Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas Facebookis ja Instagramis targalt turundada?

Sotsiaalmeedia mõjutab meie tarbimisharjumusi ja infovahetust, olles seega suurepäraseks võimaluseks nii olemasolevate kui ka potentsiaalsete klientide teadvusesse jõudmiseks. Targalt planeeritud turundamine sotsiaalmeedias aitab toodetel-teenustel õige sihtgrupini jõuda ning tõsta brändi tuntust ja tarbija kaasatust, luues klientidega vahetud ning usaldusväärsed suhted.
Praktilisel koolitusel saab teada, kuidas Facebookis ja Instragramis edukalt turundada, kuidas koostada sisustrateegiat ning kuidas tasuline reklaam kõige tulemuslikumalt enda kasuks tööle panna.

Eesmärk:
Omandada teadmisi Facebooki ja Instagrami kui turunduskanalite olemusest ja võimalustest ning praktilised oskused sisustrateegia koostamiseks ja reklaamivõimaluste tulemuslikumaks rakendamiseks.

Sihtgrupp:
turundusjuhid, -spetsialistid ja –assistendid, müügijuhid ja –spetsialistid, juhid ja juhiabids.

Programm: 

  • 09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00-11.30 Facebook ja Instagram – kuidas nad täpselt töötavad?
    • Milline on nende algoritm?
    • Kuidas kontosid seadistada?
    • Analytics – mida neist numbritest välja lugeda ja kuidas turunduses kasutusele võtta?
  • 11.30-11.45 Kohvipaus
  • 11.45-13.15 Millest lähtuda sisustrateegia koostamisel?
    • Kuidas koostada sisuplaane?
    • Mida pidada silmas piltide ja videote juures?
    • #hashtag’id – kas kasutada või mitte?
    • Kuidas mänge läbi viia?
  • 13.15-14.00 Lõuna
  • 14.00-15.30 Kuidas alustada Facebooki ja Instagrami tasulise reklaamiga?
    • Millised on erinevad reklaamivõimalused?
    • Mis asi on Facebook Pixel?
    • Kuidas vältida levinumaid vigu reklaamide tegemisel?

Õpiväljundid:
Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab, kuidas Facebook ja Instagram turunduskanalitena töötavad, sh milline on nende algoritm;
  • teab, kuidas analytics’i numbreid tulemusliku turunduse jaoks kasutada;
  • oskab koostada sisustrateegiat;
  • teab erinevaid reklaamivõimalusi ja oskab vältida levinumaid vigu reklaamide tegemisel.

Meetodid: loeng, arutelu, praktilised ülesanded.

Koolitaja:
Brit Mesipuu
on olnud turunduse eest vastutav nii raadios, välimeedias kui ka hotellis ja restoranis ning nüüd on pereettevõtte Milos turundushing.
Igapäevaselt tegeleb ta sotsiaalmeedia turunduse teemaliste artiklite kirjutamisega, ettevõtete kodulehtede ja sotsiaalmeedia kanalite sisu haldamisega ning koolitustel esinemisega.

Lisainfo:
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas Facebookis ja Instagramis targalt turundada?