Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Murekohad ja väljakutsed reklaamiseaduse rakendamisel

Koolitus annab ülevaate reklaamiseaduse ja sellega seoses oleva valdkonna regulatsioonist, eelkõige alkoholiseadusest ja alkohoolsete jookide reklaamist. Analüüsime seaduse rakendamisel tõusetunud küsimusi ja probleeme. Vaatleme Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti teemakohast järelvalve praktikat.

Koolitus toimub nii veebis kui ka e-õppes!
Registreerumisel koolitusele palun valige, kas osalete koolitusel veebiülekande vahendusel reaalajas või e-õppena Addenda e-akadeemias.

Veebiülekanne
Reaalajas saalis toimuva koolituse ülekanne, mida veebiosaleja jälgib oma töökohal, kodus või mõnes teises sobivas kohas. Veebiülekande käigus toome Teieni koolitaja video- ja slaidipildi.

E-õpe
Salvestame koolituse ja saadame Teile 3 tööpäeva jooksul alates koolituse toimumisest ligipääsu Addenda e-akadeemiasse, kus koolitus on järelvaadatav 30 päeva jooksul Teile sobival ajal ja kohas. Koolitus on personaalseks kasutamiseks ning pole jagatav kolmandatele isikutele. Kolmandatele isikutele on Addenda e-akadeemias koolituse vaatamine tasuline.


Sihtrühm:
jae- ja hulgikaubanduse valdkonna turundus- ja müügispetsialistid, juristid, tegev- ja keskastmejuhid ja teised huvilised

Koolituse sisu
Kristina Jerjomina ja Merike Koppel käsitlevad praktiliste näidete ja Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti järelvalve praktika põhjal järgmisi teemasid:

  • mida peab teadma reklaamialasest regulatsioonist? Millised on enamlevinud küsimused reklaamiseaduse rakendamisel
  • reklaamiseaduse eesmärk, reguleerimisala, mõisted, koostoime puutumuses olevate eriseadustega
  • reklaami üldnõuded
  • kaubad, teenused, mille reklaam on keelatud
  • kaupade, teenuste reklaami piirangud
  • reklaami- ja alkoholiseaduse koostoime
  • järelevalve korraldus ja vastutus seaduse rikkumise eest

Vastame küsimustele ja otsime lahendusi probleemidele, mis on tõusetunud seaduse rakendamisel, käsitlemist leiavad reklaami- ja alkoholiseaduse kokkupuutepunktid.

Õpiväljunditena koolituse läbinu:

  • reklaami üldnõudeid ehk millal on tegemist reklaamiga reklaamiseaduse mõistes või on tegemist teabega, mida reklaamiseaduse kohaselt ei loeta reklaamiks?
  • milliste kaupade ja teenuste reklaam on keelatud
  • milliste kaupade ja teenuste reklaam on piiratud
  • alkoholimüügi korraldamise ja reklaamiga seotud eritingimusi.

Koolituse läbimisel väljastame tõendi.
Tõendi väljastamise eelduseks on koolituse läbimine täies mahus ning koolitusarve tasumine. Erandkorras võib osaleja saada koolituse läbimist tõendava dokumendi, kui on läbinud õppekavast vähemalt 90%.

Koolitaja:
Kristina Jerjomina, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ettevõtlus- ja tarbimiskeskkonna osakonna tarbijakaitse ja kaubanduse nõunik

Merike Koppel, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ettevõtlus- ja tarbimiskeskkonna osakonna ettevõtluskeskkonna valdkonnajuht

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Addenda OÜ on erinevate valdkondade koolitustel keskendunud sihtrühma nii hetkelistele kui ka tulevikusuundi arvestatavatele vajadustele ning väärtustele. Addenda OÜ väärtustab oma koolitustelt saadud osalejate tagasisidet, mis on aluseks koolituste ning -programmide muutmiseks või täiustamiseks. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Murekohad ja väljakutsed reklaamiseaduse rakendamisel

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.