Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kategooriajuhtimine ja sortimendianalüüs

Koolitusel saab ülevaate kategooriajuhtimisest ja sortimendianalüüsist kaubanduses. Omandatatakse teadmised ja oskused kategooriajuhtimise olemusest, kategooriate rollide ja strateegia määramisest ning saadakse teada, kuidas süsteemne kategooriajuhtimine praktikas toimub. Koolitusel lahendatakse läbivalt praktilisi ülesandeid.

Koolituse eesmärk on omandada teadmised ja oskused süsteemseks kategooriajuhtimiseks.

Sihtgrupp: Ostujuhid, ostuassistendid, tippjuhid, ostuprotsessi eest vastutajad ning selles osalejad.

Koolituse sisu:

  • 09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00–11.30 Sissejuhatus kategooriajuhtimisse – mis on kategooriajuhtimine?
    • Mis on kategooriajuhtimine
    • Kategooriajuhtimise mudel
    • Kategooriate loomine ja defineerimine
    • Kategooriate rollide määramine
  • 11.30–11.45 Kohvipaus
  • 11.45–13.15 Kategooriatega töötamise meetodid
    • Kategooriate hindamine
    • Kategooriate strateegiad
    • Kategooriate taktikad
  • 13.15–14.00 Lõuna
  • 14.00–16.15 Sortimendianalüüs
    • Sortimendi analüüsi meetodid (vajalik arvuti olemasolu)
    • ABC XCY analüüsi põhjal

Koolituse tulemusena osaleja:

  • mõistab, milline on kategooriajuhtimise sisu ja tähtsust;
  • oskab hinnata erinevaid kategooriajuhtimise osasid ja neid ise rakendada ning kohandada oma ettevõtte profiilile vastavalt;
  • oskab analüüsida toodete tähtsust sortimendis ja teha järeldusi.

Koolitaja:
Katrin Riisalu
on lõpetanud EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise magistriõppe spetsialiseerumisega turundusele. Katrin on töötanud kaubanduses ligi 20 aastat ostujuhtimise valdkonnas. On töötanud Statoil Fuel & Retail Eesti AS hankejuhtimise valdkonna, hetkel juhib ta ostuosakonda Selver AS-is. Lisaks eeltoodule on ta coach. Koolitaja kogemust erinevates valdkondades omab aastast 2007.

NB! Osalejatel palume koolitusele kaasa võtta sülearvuti.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kategooriajuhtimine ja sortimendianalüüs