Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas reageerida probleemidele nagu tõeline juht

Lugupeetud ärijuht. Oled olnud äris piisavalt kaua, et tunda tipusolemise üksindust ja teada, et edu ei taga ainult suurepärased otsused, vaid ka see, kuidas sa inimestega suhtled. Sina oled see, kes peab andma vastuseid ja sina otsustad, kas ja kuidas seda teha. Sinu reageerivad sellele viisil, mis võib sulle mitte meeldida, sellele omakorda järgneb sinu reaktsioon. Kas teadsid, et suure osa sinu kui juhi usaldusväärsusest määrab see, kuidas sa toetad oma alluvaid probleemi korral, kuidas sa neid kiidad või kritiseerid edu või ebaõnnestumise korral?

Selle kolmepäevase koolituse käigus oled kompaktse ja intensiivselt töötava koolitusmeeskonna liige. Koolituse käigus võtame lahti, analüüsime ja paneme uuesti kokku sinu kui juhi suhtlemisstiili ja -oskused. Sina ise otsustad, milliseid oma suhtlemisoskusi säilitada, milliseid muuta või millest loobuda. Samas aitame sul omandada uusi oskusi, mis tagavad empaatilise, sihipärase ja praktilise reageerimise eri olukordades. Nendest saavadki sinu uued juhioskused probleemidele reageerimise kunstis!

Pärast selle koolituse läbimist leiad, et juhtimine on muutnud palju sujuvamaks ja et sina ja sinu meeskond saate nüüd keskenduda olulistele asjadele.

Koolitusel saavad vastuse järgenevad küsimused

  • Kuidas luua ja säilitada tõeliselt toetavat töökeskkonda?
  • Kuidas sõnastada ja selgitada oma soovi nii, et kõik sellest ühtemoodi aru saavad?
  • Kuidas suhelda arusaadavalt ja veenvalt?
  • Kuidas delegeerida nii, et seda ei peaks kahetsema?
  • Kuidas teisi kuulates teha kindlaks, et kõik näevad sama põhieesmärki?
  • Kuidas esitada küsimusi, mis lahendavad probleeme, mitte ei tekita neid juurde?
  • Kuidas muuta negatiivsus ja agressiivsus positiivseks panuseks?

Koolituselt saadav kasu

  • kiirem ettevõtte ees seisvate probleemide ja lahenduste tuvastamine;
  • adekvaatsem juhikäitumine nii tava- kui ka keerulistes olukordades;
  •  suurem suutlikkus lasta töötajatel kanda vastutust;
  • harmoonilisem tasakaal sinu arvamuse, väljaütlemise ja eesmärgi vahel;
  • suurem selgus ja usaldus erinevate juhirollide osas;
  • tõhusam meeskonnatöö ja konkureerimise/koostöö tasakaal.

Koolituse sisu:

  • 1. päev
    • Mis teeb töötajatest meeskonna ja mis mitte?
    • Olla või mitte olla, tulevikuvaade ja tunnetamine
    • Müra vs kommunikatsioon
    • Arenda oma tähelepanu- ja tähele panemise võimet
    • Juhtimisstiili kohandamine vastavalt olukorrale
    • Mugavustsoon, eskalatsioonipunktid, koolitusel osalejate enesekindlus
    • Hea ja halb tagasiside vs positiivne ja negatiivne tagasiside
    • Eesmärgipärase suhtluskeskkonna loomine
    • Isiklike koolituseesmärkide seadmine
      • Mõjuala loomine
      • Kuidas edastada sõnumit nii, et saavutada oma eesmärki
      • Kuidas kuulata sõnumit nii, nagu see on mõeldud
      • Prioriteetide määramine rühmakaoses ja kuidas jääda ka surve all endale kindlaks
  • 2. päev
    • Sõnumile eesmärgi andmise, sõnastamise ja kirjutamise kunst
    • Selged ja eesmärgipärased sõnumid, mis käivitavad kohese sihipärase tegevuse
    • Sõnumi edastamine grupile
    • Kommunikatsiooni haldamine: küsimused, vastuväited, rünnakud, kommentaarid, ettepanekud
    • Teise koolituspäeva kokkuvõte, tagasiside ja kasulikud õppetunnid
  • 3. päev
    • Allasurutud emotsioonide/kehakeele mõju
    • Emotsionaalse töövahendite valiku laiendamine, et loomulikumalt reageerida keerulistele juhtimisolukordadele
    • Hea koostöösuhte loomine eri isiksustega (LuminaSpark Portrait)
    • Kokkuvõte tagasisidest, õppetundidest ning töötubadest
      • Koolituse kokkuvõte, isiklike koolituseesmärkide saavutamine
      • Koolituse kokkuvõte, üldiste koolituseesmärkide saavutamine
      • Koolituse üldine tulemus, küsitlus, tagasiside
      • Kokkulepe jätkutegevuse kohta

Ajakava

  • 08:30-09:45 koolitus
  • 09:45-10:15 paus
  • 10:15-12:00 koolitus
  • 12:00-13:00 lõunasöök
  • 13:00-15:00 koolitus
  • 15:00-15:30 paus
  • 15:30-17:30 koolitus

Koolitaja:
Thomas Bothe on endine tegevjuht ja füüsilisest isikust koolitusdisainer. Ta on rohkem kui 18 aastat keskendunud neljale valdkonnale: juhtimine (leadership), kommunikatsioon, meeskonnavaim ja hooliv suhtumine (mindfulness). Ta oskab suurepäraselt lahendada juhi igapäevaseid kommunikatsiooniprobleeme läbi koolitusharjutuste. Tehes koostööd konsultatsioonifirmade ja üle-euroopaliste võrgustikega on tema tüüpilised kliendid tippjuhid ja juhtkonnad, kes tahavad tõsta meeskonna sidusust ja arendada oma mõjutamisoskusi.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas reageerida probleemidele nagu tõeline juht