Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Sekretär-juhiabi ABC kursus koos tööõigusega

Asjatundlik abiline juhile ja kolleegidele!
Tule omanda uued asjalikud oskused!

Oma ametis hinnatud sekretär on kursis majanduse, ettevõtluse alustega, tunneb projekti juhtimise põhiprintsiipe, oskab korraldada koosolekuid, teab arhiivinduse ja dokumendihalduse põhitõdesid ning muidugi oskab kasutada vajalikke arvutiprogramme. Oskab koostada mõjusat e-kirja ja müügipakkumist vastavalt sihtrühmale.

Asjatundlik sekretär-juhiabi on ettevõtjale kui tema teine parem käsi! Lisaks tavapärasele sekretäriametile omab ta teadmisi organisatsioonikultuurist, avalikust esinemisest, sise- ja väliskommunikatsioonist, dokumentide digitaalsest menetlemisest, ärilogistikast jms.

Lisaks sekretär-juhiabi teadmistele saad kursusel omandada ka tööõiguse põhitõed! Koolitus annab põhjaliku ülevaate tööõigusest ja sellega seotud õigusaktidest

Kursus toetab kutseeksamiks ettevalmistamist.

Sihtgrupp
Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi või personalispetsialistina.

Oodatud on ka need huvilised, kes on varasemalt omandanud algteadmisi bürootööst, et oma teadmisi täiendada või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-juhiabi tööst, sh dokumendihaldusest ja asjaajamisest ning tööõigusest

Kursuse sisu:

  • Sekretär-juhiabi mooduli teemad (13 õppepäeva):
    • sissejuhatus büroo assistendi töösse;
    • ametieetika;
    • ettevõtluse alused;
    • projektid organisatsioonis ja nende juhtimine;
    • organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus sekretäritöös;
    • e-kirja ja müügipakkumise koostamine;
    • dokumendihaldus;
    • raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
    • arhiivihaldus;
    • klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine;
    • avalik esinemine;
  • Tööõiguse mooduli teemad (2 õppepäeva):
    • töötajate värbamine ja selleks võimalikud meetodid;
    • töölepingu tingimused;
    • tööaeg, puhkeaeg ja puhkus;
    • töötasu arvestus;
    • töölepingu lõppemine (sh ülesütlemise alused ja kord);
      • töötaja ja tööandja vastutus.

Koolitajad:
Anne Ladva
on lõpetanud TRÜ õigusteaduse erialal aastal 1984. Anne omab pikaajalist töökogemust personalijuhina nii eraettevõtluses kui avalikus teenistuses.Käesoleval ajal töötab Tartu Ringkonnakohtu, Tartu Maakohtu ja Tartu Halduskohtu personalijuhina. Anne omab ka kutsetunnistusi: personalijuht, tase 7 ning täiskasvanute koolitaja, tase 6.

Anneli Zirkel
Anneli on meie koolitusosakonna juhataja ja juhatuse liige. Tal on kahekümne aastane praktiline kogemus ettevõtte juhtimises ja töö korraldamises. Täiskasvanute koolitajate, ettevõtluse ja projektijuhtimise koolitajana töötab Anneli Reiting Koolituskeskuses aastast 2002. Anneli on töötanud samuti kõrgkoolis õppejõuna.
Anneli Zirkel on omandanud Tartu Ülikoolis magistrikraadi rahvatervises, omab täiskasvanud koolitaja tase 7 kutset ning kuulub Täiskasvanute koolitaja kutsekomisjoni.

Avo Treksler on omandanud oma arvutialased kogemused ja teadmised piirivalves, panganduses ja ettevõtjana. Õpetanud Sisekaitseakadeemia Piirivalvekolledžis andmebaase ning arvuti kasutamist. Koostanud ja käidelnud mahukaid andmemassiive ning analüüsinud ja koostanud nende põhjal raporteid ning esitlusi.

Hille Raud
Hille töötab hetkel SA Õigusteenuste Büroo juhatajana.
Hariduselt on Hille Tartu Ülikooli õigusteaduskonna lõpetanud jurist. Tööalaselt on ta tegutsenud peamiselt kahes suunas – aastaid juhtinud ja teostanud Eesti ühiskonnale vajalikke õigusabiprojekte SA Õigusteenuste Bürood püsti hoides ning tegutsenud tööõiguse valdkonna koolitaja/lektorina.

Irena Lümat on omandanud bakalaureuse kraadi Audentes-Mainor Ülikoolis ärikorralduse erialal spetsialiseerumisega finantsjuhtimisele ja Tallinna Ülikoolis sotisaalpedagoogika erialal ja magistri kraadi Tallinna Ülikooli Rakvere Kolledži sotsiaalteaduste erialal spetsialiseerumisega avalikule juhtimisele. Ta omab Sotsiaalpedagoogi, tase 6 kutsetunnistust. Lisaks omab arhivaari kutsetunnistust. Irena on Reitingu koolitaja alates 2000. aastast. Ta on töötanud erinevates asutustes koolituse, dokumendihalduse ja arhiivinduse valdkonnas alates aastast 1994.

Kaire Parve on TTÜ kõrgharidusega, AoEC poolt sertifitseeritud juhtimiscaoach, pikaajalise praktilise personalijuhtimise kogemusega (20+ aastat), WHO metoodikal Psühholoogilise esmaabi, praktilise vaimse heaolu koolitaja ning töökeskkonnaspetsialist. Läbinud TÜ täiskasvanute koolitaja andragoogi täiendusõppeprogrammi. Täiendanud end pidevalt erinevate Tartu Ülikooli, Tallinna Ülikooli, Tervise Arengu Instituudi, TI ja erinevate erialaühingute tööheaolu, tööstressi, psühholoogia ja nõustamise teemadel.
Joogapraktikatega tegelenud enda füüsilise ja vaimse tasakaalu hoidmiseks ca 15 aastat. Läbinud joogaõpetajate 450 tunnise koolituse 2022.a. Tegev joogaõpetaja ning väikelaste liikumise- ja ujumistreener. Lõpetamas joogateraapia õpinguid. Rohkem infot www.kaireparve.com.
Tervist Edendavate Tööandjate võrgustikku kuuluva ettevõtte Dualteam OÜ asutaja.
Rahvusvahelise coachingu organisatsiooni ICF ja Eesti Coachingu Ühingu liige, Personalijuhtimise arendamise Ühingu PARE, Eesti Sisekoolitajate Liidu, Eesti Karjäärinõustajate Ühingu ja Täiskasvanute Koolitajate Assotsiatsiooni Andras liige.

Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides ning seejärel viis aastat Äripäeva kontsernis erialaajakirjade vanemtoimetaja ja projektijuhina. Alates 2015. aastast teeb koostööd erinevate meediaväljaannetega, toimetab väga erinevaid tekste ja on ka Postimehe kolumnist. Enne meediavaldkonda töötas aastaid riigisektoris ja oli Mainori Kõrgkooli külalislektor.

Liisi Laidre
Liisi omab 10 aastast tööpraktikat teeninduse- ja müügitööd valdkonnas. Osalenud mitmel müügivõistlusel edukalt. Liisi iseloomustab oma koolitusi järgevalt “Kõik, millest räägin ja mida jagan, on kas minu isiklike kogemuste tulemusel tehtud järeldused mida seon teooriate ja uuringutega, või siis läbi proovitud praktikad“
Koolitajana on tema keskmeks olnud teadlik ja efektiivne enesejuhtimine ning sellest lähtuvate praktikate rakendamine päriselus, nii klienditeenindaja kui ka müügiinimese rollis.

Maila Kukk on pikaajalise dokumendi- ja arhiivihalduse alase töökogemusega nii avalikus kui ka erasektoris. Ta on läbi viinud praktilise suunitlusega erialaseid koolitusi alates 2006. aastast. Omab arhivaari 7. taseme kutsetunnistust, osaleb juhatuse liikmena Eesti Arhivaaride Ühingu töös. Raamatu “Praktiline dokumendihaldus” (2016, 2018 teine trükk) autor.
Haridus: 2011. aastal lõpetanud Tallinna Ülikooli dokumendihalduse magistriõppe
Töökoht: Arhiivikonsultatsioonid OÜ juhataja

Mare Muskat
Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.
Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise, nõustamise ja eneseanalüüsi ning Tallinna Tööstushariduskeskuses suhtlemise, teeninduse-müügi ainekursustel. Äriühingutele on ta järjepidevalt teinud suhtumist-suhtlemist-suhestumist toetavaid koolitusi. Samuti on Mare ka täiendanud oma eneseväljenduse oskusi Von Glehni Teatris improvisatsiooni-treeningutega.

Marge Targama on majanduse kõrghariduse omandanud Tartu Ülikoolis ärijuhtimise erialal. Pikaajalist praktilist kogemust omab müügi- ja ostujuhi töös. Alates 2018. aastast töötab Marge koolitusjuhi ja koolitaja ametikohal Koolituskeskuse Reiting. Praktiline töökogemus koosolekute korraldamisest ja protokollimisest on alates 2016 aastal.

Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo on seda ise korduvalt kogenud ja praktiseerib praegugi. Ta väärtustab avatust, loovust ja arengut. Urmo töökogemus on mitmekesine ja seotud eelkõige inimestele arengu- ja kasvutingimuste loomisega. Aastatel 2002-2017 töötamine noorsootöö lektorina nii Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemias, Tallinna Ülikoolis kui ka Tartu Ülikooli Narva kolledžis. Ta on koostanud arvukalt projektitaotlusi, neid juhtinud kui ka pannud end proovile projektide hindajana. SA Archimedes Euroopa Noored büroo on tunnustanud teda noortevaldkonna 2011.a koolitaja tiitliga ning samal aastal valiti ta TÜ Viljandi kultuuriakadeemia tudengilemmikuks.

Veikko Täär on kõrgharidusega näitleja, õhtujuht, telesaatejuht ja väga tuntud harrastussportlane. Koolitamisega on ta tegelenud ligi 20 aastat. Veikko Täär on jaganud enda teadmisi ja kogemusi tuhandetele inimestele, käsitledes põhiteemadena esinemisoskusi, eneseväljendust, suhtlemist, enesekehtestamist ja motiveerimist. Tema koolitused on kantud positiivsest energiast ning nendes on palju stand up elemente.

Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse ja tööõiguse valdkonnaga alates 1999. Pea 5 aastat oli ta riigisektoris personalijuht, seetõttu omab väga head ülevaadet riigisüsteemi dokumendihaldusest. Alates aastast 2005 olnud erinevates ettevõtetes kvaliteedijuht- siseaudiitor. 2006 hakkas täiskasvanuid koolitama ning teeb seda tänaseni, omab ka Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutsetunnistust. Aastast 2012 on ta Tartu Töövaidluskomisjoni kaasistuja. Lööb kaasa Eesti Kvaliteediühingu ja Tartumaa Koolitajate Klubis. Aastast 2014 on ta Tartu Töövaidluskomisjoni kaasistuja.

Lisainfo:

  • Võimalik on lisada ka kümnel päeval toimuv raamatupidamise algõpe!
  • Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud sülearvuti kasutamisvõimalus.
  • Edukale lõpetajale tunnistus või tõend!

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Reiting – see on tööalased koolitused täiskasvanutele, täpne raamatupidamine ettevõtetele ning asjalik tugi ettevõtlusega alustajale. Reiting koolituskeskus aitab kaasa Teie töötajate arengule soovitud suunas ning kokkulepitud ajaga. Väärtustame loomingulist mõtlemist ja oleme paindlikud. Pakume õigeid teadmisi õigel ajal, õiges kohas ja õige hinnaga. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Sekretär-juhiabi ABC kursus koos tööõigusega

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.