Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Google Analytics turundustööriistana

Koolitusel tehakse praktikas läbi Google Analyticsi seadistamine ja õpitakse sealt oma äri jaoks olulisi andmeid kätte saama. Koolituse tulemusena tead, kuidas Google Analytics enda ettevõtte kasuks kõige tõhusamalt tööle panna.

Digikanalid pakuvad igale ettevõttele arvukalt võimalusi uusi kliente püüda ning neid hoida. Et seda aga efektiivselt ja kasumlikult teha, on oluline osata koguda ja analüüsida inimeste käitumist – mis teed pidi nad su veebilehele jõuavad ning mida nad veebilehel täpselt teevad. Selle tulemusena saab otsustada, millistesse kanalitesse juurde investeerida, et kliente veel juurde saada.  Maailma kõige populaarsem tööriist selleks on Google Analytics – see on tasuta, suhteliselt lihtne ning igapäevaselt käepärane. See koolitus annab oskused, et Google Analytics enda kasuks tööle panna.

Koolituse eesmärk on jagada väga praktilisi nõuandeid ja teha läbi ülesanded, mis aitavad osalejatel seadistada ja kasutada Google Analytics’it, sealt olulisi andmeid kätte saada ning nende baasil ärilisi otsuseid vastu võtta.

Koolituse sihtgrupp:
Koolitusele on oodatud ettevõtete juhid, turundusjuhid, analüütikud ja turundusspetsialistid, kes kasutavad oma müügi- ja turundustegevustes digitaalseid kanaleid ja Google Analyticsit.

Koolituse sisu:

  • Analyticsi seadistamine ja administreerimine
    • Google Analyticsi seadistamine
    • Google Analyticsi ülesehitus ja tööpõhimõtted
    • Raporti- ja andmetüüpide ülevaade
    • Raportite kohandamine
    • Konto administreerimine
      Kasutatavad meetodid: teooria, näited, praktilised ülesanded, arutelu
  • Andmete analüüs
    • Külastajate taustainfo – kes nad on ja mis tehnoloogiaid kasutavad?
    • Liiklust toovad kanalid – kustkaudu lehele jõuti ja mis turunduskanalid töötasid?
    • Külastajate käitumine – milliseid alamlehti külastati, kuidas külastajad lehel liikusid, millistelt lehtedelt lahkuti veebist?
    • Konversioonide analüüs – millised on ärilised tulemused ja ostustatistika?
      Kasutatavad meetodid: teooria, näited, praktilised ülesanded, arutelu
  • Külastajate segmenteerimine ja dashboardide loomine
    • Külastajate segmentide loomine ja salvestamine
    • Segmendipõhine raportite analüüs
    • Dashboardide loomine Google Data Studioga
      Kasutatavad meetodid: teooria, näited, praktilised ülesanded, arutelu
  • E-kaubanduse andmete analüüs
    • Toodete ja tootegruppide müügistatistika
    • Konversioonimäärade ja tulususe analüüs turunduskanalite lõikes
    • Multi-channel funnels raportid
    • Ostukorvi efektiivsuse analüüsimine
      Kasutatavad meetodid: teooria, näited, praktilised ülesanded, arutelu

Koolituse tulemusena osaleja

  • teab, kuidas seadistada Google Analytics’it;
  • teab, kuidas leida oma äri jaoks olulised andmed raportitest kätte;
  • teab, kuidas luua külastajatest segmente ning raporteid segmendipõhiselt analüüsida;
  • teab, kuidas luua andmete visualiseerimiseks dashboarde.

Tunnistuse väljastamise eeldus on terves mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ning grupi- ja individuaalsete tööde käigus.

Koolitus koosneb loengutest, aruteludest, arvutuste läbitegemisest ja iseseisvatest ülesannetest.

Koolituse iga teemaploki juurde kuuluvad praktilised ülesanded, mis annavad osalejatele juba järgmisel päeval rakendatavad oskused!

Kaasa palume võtta sülearvuti ja võimalusel omada ligipääsu oma ettevõtte veebilehe Google Analytics’i kontole. Kui Analyticsi konto endal puudub, siis koolitaja annab ligipääsu harjutuskontole.

Koolitaja:
Taavi Raidma
Digiturunduse strateeg ja koolitaja
Taavi Raidma on 10-aastase kogemusega digiturunduse strateeg ja koolitaja ning turundusettevõtte Convertal üks asutajatest. Hetkel juhib ta Convertali Tallinna tiimi ning aitab luua ja ellu viia erinevate klientide turundusplaane alates startupidest kuni börsifirmadeni. Tema erilisteks huvideks on e-kaubanduse turundus, turundusanalüütika ning ekspordituruduse strateegiad. Taavi on Google Certified Trainer, õppinud ettevõtlust ja majandust Wheaton College’s USA’s ning omab magistrikraadi London School of Economics’ist. Taavi annab oma majandusalase tausta ja praktilise ettevõtluskogemuse toel osalejatele edasi praktilised oskused, kuidas tulemuslikult planeerida ja ellu viia turundustegevusi eelarve piirides.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Google Analytics turundustööriistana

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.