Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas ja miks kasutada LinkedIn’i B2B müügikanalina?

Koolituspäeva eesmärk on anda nii teoreetilised kui ka praktilised teadmised müügivõimalustest LinkedIn’is. Koolituse käigus saavad koolitatavad kohe teha muudatusi oma kontodel koolitaja abiga.

Edukas müügimees tunneb enda klientide vajadusi ning konkurentide tugevusi ja nõrkusi. LinkedIn keskkond pakub müügiinimestele väärtuslikke tööriistu nii potentsiaalsete klientide kui ka konkurentide uurimiseks ning nende mõistmiseks. Lisaks suurendab võrgustike loomine LinkedIni kaudu võimalust teha paremat müüki ning edendada oma äri. Kuidas edukalt müüa LinkedIn’is? Kuidas leida ideaalseid kliente, kellele oma toodet või teenust müüa?

Sihtrühm:
Müügijuhid, müügispetsialistid, turundusspetsialistid, turundusjuhid, ettevõtte juhid ning kõik teemast huvitatud.

Kuidas online-koolitus toimub?

  • Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
  • Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale küsimusi.
  • Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne seitse päeva.

Programm:

  • 09:50 – 10:00 Kogunemine veebikeskkonda
  • 10:00 – 11:30 Müük LinkedIn’is
    • LinkedIn kanal – kellele ja milleks?
    • LinkedIn’i eripärad, tugevused, eelised ja puudused
    • Milline on hea üksikisiku ja ettevõtte konto LinkedIn’is?
    • Millist sisu LinkedIn’i lisada ja kuidas oma kontosid oskuslikult arendada?
    • Praktilised soovitused ning näpunäited hästitoimiva konto loomiseks
  • 11:30 – 11:45 Puhkepaus
  • 11:45 – 13:15 Koolitus jätkub
    • Milliseid on LinkedIn’i pakutavad müügivõimalused?
    • Tasuta kontoga kaasnevad võimalused LinkedIn’I abil müügitööd teha
    • LinkedIn’I tasuline müügikeskkond Sales Navigator
      • Millega on tegemist ja kellele see keskkond sobib?
      • Kuidas see enda kasuks tööle panna?
    • Millal kasutada tasuta müügitööriistu ja millal vaadata tasuliste poole?
    • Praktilised nõuanded, näpunäited ning soovitused enda konto haldamiseks

Koolituspäeva läbinu:

  • tunneb LinkedIn kanali eripärasid, tugevusi, puuduseid ning eeliseid
  • mõistab, milline on hea üksikisiku ja ettevõtte konto LinkedIn’is
  • saab praktilised soovitused ning näpunäited hästitoimiva konto loomiseks
  • teab, millised on müügivõimalused LinkedIn’is
  • tunneb tasuta ning tasulise kontoga kaasnevaid võimalusi LinkedIn’I abil müügitööd teha
  • teab, mis on Sales Navigator müügikeskkond ning missuguseid võimalusi see pakub

Koolitaja:
Matis Metsala
Ettevõtte AdForm müügijuht, turunduskonsultant
Matis Metsala on töötanud turunduse valdkonnas alates 1996. aastant ning on üks kogenumaid digiturunduse asjatundjaid Eestis, omades kogemust nii agentuuridest, meediakanalitest kui ka kliendi poolelt erinevatest rollidest. Olles üks Httpool Baltics’i asutajatest, oli Matis aastatel 2016-2018 Httpool’i Eesti maajuhina LinkedIn’i ametlik esindaja Eestis. Matis on ka tuntud Eesti koolitaja ning turunduskonsultant.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas ja miks kasutada LinkedIn’i B2B müügikanalina?