Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kategooriate juhtimine kaubanduses

Koolitusel saab ülevaate kategooria juhtimisest kaubanduses. Omandatakse teadmised ja oskused kategooriajuhtimise olemusest, kategooriate rollide ja strateegia määramisest ning saadakse teada, kuidas süsteemne kategooriajuhtimine praktikas toimub.

Koolituse eesmärk on omandada teadmised ja oskused süsteemseks kategooriajuhtimiseks.

Sihtgrupp: Ostujuhid, ostuassistendid, tippjuhid, ostuprotsessi eest vastutajad ning selles osalejad.

Koolituse sisu:

  • 09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00–11.30 Sissejuhatus kategooriajuhtimisse – mis on kategooriajuhtimine?
    • Mis on kategooriajuhtimine
    • Strateegia ja eesmärgid
    • Kategooriajuhtimise mudel
    • Kategooriate loomine
  • 11.30–11.45 Kohvipaus
  • 11.45–13.15 Kuidas määrata kategooriate rollid ja strateegia?
    • Kategooriatele rollide määramine
    • Kategooriatele strateegiate määramine
  • 13.15–14.00 Lõuna
  • 14.00–16.15 Kuidas toimub kategooriate juhtimine praktikas?
    • Kategooriate taktikad ja hinnastamine
    • Kaubakategooriate juhtimine praktikas
    • Kategooriate hindamine
    • Kokkuvõte
    • Koolitust läbib praktiliste ülesannete lahendamine.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • mõistab, milline on kategooriajuhtimise sisu ja tähtsust;
  • oskab hinnata erinevaid kategooriajuhtimise osasid ja neid ise rakendada ja kohandada oma ettevõtte profiilile vastavalt.

Koolitaja:
Katrin Riisalu
on lõpetanud EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise magistriõppe spetsialiseerumisega turundusele. Katrin on töötanud kaubanduses ligi 20 aastat ostujuhtimise valdkonnas. On töötanud Statoil Fuel & Retail Eesti AS hankejuhtimise valdkonna, hetkel juhib ta ostuosakonda Selver AS-is. Lisaks eeltoodule on ta coach. Koolitaja kogemust erinevates valdkondades omab aastast 2007.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kategooriate juhtimine kaubanduses