Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Müük jaekettidele

Ühe jaeketi sortiment on hoolega valitud ning võib sisaldada tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid tooteid. Müügipind on aga tihti piiratud ning seega konkurents tootjate vahel oma toote sortimenti saamiseks ja seal püsimiseks on väga tugev. Miks peaks jaekett ostma just Sinu, mitte Sinu konkurendi toodet?

Sihtgrupp:

  • Tootjad
  • Hulgimüügiettevõtted
  • Müügijuhid

Koolituse eesmärk on suurendada teadlikkust, millised on Sinu kui tarnija vajalikud tegevused oma toodete müümisel jaekettidele ja millised on nende ootused Sinule.

Koolituse läbiviimise põhimõtted
Koolitusel tehakse läbi erinevaid harjutusi, grupiarutelusid ja grupitöid. Tulemusi hinnatakse arutelude ja grupitööde käigus. Tunnistuse väljastamise eeldus on täismahus koolitusel osalemine.

Koolituse sisu:

  • Jaeketi strateegia ehk kuidas valitakse tarnijaid ja tooteid?
    • Sul on toode või idee- kuidas edasi?
    • Valmistume oma toodet pakkuma, kontaktid, ettevõtte tutvustuse ettevalmistus
    • Miks peaks jaekett ostma Sinu, mitte Sinu konkurendi toodet?
    • Kuidas võtta ühendust jaeketi ostujuhiga?
    • Mis siis, kui vastust ei tule või kui vastus tuleb eitav?
      Kasutatavad meetodid: Ülevaade, tutvustava presentatsiooni koostamine, valmistumine oma toote müügiks. SWOT-konkurentidega, oma tugevuste ja võimaluste kaardistamine
  • Põhimõtted, mida jaeketid jälgivad
    • Numbrid mida võiksid teada, lisanduvad kulud
    • Uus toode sortimendis- mida see tähendab?
    • Toodete kategoriseerimine- kuhu kuulub minu toode?
      Kasutatavad meetodid: ülevaade, pakkumise vormistamine, esitlemine
  • Jaeketi köögipool
    • Toodete väljapaneku põhimõtted
    • Kategooria vs bränd
    • Millistele toodetele teha pakkumine?
    • Pakkumise vormistamine, toote näidised
    • Lepingu sõlmimine
      Kasutatavad meetodid: ülevaade, ülesanne sortimendikoosolekust
  • Sortimendis püsimine
    • Ülevaade sortimendikoosoleku sisust ja otsustest
    • Said oma toote müügile- kuidas toodet müügil hoida?
    • Palju peab minu toode müüma?
    • Kuidas hoida koostöösuhet?
    • Mis veel…
      Kasutatavad meetodid: ülevaade

Koolituse tulemusena

  • Tead, kuidas jaeketid valivad tarnijaid ja tootjaid
  • Tead jaeketi ootusi tarnijatele
  • Mõistad jaeketi tegevusi ja toimimist seoses sortimendiga
  • Oskad võtta õigesti ühendust ostujuhiga
  • Oskad koostada pakkumist oma toodetele

Koolitaja:
Katrin Riisalu, 
Ostudirektor Selver AS-is
Katrin on töötanud kaubanduse ostuvaldkonnas üle 25 aasta ja selle aja jooksul puutunud kokku paljude erinevate ettevõtete ostutegevusega. Aastatel 2000-2008 töötas ta Prisma Peremarketis, 2009-2013 ettevõttes Statoil Fuel & Retail ning alates 2014. aastast on Katrin Selver AS-i ostudirektor. Katrin on lõpetanud Estonian Business Schooli magistriõppe turunduse suunal ning on sertifitseeritud coach. Koolitusi on Katrin andnud alates 2007. aastast teemadel ostujuhtimine, läbirääkimised, kategooriajuhtimine ning lahenduskeskne coaching.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Müük jaekettidele