Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas saada müügiinimene tegema tipptulemust?

Eduka müügijuhi võtmetegevus – harjumuste muutmine
Müügijuhi peamine ülesanne on luua keskkond, kus inimesed saaksid teha head tulemust. Ent inimesed pole robotid ja ei kipu sageli käituma oodatud moel. Seda mõnikord isegi siis, kui nad ise seda tahavad. Kuidas saada inimesed kasutama müügis harjumusi, mis viivad ühelt poolt kõige lihtsamalt ja teisalt kõige tulemuslikumalt paremate müügitulemusteni?

Sihtgrupp:
Koolitusele on oodatud müügijuhid, kes tegelevad igapäevaselt müügimeeskondade juhtimisega.

Koolituse eesmärk on mõista, millised harjumused toovad müügis edu, ning anda teadmised ja vahendid selleks, et aidata oma müügiinimestel harjumusi muuta.

Koolituse tulemusena:

  • Tead, millised on edu toovad harjumused müügis
  • Tead, mis müügiinimesi käivitab ja käigus hoiab
  • Oskad luua keskkonda, kus müügiinimesed saavad teha olulise arenguhüppe
  • Oskad kasutada erinevaid vahendeid inimeste harjumuste muutuse toetamiseks
  • Koostad endale konkreetse tegevuskava müügiinimeste harjumuste muutmiseks

Koolituse sisu:

  • Millised on müügis edukad harjumused?
    • Edu toovate müügitegevuste kirjeldus ja omavaheline seotus
    • Tööpanuse ja töötasu jagunemine meeskonnas
    • Müügi edu sõltuvus inimtüübist ja harjumustest
    • Kasutatavad meetodid: lühike teooria, arutelu grupis, personaalne töö
  • Käitumisharjumuse muutmine
    • Mis on käitumisharjumus ja kuidas seda muuta?
    • Keskkonna mõju käitumisharjumustele.
    • Kuidas luua keskkond arenguhüppele müügis?
    • Tulemusliku harjumuse olulised parameetrid: lihtsus, haaravus, vajalikkus, nauditavus
    • Kasutatavad meetodid: lühike teooria, arutelu grupis, personaalne töö
  • Harjumuse muutuse takistused
    • Takistavad uskumused ja kuidas neid muuta?
    • Takistavad emotsioonid ja kuidas neid muuta?
    • Takistavad keskkonnategurid – demotiveeriv tasude süsteem, koostöö takistused, ebasobivad vahendid jne – ja kuidas neid muuta?
    • Kasutatavad meetodid: lühike teooria, arutelu grupis, personaalne töö.
  • Oma meeskonnale püsiva harjumuse muutuse plaani tegemine
    • Milline näeb välja hea harjumuse muutuse plaan müügimeeskonnale
    • Milline on minu plaan oma inimeste harjumuse muutuseks, alates eesmärgist kuni tegevusteni
    • Kasutatavad meetodid: lühike teooria, arutelu grupis, personaalne töö

Koolitusel tehakse läbi erinevaid harjutusi, grupiarutelusid ja grupitöid. Tulemusi hinnatakse arutelude ja grupitööde käigus. Tunnistuse väljastamise eeldus on täismahus koolitusel osalemine.

Koolitaja:
Raimo Ülavere

Koolitaja ja coach Raimo Ülavere aitab edukatel inimestel teha oma käitumises positiivseid muutusi, mis on püsivad ja mis on ka teiste poolt teadvustatud. Tööd teeb Raimo suures osas juhtide ja oma valdkonna tipptegijatega ning tippsportlastega.
Coachinud ja koolitanud on Raimo 2008. aasta algusest ning sellest ajast teeb ta koostööd igal aastal üle 3000 inimesega. Aastate jooksul on Raimo viinud läbi üle saja juhi personaalse coachingu programmi ning aidanud mitmetel tippsportlastel hüppeliselt oma võimekust tõsta.
Raimo omab nii juhi kui meeskonna coachingu sertifikaati maailma ühelt juhtivalt juhtide coachilt Marshall Goldsmithilt, kasutades coachingutes ka viimase eripärast metoodikat. Metoodika keskendub just eelkõige juhtide käitumisharjumuste muutmisele. Lisaks on Raimol meeskonna coachingu sertifikaat Briti ühe tunnustatuimast coachingu koolitusfirmast Academy of Executive Coaching.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas saada müügiinimene tegema tipptulemust?