11:30 – 11:45 Paus
  • 11:45 – 13:15 Koolitus jätkub
    • Strateegia loomine
    • Reklaamide formaadid ja parimad praktikad
    • Trackingu seadistamine ja selle olulisus
  • 13:15 – 13:45 Paus
  • 13:45 – 15:30 Koolitus jätkub
    • Mida ja kuidas testida reklaame?
    • Kuidas tulemusi õigesti tõlgendada ning millised on levinud valearusaamad?
    • Online-reklaamide pahupool

Koolitaja:
Reimo Ärm
Bolt, Advertising Specialist
Reimo Ärm on omandanud Tallinna Tehnikaülikoolis rakenduskõrghariduse Majandusarvestuse ja Ettevõtluse Juhtimise erialal. Digiturunduse valdkonnas töötab aastast 2016. Ta on koolitanud tudengeid ja väikeettevõiteid aastast 2016 ning konsulteerinud suurfirmasid aastast 2017 erinevate reklaamplatvormide (neist tuntumad Facebook Ads ja Google Ads) kasutamisel.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Facebooki reklaamide koostamise ja haldamise koolitus