Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?

Koolituse eesmärk on jagada tõhusaid juhiseid olukorraks, kui Sinu suhtluspartneriks on ärritunud isik. Kust nad tulevad ja miks nad käituvad nii, et meil on raske oma tööd hästi edasi teha? Kuidas nendega toime tulla ja milliseid taktikaid kasutada? Negatiivselt meelestatud inimesed panevad proovile Sinu suhtlemisoskuse. Kuidas jääda sellistes olukordades professionaalseks?

Sihtrgupp:
Ettevõtte ja asutuse juhid, keskastmejuhid, personalitöötajad, meditsiinitöötajad ning kõik teised teemast huvitatud.

Programm:

  • 09:50 – 10:00 Veebikeskkonda kogunemine
  • 10:00 – 11:30 Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?
    • Teenindame üha keerulisemaid inimesi, kuidas tulla toime negatiivselt häälestatud inimesega?
    • Kuidas ärevate, ärritunud, kaeblevate või agressiivsete inimeste ja pinges kolleegide meeleolust mitte nakatuda?
    • Kuidas peegeldada tagasi seda, mille klient/kolleeg on suhtlusesse kaasa võtnud?
    • Kas positiivsete ootuste sõnastamine aitab pooltel lahkarvamusi sisaldavad kõnelused rahumeelselt lõpule viia?
    • Kuidas luua positiivset suhtluskeskkonda?
    • Mis on hea suhtlemisoskuse eeldused?
  • 11:30 – 12:00 Paus
  • 12:00 – 13:30 Koolitus jätkub
    • Millised on töö iseloomust tulenevad paratamatud pingeolukorrad?
    • Kuidas enesehinnang mõjustab meie käitumist ja suhtumist inimestesse?
    • Kuidas kliendi/kolleegi emotsionaalsed väljaütlemised positiivseteks sõnumiteks ümber sõnastada?
    • Millised suhtumised ja tegevused võimaldavad olla positiivselt häälestatud?
    • Kuidas taastada töömeeleolu pärast ebameeldivaid kõnelusi?

Koolituse läbinu teab, kuidas kohelda negatiivselt meelestatud inimesi nii, et see pakuks parajalt põnevat pinget ja tõstaks enesetunnet. Samuti teab, kuidas taastada töömeeleolu pärast ebameeldivaid kõnelusi.

Koolitaja:
Katrin Roosileht
Meta-Profit OÜ koolitaja, psühholoog, psühhoterapeut, superviisor, coach
Katrin on lõpetanud psühholoogia eriala Tartu Ülikoolis ning näitejuhtimise eriala Tallinna Ülikoolis. Ta on omandanud ka kriisinõustaja kutse ning tegutseb hetkel lisaks koolituste läbiviimisele ka kriisinõustajana. Lisaks on ta õppinud psühhodraama lavastajaks Tallinna Psühhodraama Koolis ning tegutseb psühhodraama gruppide juhendajana.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.