Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Internetiturunduse spetsialist

Kõigest 5 kuuga saad teada, kuidas:
– leida uusi kliente ning
– tõsta müüki, kasutades uusimaid online-turunduse tööriistu

Nende teadmistega tõstad oma äri uuele tasemele, nii nagu seda tegi Maria G., kes koolituse käigus suurendas oma müüki 10 korda. Või nagu Dajana V., kes leidis oma unistuste töö Eesti kõige ambitsioonikamas ja kiiresti kasvavas turundusagentuuris Prime Initiative.

Sihtgrupp. Kursus on Sulle, kui:

  • Oled tegutsev ettevõtja
    • Saad teada, kuidas suurendada oma sissetulekut online-turunduse abil
  • Oled alustav ettevõtja
    • Lood tugeva vundamendi oma äri turunduseks
  • Oled turundusspetsialist
    • Tõstad oma kvalifikatsiooni ning tunned ennast tööturul veelgi kindlamalt
  • Otsid uusi väljakutseid
    • Sukeldud põnevasse turundusmaailma ning leiad uusi mõttekaaslasi

Mida Sa õpid?

  • Saad selgeks turunduse alused ning õpid tundma ja mõtlema erinevate avataride vajadustele
    • Marketing mix (4P)
    • Toote või teenuse eelised ja kliendi kasud
    • Kliendid ning kliendikesksus
  • Saad teada, kuidas turundada eelarvest sõltumata ning kuidas mõõta kampaaniate tulemusi
    • Off- ning online turunduskanalid
    • Turundus väikese eelarvega
    • Persoonibränd
    • Müügilehtrid
    • Müügimudelid ning põhilised KPI-d
  • Õpid kirjutama pilkupüüdvaid reklaamtekste, millel peatub iga kliendi tähelepanu
    • Teksti koostamise tööriistad
    • Consumer Insight
    • Reklaamteksti struktuur ja ülesehituse mudelid
    • Pealkiri: põhitüübid ja kirjutamismudelid
    • Põhiteksti struktuur ja erinevate tekstiosade funktsioonid
    • Copywriting Facebookis: sisuloome põhimõtted, levinumad reklaami formaadid, Facebooki reklaamtekstide ülesehitus
    • Copywriting e-mailiturunduses: teema rea kirjutamise põhimõtted, otsepakkumise tekstide ülesehitus, nipid pikemate kampaaniatekstide kirjutamiseks
  • Saad teada, mis infot peaks sisaldama maandumisleht selleks, et klient vajutaks nupule “Maksma”
    • Veebitekstide struktuuri ülesehitus
    • Kasutaja suunamine läbi sisutekstide ja sõnumite
    • Google’i otsingumootori üldprintsiipidega tutvumine lähtuvalt sisuloomest
    • Veebilehe blogi/artiklite koostamine ning soovitused
  • Teed valmis oma esimese maandumislehe WordPressis ja õpid seda SEO abil optimeerima
    • Kujundusmallide (template) leidmine ja kasutamine
    • Elementor veebilehe struktuuri ehitamise raamistik
    • Lehepuu ülesehitus
    • Kiire ja optimeeritud veebilehe loomisprintsiibid
    • Kontaktivormide ülesseadmine ja liidestamine
    • Moodulite seadistamine
    • Turvalise veebilehe ülesseadistamine
  • Õpid looma ja monteerima stiilset foto- ja videosisu telefoni abil
    • Visuaalse sisu formaadid
    • Ettevalmistus pildistamiseks/filmimiseks: taust, valgus jne.
    • Visuaalse sisu loomine ja töötlemine mobiilsete äppide abil
    • Sisu postitamise planeerimine
    • Sisu taaskasutamise võimalused
  • Õpid selgeks, kuidas edendada oma projekti Instagramis
    • Sisuplaanid ja sisu loomine
    • Ideaalse Instagram profiili loomine
    • Äriprofiili seadistamine
    • Orgaanilised meetodid reklaamimiseks Instagramis
    • Strateegiad jälgijate juurdesaamiseks ning nähtavuse suurendamiseks
    • Tööriistad efektiivse Instagrami turunduse jaoks
  • Õpid kasutama Facebooki erinevaid võimalusi ja tasulisi tegevusi parima nähtavuse saavutamiseks
    • Facebooki lehe ja grupi loomine
    • Orgaaniline edendamine Facebookis: lehtede ja rühmade võimalused
    • Facebooki reeglid ja reklaamipoliitika
    • Facebook Business Manageri loomine ja haldamine
    • Reklaamide seadistamine ja nende tulemuslikkuse analüüs
    • Facebooki pixel’i loomine, seadistamine ning remarketing sihtgruppide kasutamine
    • Tööriistad efektiivse Facebooki turunduse jaoks
  • Saad teada, kuidas seadistada Google Adsis reklaame ning suurendada nende kasumlikkust
    • Google Ads konto loomine ja seadistamine
    • Märksõnade planeerimine
    • Otsingu kampaaniad
    • Display-võrgustiku kampaaniad
    • Reklaam YouTube kanalites
    • Reklaami laiendid
    • Reklaamide suunamine
    • Google Ads-i reklaamkapaaniate tulemuste mõõtmine
    • Tööriistad reklaamikampaaniate optimeerimiseks ja nende kasumlikkuse suurendamiseks
  • Suurendad oma loovmõtlemist loominguliste tehnikate ja ülesannete abil
  • Paned saadud teadmised harjutuste ning reaalsete turundus case´de abil kohe ka praktikasse

Kursuse lõpetaja:

  • Omab teadmisi turunduse põhiprintsiipidest
  • Määrab kindlaks toote või teenuse sihtrühma ning oskab luua toote või teenuse väärtust
  • Omab teadmisi persoonibrändi ülesehitamisest ning aktuaalsetest turunduskanalitest
  • Omab teadmisi copywriting-ust ehk sellest, kuidas kirjutada tekste nii sotsiaalmeedia, kui ka kodulehtede jaoks
  • Oskab luua lihtsaid veebilehti WordPress platvormi abil ning omab teadmisi SEO-st ehk veebilehe optimeerimisest
  • Oskab luua visuaalset sisu (foto ja video) ning töödelda seda telefoni abil
  • Oskab seadistada reklaami Facebook ja Instagram sotsiaalmeediakanalites ning Google Ads platvormi kaudu
  • Loeb analüütikat Facebooki-is, Instagram-is Ja Google Ads-is ning kasutab seda infot turunduskampaaniate efektiivsuse tõstmiseks
  • Kasutades ülalpool mainitud punkte, oskab luua terviklikke turunduskampaaniaid enda või teiste ettevõttete edendamiseks

Koolitajad.
Koolitust viivad läbi praktiseerivad spetsialistid:

Anita Sibul
Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta.
On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega.

Gelly Metsaveer
Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle viie aasta.
Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka start-up maailmas.

Margit Eerma
Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele

Karin Telling
Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega

Rait Milistver
Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.

NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.

Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.


Kuidas me õpetame?

  • Klassid
    • Õppige klassis või kodust lahkumata
      • Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.
  • Meetodid
    • EI igavatele loengutele, JAH kaasaegsetele õppemeetoditele
      • Tunnis kasutatakse tänapäevaseid õpetamismeetodeid, sealhulgas mänge, et materjal oleks võimalikult kiiresti ja hõlpsasti omastatav. Uusi teadmisi arendame oskusteks praktiliste ülesannetega.
  • Videosalvestised
    • Vaadake igal ajal ja lõpmatuid kordi järgi
      • Pärast iga koolitustundi edastatakse õpilastele salvestus, mida saab endale sobival ajal järele vaadata. Täpselt nii palju kordi, kui tarvis.
  • Tagasiside
    • Tugi nii koolituse jooksul, kui ka peale koolituse lõppu
      • Koolituse ajal ja pärast seda annavad meie koolitajad tagasisidet töödele ning jagavad näpunäiteid ja oma kogemusi.
  • Harjutage
    • Vii omandatud teadmised kohe praktikasse
      • Koolituse ajal töötavad õpilased reaalse projektiga (enda omaga või meie partnerite projektide hulgast valituga), viies uued teadmised kohe praktikasse ja omandades hindamatuid kogemusi.
  • Karjäär
    • Esimene samm uude ellu
      • Meie vilistlased on tööturul kõrgelt hinnatud ning Paprika Tervisliku Turunduse kooli tunnistus mängib unistuste töökoha saamisel suurt rolli. Suhtleme igapäevaselt ettevõtjatega, kes otsivad turundus- või müügispetsialiste ning loomulikult jagame oma vilistlastele tööpakkumisi. Täna töötab meie tudengeid turundusagentuurides, suurtes ja väikestes ettevõtetes ning vähe pole ka neid, kes pakuvad oma turundusteadmisi ja -teenuseid vabakutselistena.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Paprika Tervisliku Turunduse kool. Praktilised oskused ja teadmised Sinu äri eduks! Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Internetiturunduse spetsialist