
Google Ads intensiivkoolitus
Kõik, mida vajad Googles reklaamide tegemiseks!
Google ADS koolitusel saad kõik teadmised mitte ainult ADS reklaamide kontol seadistamiseks, vaid ka muu info, mida tegelikult tulemust toovate reklaamide tegemiseks vaja läheb. Näiteks selle kohta, kuidas maandumislehte üles ehitada, kuidas seda optimeerida, et ADS reklaamide tulemused maksimaalselt head oleks, kuidas piiratud tähemärkidega pindadel oma eeliseid edukalt esitleda ja palju-palju muud. Koolituste jooksul harjutad kohe õpitut läbi ning iseseisva töö raames katsetad ja proovid veel omas tempos õpitud teadmisi rakendada päriseluliste näidetega (või päris omal kontol, oma ettevõtte jaoks).
Baaskoolitus:
|
Laiendatud koolitus:
|
Sihtgrupp. Koolitus on Sulle, kui:
- Oled tegutsev ettevõtja
- Saad teada, kuidas teha ise ADS reklaame või hinnata koostööpartneri toodud tulemusi
- Oled alustav ettevõtja
- Toetad oma äri tulemuslike reklaamidega, kasvatad tuntust ja leiad uusi kliente Google abiga
- Oled turundusspetsialist
- Tõstad oma kvalifikatsiooni ning tunned end tööturul veelgi kindlamalt, sest lisad oskuste nimekirja Google ADS reklaamide teostamise
- Oled uute väljakutsete otsingul
- Sukeldud põnevasse turundusmaailma, täiendad oma oskusi või õpid juurde uue valdkona, millega asuda hoopis klientidele turundusteenuseid pakkuma
Koolituse sisu:
Teema: | Google ADS baaskoolitus | Google ADS laiendatult |
Google ja otsingumootorite toimimise põhimõtted | ✓ | ✓ |
Tehnilised nõuded kodulehele/maandumislehele | ✓ | ✓ |
Märksõnade leidmine, analüüsimine ja valik eesmärkidest lähtuvalt | ✓ | ✓ |
Copywriting: turundustekstid piiratud tähemärkidega keskkondades | ✓ | ✓ |
Google ADS ja SEO seotus ning optimeerimise baasteadmised | ✓ | ✓ |
Google ADS keskkonnaga tutvumine, oma ADS konto loomine | ✓ | ✓ |
Google ADS konto ja kampaaniate seadistusvõimalused, turvalisus, ligipääsud | ✓ | ✓ |
Google ADS põhimõtted, märksõnatüübid, kampaaniatüübid, raportid | ✓ | ✓ |
Märksõnade korrektne grupeerimine, reklaamgrupid, kampaaniate struktureerimine | ✓ | ✓ |
Oma kampaania ja reklaamide loomise harjutamine | ✓ | ✓ |
ADS keskkonnas märksõnade, reklaamide, kampaaniate analüüsimine ja optimeerimine | ✓ | ✓ |
Oma USP ehk müügiargumentide kaardistamine ja kasutamine ADS reklaamtekstides | ✓ | ✓ |
Reklaamilisad ja nende kasutamine | X | ✓ |
Erinevad kasulikud tööriistad ja nende sidumine ADS kontoga | X | ✓ |
Konversioonid – mis need on, miks neid kindlasti jälgima peab ja kuidas neid seadistada | ✓ | ✓ |
Praktilised lühiharjutused koolituse käigus | ✓ | ✓ |
Iseseisev töö põhjalikumaks harjutamiseks, koolitaja tagasisidega | ✓ | ✓ |
Muud reklaamitüübid (Displei, Youtube, Bännerreklaamid) | X | ✓ |
Hinnastrateegiad, Search Console, Google My Business ja muude Google lisavõimaluste kasutamine ADS reklaamide optimeerimiseks | X | ✓ |
Maksumus: | 149 € | 199 € |
Maht: | 2x3h ja kaks iseseisvat tööd | : 3x3h ja kaks iseseisvat tööd |
Lisainfo:
- Hind sisaldab käibemaksu.
- Hind sisaldab õppematerjale, õppeplatvormi kasutamist, kohvipause ja videote järelvaatamist.
- Koolituse lõpetanud saavad läbimist kinnitava tõendi.
- Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta koolituse kuupäevi. Sellisel juhul informeeritakse kõiki osalejaid esimesel võimalusel.
- Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Koolitaja:
Karin Telling
Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega
Koolitusfirma tutvustus
Paprika Tervisliku Turunduse kool. Praktilised oskused ja teadmised Sinu äri eduks! Loen koolitusfirma kohta veel...