Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas negatiivset sõnumit oskuslikult edastada?

Negatiivsete ja kriitiliste sõnumite edastamine pole kerge ei edastajale ega ka saajale. Kuidas siiski selliste raskete kõnelustega hakkama saada ning kuidas sõnumeid võimalikult valutult edastada, selles osas webinaril juhiseid jagamegi.

Sihtrühm
kõik juhi, kolleegi, koostööpartneri ja kliendi tasandil suhtlejad

Programm:

  • 9.30 – 10.00 Registreerimine ja tervituskohv
  • 10.00 – 11.45 Kuidas oskuslikult edastada negatiivset sõnumit?
    • Milline sõnum on negatiivne?
    • Kuidas negatiivset sõnumit vastu võtta?
    • Kuidas ettevalmistada negatiivse sõnumi edastamiseks ja vestluseks?
    • Miks on negatiivse või ebameeldiva sünumi teavitamine keeruline?
    • Negatiivse sõnumi eesmärgid ja positiivsed küljed
    • Kas tuleks mõelda ka negatiivse sõnumi edastaja peale?
  • 11.45 – 12.00 Kohvipaus
  • 12.00 – 14.00 Loeng jätkub

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

Koolitaja:
Jaana Susanna Liigand-Juhkam
koolitaja ja psühholoog
Jaana on koolitaja, coach ja õppejõud, koolitusfirma Arikano juhataja, mitmete raamatute autor ja kaasautor, ärijuhtimise ja psühholoogia magister. Ta on töötanud lepingulise õppejõuna erinevates ülikoolides ning teinud koolitajana koostööd paljude ettevõtetega nii avalikust kui ka erasektorist. Tema valdkonda kuuluvad teemad on juhtimine, meeskonnatöö, emotsionaalne andekus, enesemotivatsioon, toimetulek stressiga, konfliktide lahendamine jpm.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Ootame teid meie avatud õppepäevadele või küsige sisekoolitusi. Koolitused toimuvad sõbralike hindadega! Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas negatiivset sõnumit oskuslikult edastada?

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.