Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

ITIL 4 teadlikkuse tõstmine (IT) teenuste juhtimisest

Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse IT teenuste juhtimise tehnikaid, kontseptsioone ja tööriistu võimaldamaks organisatsioonidel parendada oma toimimist.

Sihtgrupp:
huvilised, kes soovivad saada ülevaadet ITIL 4.

Miks osaleda?

  • Koolituse tulemusena mõistate ITIL 4 teenuste juhtimise põhikontseptsioone.
  • Saate teada, kuidas ITIL 7 juhtpõhimõtet aitavad organisatsioonil omaks võtta ja kohanda teenuste juhtimise praktikaid.
  • Oskate kirjeldadateenuste juhtimise nelja dimensiooni.
  • Saate aru ITIL teenuse väärtuse süsteemi (Service Value System) eesmärgist ja komponentidest.
  • Mõistate teenuse väärtusahela (Service Value Chain) tegevusi ja nende vahelisi seoseid.
  • Teate ITIL 34 praktikat, neist 15 praktika eesmärke ja põhimõisteid ning mõistate detailselt 7 praktikat.
  • Teate ja oskate võtta kasutusele kaasaegseid tehnoloogiad ja töötamise viise (Lean IT, Agile, DevOps).

Koolitaja:
Evelin Kasenõmm –
konsultant ja koolitaja, BCS Koolituse partner. ITIL Foundation, ITIL RCV, ITIL OSA, Certified Trainer sertifikaadid.

Hinnas sisaldub:

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

BCS Koolitus on Eesti juhtiv IKT valdkonna koolitus-, projektijuhtimis- ja konsultatsiooniettevõte. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

ITIL 4 teadlikkuse tõstmine (IT) teenuste juhtimisest