Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Müügitehnika, mis on vaba survestamisest ja manipuleerimisest

Koolituse eesmärk on anda müüjale oskused, mis aitavad paljastada ostja valupunktid ning panevad kliendid kiiremini tegutsema. Julgustades kliente aktiivselt müügi igas etapis osalema ning kokkuvõttes jõuad kiirema kokkuleppeni. Suureneb Sinu, kui müüja efektiivsus.

Tulenevalt EV valitsuse poolt kehtestatud eriolukorrale toimuvad Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse poolt korraldatavad koolitused kuni 11. juunini 2020. a online-koolitustena.

Kuidas online-koolitus toimub?

  • Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
  • Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale chat aknasse küsimusi. Koolitaja vastab suuliselt.
  • Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne kolm päeva.

Kui oled teinud müügitööd, siis kas Sa pole vahel unistanud, et võiks olla lüliti või nupp, mis viib potentsiaalsed kliendid nii öelda “ostu režiimi“. Nii muutuks müügiprotsess ostuprotsessiks, mis on emotsionaalselt palju positiivsem nii müüjale kui ostjale. “Nuppu“ me siiski anda ei saa, kuid koolitus annab teadmised ja oskused, kuidas koos kliendiga “osturežiimi“ jõuda.

Sihtrühm:
Müügispetsialistid, müügijuhid, kliendihaldurid ning teised, kes soovivad olla müügis edukad.

Programm:

  • 09:55 – 10:00 Veebikeskkonda kogunemine
  • 10:00 – 11:30 Kliendi vajadustele keskendumine
    • Milline on erinevus lihtsate ja komplektsete müügitehingute vahel?
    • Kuidas küsida situatsiooniküsimusi ostja olemasoleva olukorra või tausta kohta?
    • Mille poolest erinevad ostja varjatud vajadused sõnaselgetest vajadustest?
    • Kuidas kliendi vajadused “kasvavad“? Teie toode, kui “probleemi lahendaja”.
    • Kuidas sõnastada küsimusi ostja probleemide, raskuste või rahulolematuse kohta?
  • 11:30 – 11:45 Paus
  • 11:45 – 13:15 Võimaluste demonstreerimine ja müügi sooritamine
    • Kuidas vihjeküsimused aitavad ostjal probleemi tagajärgedest paremini aru saada
    • Miks on tähtis küsida tasuvuseküsimusi, et ostja aru saaks lahenduste väärtuse, olulisuse või kasulikkuse kohta?
    • Millised on teie toote iseärasused, eelised ja kasud?
    • Müügi sooritamine.

Koolituse läbinu teab, kuidas suurendada müügi väärtust, mis on survestamise ((ingl. closing) ning manipuleerimise vaba.

Koolitaja:
Arved Liivrand Salestalent OÜ
Arvedil on pikaajaline kogemus ettevõtete juhtimisel ja meeskondade arendamisel. Müügi juhtimisеga alustas Arved aastal 2003, kui oli vaja käivitada tänase ISS-i eelkäia firma Minu Vara müügiosakond. Ligikaudu 50 % Tallinna kortermajade turust õnnestus järgnevate aastate jooksul hõivata. 2008 aastal läbis Arved FranklinCovey spetsiaalselt müügitiimidele mõeldud koolitusmetoodika Helping Clients Succeed koolituse ja sertifitseeritud konsultandina viis läbi müügikoolitusi Eesti ettevõtetele. Aastal 2016 olid Arved USS Security juhatuse esimees. Juurutades firmas põhimõtte “müüvad kõik“ kasvatas ta 12 liikmelisele müügimeeskonna ca 50 liikmeliseks. Arvedil on mehaanikainseneri magistriraadi TTÜ-st ja ärijuhtimise magistrikraadi EBS-st. Peale MBA lõpetamist täiendas Arved ennast San Jose State University internatuuris.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Müügitehnika, mis on vaba survestamisest ja manipuleerimisest