Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?

Koolituse eesmärk on anda inimesele oskused, mida kasutades oskaks ta juhtida tulemuslikult ja professionaalselt kliendisuhtlust.

Koolitus annab:

  • Igapäevased kliendisuhtluse “tööriistad”, mis teevad kliendisuhtluse lihtsamaks ja sujuvamaks;
  • oskuse professionaalselt suhelda kliendiga;
  • juhtida kliendisuhtluse protsessi eduka lõpuni;
  • ülevaate erinevatest klienditüüpidest;
  • arusaamise kuidas kliendid otsustavad.

Sihtrühm. Koolitus on suunatud:

  • kõigile inimestele, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt;
  • kõigile, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;
  • kõigile klienditeenindajatele;
  • kõigile müügiinimestele ja müügijuhtidele.

Koolituse sisu:

  • Mis teeb müügiinimese edukaks?
    • Kuidas professionaalselt kliendiga kontakti võtta, tehingust vestelda ja positiivselt kontakt lõpetada ?
    • Tulemuslik protsessi juhtimine müügitehingutes
    • Praktiline harjutus: Kontakti loomine ja hoidmine
  • Mida kliendid tahavad?
    • Erinevad klienditüübid – nende ootused ja vajadused.
    • Ostutehingu otsustamise strateegiad – klientide valikud.
    • Grupiarutelu: mis saab määravaks otsuseks, et tehing teostatakse?
    • Mis määrab kliendiga suhtlemise edukuse müügitehingutes?
    • Praktiline harjutus: kliendisuhtluse juhtimine.

Õpiväljundid:

  • Koolitusel osaleja oskab suhelda kliendiga professionaalselt ja hoida suhtluse ajal positiivset kontakti.
  • Koolitusel osaleja teab, kuidas juhtida tulemuslikult kliendisuhtlust.
  • Koolitusel osaleja saab aru ja oskab määrata erinevaid klienditüüpe.
  • Koolitusel osaleja saab aru, mis määrab ära kas müügitehing on edukas.

Koolitajad:
Heli Künnapuu
Koolitaja, psühholoogiline nõustaja ja psühhoanalüütiline grupi psühhoterapeut.
Pikaajaline praktiline töökogemus hõlmab lisaks ka juhtimise kogemust sotsiaalvaldkonna projektides ning kinnisvarafirmas Tipoliin aastatel 1995 -2008 ning kinnisvaramaakleri töökogemust.

Anneli Salk
Olen koolitusvaldkonnas töötanud aastast 1998. Eelnevalt lõpetasin Tallinna Ülikooli, Psühholoogia Erakooli ja Eriksoni Ülikooli.
Olen koolitusfirma Synergia OÜ tegevjuht ning igapäevaselt tegelen koolituste läbiviimisega. Põhilisteks teemadeks on praktiline müük ja müügitehnikad, klienditeenindus, läbirääkimiste juhtimine, tööstressi ja enesejuhtimise koolitused. Kinnisvara maaklerite koolitusi viin läbi aastast 2003.a.
Üle kümne aasta olen teinud konverentsidel suhtlemispsühholoogia alaseid ettekandeid.
Oman täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutsekvalifikatsiooni. Kutsetunnistuse number 114983.
Olen tõdenud, et elukestev areng ning täiendõpe loovad eeldused soovitud tulemuste saavutamiseks.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Kinnisvarakool OÜ missioon on tõsta kinnisvaraturuosaliste professionaalsust. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida?