Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Renditööjõu kasutamine: millal ja kuidas rakendada?

Renditööjõu kasutamine võimaldab organisatsioonil hõlbustada tööjõuga tegelemist olukorras, kus kiiresti on vaja lisatööjõudu kas töömahu (ajutise) tõusu või puhkuste- ja haigusteperioodil. Renditööjõu kasutamine vähendab muutlikes oludes värbamis- ja tööjõukulusid ning tööõiguslikke kohustusi, hajutades seega majandusriske.
Koolitusel räägime, kuidas edukalt tulla toime kolmepoolse töösuhtega: mida peab teadma renditööjõu kasutamisest, millised on selle õiguslikud alused ja erinevate osapoolte kohustused ning kuidas valmistuda renditööjõu kasutusele võtmiseks organisatsioonis. Praktilisi näpunäiteid ja soovitusi jagavad nii rendiettevõte kui ka kasutajaettevõte ning tööõiguse spetsialist.

Koolituse eesmärk:
Omandada teadmisi ja praktilisi oskusi renditööjõu edukaks kasutusele võtmiseks organisatsioonis.

Sihtgrupp:
Personalijuhid ja -spetsialistid, värbamisjuhid ja –spetsialistid, tegevjuhid, juhiabid, assistendid ja teised töösuhete korraldamisega seotud isikud.

Programm:

  • 09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00-11.30 Millised on renditööjõu kasutamise õiguslikud aspektid?
    Gaabriel Tavits, Tartu Ülikooli Õigusteaduskonna direktor ja Õigusbüroo PACTA vandeadvokaat

    • Milline peaks olema leping tellija ja kasutaja vahel?
    • Milline on lepinguline seos tellija ja töötegija vahel?
    • Milline on lepinguline seos kasutaja ja töötegija vahel?
    • Tööleping renditöö tegemise alusena: tööaeg, töökohustused, vastutus tekkinud kahju eest, vastutuse jagamine töötervishoiu ja tööohutuse eest
    • Kuidas jaguneb vastutus kasutaja ja tellija vahel?
  • 11.30-11.45 Kohvipaus
  • 11.45-13.15 Millal kasutada renditööjõudu ja kuidas alustada?
    Martin Mägi, Finesta Baltic OÜ tegevjuht

    • Millised riskid on renditööjõufirmat kasutades kaetud?
    • Millistes tingimustes ja põhimõtetes peaksid rendiettevõte ja kasutajaettevõte kokku leppima?
    • Millised on rendiettevõtte ja kasutajaettevõtja kohustused?
    • Välistööjõu rentimine
    • Millised on rendiettevõtte ootused kasutajaettevõttele tulemuslikuks koostööks?
  • 13.15-14.00 Lõuna
  • 14.00-15.30 Praktikult praktikule: Kuidas valmistuda renditööjõu kasutusele võtmiseks organisatsioonis?
    • Millised on renditööjõu eelised ja puudused?
    • Kuidas kaardistada vajadusi ja ootuseid?
    • Millega peab organisatsioonis renditööjõudu kasutades arvestama?

Õpiväljundid.
Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab, millal kasutada renditööjõudu ning millised on selle eelised ja puudused;
  • teab, millistes tingimustes ja põhimõtetes peaksid rendiettevõte ja kasutajaettevõte kokku leppima;
  • teab, millised on rendiettevõtte ja kasutajaettevõtja kohustused;
  • teab renditööjõu kasutamise õiguslikke aspekte;
  • oskab valmistuda renditööjõu kasutusele võtmiseks organisatsioonis.

Koolitajad:
Gaabriel Tavits
on Tartu Ülikool Õigusteaduskonna direktor ja Õigusbüroo PACTA vandeadvokaat. On tegelenud tööõiguse problemaatikaga enam kui 20 aastat, osalenud eksperdina nii siseriiklikes kui ka rahvusvahelistes töögruppides. Samuti on ta esinenud erialaste ettekannete ja koolituse läbiviimisega nii töösuhete kui ka sotsiaalõiguse valdkonnas. Tegelenud ka erinevate töö- ja sotsiaalõigusealaste uuringutega.

Martin Mägi on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli ning täiendanud end Stockholm School of Economics IFL – Lead ON Executive Education programmis. On olnud mitme meeskonna loomise ning juhtimise juures ning seeläbi saanud hea kogemustepagasi inimesi valides ja nendega töötades. Eriti hea lisakogemuse äri-ja töökultuuri osas on saanud ettevõtlusega tegeledes väljaspool Eestit Balti riikides, Poolas ning Ukrainas. Peab ennast meeskonnamängijaks, samas hinnates kõrgelt inimeste personaalset panust ja ideederohkust. Lisaks edastanud oma kogemusi erinevatel koolitustel ja seminaridel. Enamasti müügi-, personali- ja Baltikumi ettevõtluse teemadel. Peab oluliseks praktikute kaasatust ja reaalsetele näidetele toetumist.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Renditööjõu kasutamine: millal ja kuidas rakendada?