Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine

Tegemist on tempoka koolitusega, kus praktiliste harjutuste abil tuletatakse meelde kõik klienditeeninduse põhitõed. Erinevate suhtlustehnikate omandamine aitab olla oma igapäevatöös veelgi edukam!

Sihtgrupp:
Koolitusele on oodatud kõik klienditeenindusega kokku puutuvad huvilised (sekretärid, müüjad, ettekandjad, tellerid jne).

Teemad:

  • Teenindaja rollid: põhiroll ja kõrvalrollid. Kliendi tüpoloogia. Kliendi ootused. Roll kui abistaja. Rollikonfliktid.
  • Kliendiga kontakti loomine, hoidmine ja lõpetamine. Esitusstiili valik. Kliendi soovide ja vajaduste kindlaks määramine.
  • Mittesõnalise käitumise märkamine ja arvestamine (pilkkontakt, distants, žestid, poos jt).
  • Kehtestav käitumine. Selge eneseväljendus. Aktiivne kuulamine. Äraütlemine.
  • Toote demonstreerimine. Näitvahendite kasutamine. Presentatsiooni läbiviimine.
  • Toimetulek vastupanu, agressioonide ja manipuleerimisega. Konfliktide lahendamine.
  • Pikaaegse kliendisuhte hoidmine.

Õpiväljundid:
Kursuse läbinu:

  • mõistab paremini kliendi ootusi;
  • hindab pikaaegset kliendisuhet;
  • saab hakkama keerulistes ja konfliktsetes olukordades;
  • tunneb ettevõtte müügistabiilsuse ja klientide rahulolu tähtsust

Koolitaja:
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.
Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema enda teenindusoskusi on hinnatud tiitliga Tartu Parim Teenindaja 2005. Kairit on osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.

Lisainfo:
Hind sisaldab koolitusmaterjale ja kohvipause. Edukale lõpetajale tunnistus või tõend.
Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Reiting – see on tööalased koolitused täiskasvanutele, täpne raamatupidamine ettevõtetele ning asjalik tugi ettevõtlusega alustajale. Reiting koolituskeskus aitab kaasa Teie töötajate arengule soovitud suunas ning kokkulepitud ajaga. Väärtustame loomingulist mõtlemist ja oleme paindlikud. Pakume õigeid teadmisi õigel ajal, õiges kohas ja õige hinnaga. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.