Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas kujundada töötajaid innustavat tööandja väärtuspakkumist kriisiolukorras?

Koolitusel omandatakse teadmised, kuidas teadlikult luua ja hoida atraktiivset ning eristuvat tööandja brändi üldiselt ja kriisi tingimustes ning kuidas väärtuspakkumist kommunikeerida nii oma töötajatele kui välistele sidusrühmadele tänastes tingimustes.

Tööandja väärtuspakkumine hõlmab nii materiaalseid kui mittemateriaalseid hüvesid ja eeliseid, mis eristavad organisatsiooni konkurentidest ning mõjutavad nii oma töötajate motiveeritust pühendumisele kui potentsiaalsete töötajate eelistusi tööandja valimisel. Mida väärtuspakkumisest tasuks kriisi tingimustes aktiivsemalt kasutada ja kuidas töötajaid motiveerida?

Koolitusel saame teada, kuidas säilitada loodud tööandja brändi ja hoida väärtuspakkumine atraktiivsena ka kriisi ajal, sest ettevõtete töö jätkumiseks vajame endiselt parimaid töötajaid – olgu selleks siis kas meie olemasolevad kui ka potentsiaalsed kandidaadid tööturul. Räägime, kuidas hoida ühtse tööandja mainet tingimustes, kus suur osa töötajatest annab oma panuse kaugtöö tingimustes ja paljud teevad seda jätkuvalt töökeskkonnas.

Koolituse eesmärk  on omandada teadmisi, kuidas teadlikult luua ja hoida atraktiivset ja eristuvat tööandja brändi. Õppida tundma tööandja väärtuspakkumise sisu ning materiaalsete ja mittemateriaalsete motivaatorite rolli selles. Omandada oskusi teadlikku tööandja brändi ja väärtuspakkumise kommunikatsiooni kujundamiseks nii oma kui ka potentsiaalsetele töötajatele.

Sihtgrupp:
juhid, personalijuhid, personalispetsialistid, kommunikatsioonijuhid, turundusjuhid, turundusspetsialistid, ettevõtjad

Programm:

  • 9.55–10.00 Kogunemine veebikeskkonnas
  • 10.00–11.30 Kuidas kujundada omanäolist ja töötajaid innustavat tööandja väärtuspakkumist kriisiolukorras?
    • Tööandja väärtuspakkumise roll töötajate pühendumuses ja lojaalsuses
    • Materiaalsed ja mittemateriaalsed hüved tööandja väärtuspakkumises ning mis aitavad töötajaid innustada keerulises olukorras
    • Milliseid hüvesid töötajad eelistavad tänases olukorras ja kuidas neid kasutada ühtse tööandja brändi hoidmiseks?
    • Milliste motivaatoritega hoida head mainet eriolukorra tingimustes?
  • 11.30–11.45 Paus
  • 11.45–13.15 Kuidas tööandja brändi ja väärtuspakkumist kommunikeerida kriisiolukorras?
    • Millised on tööandja brändi ja väärtuspakkumise kommunikatsiooni põhimõtted keerulisel ajal?
    • Kuidas jätkata oluliste sõnumite andmist, mis aitavad luua motivatsiooni?
    • Millised on võimalused väärtuspakkumise kommunikatsiooniks töötajatele ja välistele sidusrühmadele?
    • Ettevõtte olemasolevad töötajad tööandja brändi saadikutena

Seminari tulemusena osaleja:

  • teab, millest koosneb tööandja bränd ja kuidas säilitada tööandja brändi tugevus keerulises keskkonnas.
  • teab, millest koosneb tööandja väärtuspakkumine – nii materiaalseid ja mittemateriaalseid motivaatorid – ning kuidas neid kasutada muutunud olukorras oma töötajate pühendumuse loomisel ja hoidmisel;
  • on teadlik, mis on ajas muutunud ning millist väärtuspakkumist ootavad töötajad täna;
  • oskab koostada tööandja väärtuspakkumist ja korraldada selle kommunikatsiooni organisatsioonis ning hoida seda inspireeriva paketina.

Koolitaja:
Ülle Matt
  on Swedbank Eesti personalijuht alates aprillist 2015. Personalitöö on kutsumuseks ja seda vaimustavat kutsumust järgides on  tema huvitavad tööaastad olnud seotud Ericsson Eesti, Elcoteq Tallinna ja Stora Enso Baltikumi personalijuhtimisega. Personalitöö juurde tõi teda  aga sekretäritöö Paikuse Saeveski AS-s. Ülle on elukestva õppe usku ja tema enesetäiendused on olnud seotud juhtimise, organisatsioonikäitumise, suhtekorralduse ning tippjuhtide coachingu ja karjääri coachinguga.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas kujundada töötajaid innustavat tööandja väärtuspakkumist kriisiolukorras?

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.