
Internetiturunduse spetsialist
Õpi turundama ennast või teisi!
Koolitusel saad teada, kuidas:
– leida uusi kliente ning
– tõsta müüki, kasutades uusimaid online-turunduse tööriistu
Nende teadmistega tõstad oma äri uuele tasemele, nii nagu seda tegi Maria G., kes koolituse käigus suurendas oma müüki 10 korda. Või nagu Dajana V., kes leidis oma unistuste töö Eesti kõige ambitsioonikamas ja kiiresti kasvavas turundusagentuuris Prime Initiative.
Sihtgrupp. Kursus on Sulle, kui:
- Oled tegutsev ettevõtja
- Saad teada, kuidas suurendada oma sissetulekut online-turunduse abil
- Oled alustav ettevõtja
- Lood tugeva vundamendi oma äri turunduseks
- Oled turundusspetsialist
- Tõstad oma kvalifikatsiooni ning tunned ennast tööturul veelgi kindlamalt
- Otsid uusi väljakutseid
- Sukeldud põnevasse turundusmaailma ning leiad uusi mõttekaaslasi
Koolituse sisu:
Teema: | Internetiturunduse spetsialist | Internetiturunduse ja sotsiaalmeedia spetsialist |
Turunduse alused: kliendid ja positsioneerimine | ✓ | ✓ |
Persoonibränd | ✓ | ✓ |
Copywriting: sotsiaalmeedia- ja reklaamtekstid | ✓ | ✓ |
Copywriting: veebitekstid | ✓ | ✓ |
Veebilehtede loomine WordPressis | ✓ | ✓ |
SEO alused | ✓ | ✓ |
Foto- ja videosisu loomine telefoni abil | ✓ | ✓ |
Orgaaniline turundus Facebookis ja Instagramis | ✓ | ✓ |
Reklaami seadistamine Facebook-is ja Instagram-is | ✓ | ✓ |
Google Ads reklaami seadistamine | X | ✓ |
Strateegiline planeerimine: sotsiaalmeedia kanalite valik, KPI, analüütika | X | ✓ |
Jutubottide (chat-bottide) loomine | X | ✓ |
Turundus LinkedIn-is | X | ✓ |
Turundus TikTok-is | X | ✓ |
Loovuse arendamine | ✓ | ✓ |
Praktilised harjutustunnid | ✓ | ✓ |
6 tundi mentorlust | ✓ | ✓ |
Abi praktikakoha leidmisel | X | ✓ |
Abi töökoha leidmisel | X | ✓ |
Maksumus: | 1790 € | 2490 € |
Maht: | 4 kuud | 6 kuud |
Vaata ka õppekava:
Lisainfo:
- Kursuse eest on võimalik tasuda mitmes osas. Sellisel juhul jaotatakse kursuse maksumus võrdseteks osadeks ja tasumine toimub korra kuus arve alusel. Maksimaalseks osamaksete perioodiks on kursuse kestus kuudes.
- Hind sisaldab käibemaksu.
- Hind sisaldab õppematerjale, õppeplatvormi kasutamist ja pause.
- Koolituse edukalt läbinud saavad läbimist kinnitava diplomi.
- NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.
Kursuse lõpetaja:
- Omab teadmisi turunduse põhiprintsiipidest
- Määrab kindlaks toote või teenuse sihtrühma ning oskab luua toote või teenuse väärtust
- Omab teadmisi persoonibrändi ülesehitamisest ning aktuaalsetest turunduskanalitest
- Omab teadmisi copywriting-ust ehk sellest, kuidas kirjutada tekste nii sotsiaalmeedia, kui ka kodulehtede jaoks
- Oskab luua lihtsaid veebilehti WordPress platvormi abil ning omab teadmisi SEO-st ehk veebilehe optimeerimisest
- Oskab luua visuaalset sisu (foto ja video) ning töödelda seda telefoni abil
- Oskab seadistada reklaami Facebook ja Instagram sotsiaalmeediakanalites ning Google Ads platvormi kaudu
- Loeb analüütikat Facebooki-is, Instagram-is Ja Google Ads-is ning kasutab seda infot turunduskampaaniate efektiivsuse tõstmiseks
- Kasutades ülalpool mainitud punkte, oskab luua terviklikke turunduskampaaniaid enda või teiste ettevõttete edendamiseks
Koolitajad.
Koolitust viivad läbi praktiseerivad spetsialistid:
Anita Sibul
Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta.
On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega.
Gelly Metsaveer
Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle viie aasta.
Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka start-up maailmas.
Margit Eerma
Konsultatsioonifirma Nimini OÜ looja ja juht
Igapäevaselt loob funktsionaalseid e-poode ja kodulehti
Ühendades pikaajalised kaubanduskogemused ja teadmised keskendub oma tegevustes kliendile väärtuse loomisele
Karin Telling
Peab e-poodi, on välja töötanud oma brändi ning teeb oma kliente e-kanalites nähtavaks
Spetsialiseerunud tehnilisele SEO-le, copywritingule ja kodulehtede konversioonimäära tõstmisele
Pikk kogemus online ja offline kanalite turundustegevustega
Rait Milistver
Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.
Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Kuidas me õpetame?
- Klassid
- Õppige klassis või kodust lahkumata
- Õppetöö koolitajate-praktikutega toimub klassis või interneti teel, sõltuvalt valitud koolitusest ja epidemioloogilisest olukorrast. Kõik klassikoolitused on reaalajas jälgitavad ka veebis, nii et vajadusel saate tunnis osaleda kodust lahkumata.
- Õppige klassis või kodust lahkumata
- Meetodid
- EI igavatele loengutele, JAH kaasaegsetele õppemeetoditele
- Tunnis kasutatakse tänapäevaseid õpetamismeetodeid, sealhulgas mänge, et materjal oleks võimalikult kiiresti ja hõlpsasti omastatav. Uusi teadmisi arendame oskusteks praktiliste ülesannetega.
- EI igavatele loengutele, JAH kaasaegsetele õppemeetoditele
- Videosalvestised
- Vaadake igal ajal ja lõpmatuid kordi järgi
- Pärast iga koolitustundi edastatakse õpilastele salvestus, mida saab endale sobival ajal järele vaadata. Täpselt nii palju kordi, kui tarvis.
- Vaadake igal ajal ja lõpmatuid kordi järgi
- Tagasiside
- Tugi nii koolituse jooksul, kui ka peale koolituse lõppu
- Koolituse ajal ja pärast seda annavad meie koolitajad tagasisidet töödele ning jagavad näpunäiteid ja oma kogemusi.
- Tugi nii koolituse jooksul, kui ka peale koolituse lõppu
- Harjutage
- Vii omandatud teadmised kohe praktikasse
- Koolituse ajal töötavad õpilased reaalse projektiga (enda omaga või meie partnerite projektide hulgast valituga), viies uued teadmised kohe praktikasse ja omandades hindamatuid kogemusi.
- Vii omandatud teadmised kohe praktikasse
- Karjäär
- Esimene samm uude ellu
- Meie vilistlased on tööturul kõrgelt hinnatud ning Paprika Tervisliku Turunduse kooli tunnistus mängib unistuste töökoha saamisel suurt rolli. Suhtleme igapäevaselt ettevõtjatega, kes otsivad turundus- või müügispetsialiste ning loomulikult jagame oma vilistlastele tööpakkumisi. Täna töötab meie tudengeid turundusagentuurides, suurtes ja väikestes ettevõtetes ning vähe pole ka neid, kes pakuvad oma turundusteadmisi ja -teenuseid vabakutselistena.
- Esimene samm uude ellu
Koolitusfirma tutvustus
Paprika Tervisliku Turunduse kool. Praktilised oskused ja teadmised Sinu äri eduks! Loen koolitusfirma kohta veel...