Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?

Koolituse eesmärk on jagada tõhusaid juhiseid olukorraks, kui Sinu suhtluspartneriks on ärritunud isik. Kust nad tulevad ja miks nad käituvad nii, et meil on raske oma tööd hästi edasi teha? Kuidas nendega toime tulla ja milliseid taktikaid kasutada? Negatiivselt meelestatud inimesed panevad proovile Sinu suhtlemisoskuse. Kuidas jääda sellistes olukordades professionaalseks?

Tulenevalt EV valitsuse poolt kehtestatud eriolukorrale toimuvad Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse poolt korraldatavad koolitused kuni 11. juunini 2020. a online-koolitustena.

Kuidas online-koolitus toimub?

  • Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
  • Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale chat aknasse küsimusi. Koolitaja vastab suuliselt.
  • Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne kolm päeva.

Programm:

  • 10:00 – 11:30 Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?
    • Teenindame üha keerulisemaid inimesi, kuidas tulla toime negatiivselt häälestatud inimesega?
    • Kuidas ärevate, ärritunud, kaeblevate või agressiivsete inimeste ja pinges kolleegide meeleolust mitte nakatuda?
    • Kuidas peegeldada tagasi seda, mille klient/kolleeg on suhtlusesse kaasa võtnud?
    • Kas positiivsete ootuste sõnastamine aitab pooltel lahkarvamusi sisaldavad kõnelused rahumeelselt lõpule viia?
    • Kuidas luua positiivset suhtluskeskkonda?
    • Mis on hea suhtlemisoskuse eeldused?
  • 11:30 – 11:45 Paus
  • 11:45 – 13:15 Koolitus jätkub
    • Millised on töö iseloomust tulenevad paratamatud pingeolukorrad?
    • Kuidas enesehinnang mõjustab meie käitumist ja suhtumist inimestesse?
    • Kuidas kliendi/kolleegi emotsionaalsed väljaütlemised positiivseteks sõnumiteks ümber sõnastada?
    • Millised suhtumised ja tegevused võimaldavad olla positiivselt häälestatud?
    • Kuidas taastada töömeeleolu pärast ebameeldivaid kõnelusi?

Koolituse läbinu teab, kuidas kohelda negatiivselt meelestatud inimesi nii, et see pakuks parajalt põnevat pinget ja tõstaks enesetunnet. Samuti teab, kuidas taastada töömeeleolu pärast ebameeldivaid kõnelusi.

Koolitaja:
Anu Virovere
 PhD, psühholoog ja suhtlemistreener
Anu Virovere on psühholoog ja suhtlemistreener, kes on uurinud tulemustasude teemat ning leiab, et Eestis kasutatav tulemustasude süsteem on vananenud ning ammu oleks aeg võtta kasutusele uued meetodid.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?