Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Sekretär-juhiabi ABC kursus koos tööõigusega

Asjatundlik sekretär-juhiabi on ettevõtjale kui tema teine parem käsi! Lisaks tavapärasele sekretäriametile omab ta teadmisi organisatsioonikultuurist, avalikust esinemisest, sise- ja väliskommunikatsioonist, dokumentide digitaalsest menetlemisest, ärilogistikast jms.
Lisaks sekretär-juhiabi teadmistele saad kursusel omandada ka tööõiguse põhitõed! Koolitus annab põhjaliku ülevaate tööõigusest ja sellega seotud õigusaktidest

Oma ametis hinnatud sekretär on kursis majanduse, ettevõtluse alustega, tunneb projekti juhtimise põhiprintsiipe, oskab korraldada koosolekuid, teab arhiivinduse ja dokumendihalduse põhitõdesid ning muidugi oskab kasutada vajalikke arvutiprogramme. Oskab koostada mõjusat e-kirja ja müügipakkumist vastavalt sihtrühmale.

Kursus toetab kutseeksamiks ettevalmistamist.

Sihtgrupp:
Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi või personalispetsialistina.

Oodatud on ka need huvilised, kes on varasemalt omandanud algteadmisi bürootööst, et oma teadmisi täiendada või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-juhiabi tööst, sh dokumendihaldusest ja asjaajamisest ning tööõigusest

Teemad:

  • Sekretär-juhiabi mooduli teemad (13 õppepäeva):
    • sissejuhatus büroo assistendi töösse;
    • ametieetika;
    • ettevõtluse alused;
    • projektid organisatsioonis ja nende juhtimine;
    • organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus sekretäritöös;
    • e-kirja ja müügipakkumise koostamine;
    • dokumendihaldus;
    • raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
    • arhiivihaldus;
    • klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine;
    • avalik esinemine;
  • Tööõiguse mooduli teemad (2 õppepäeva):
    • töötajate värbamine ja selleks võimalikud meetodid;
    • töölepingu tingimused;
    • tööaeg, puhkeaeg ja puhkus;
    • töötasu arvestus;
    • töölepingu lõppemine (sh ülesütlemise alused ja kord);
    • töötaja ja tööandja vastutus.

Kursuse läbinu:

  • juhindub töös dokumentide haldamise ja arhiveerimise põhimõtetest;
  • teab projektijuhtimise põhiprintsiipe;
  • tunneb organisatsioonikäitumise aluseid;
  • teab e-kirja kirjutamise põhireegleid;
  • koostab müügipakkumise vastavalt sihtrühmale;
  • arvestab oma töös klienditeeninduse põhimõtteid sise-, välis-, erivajaduste ja erineva kultuuritaustaga klientidega suhtlemisel;
  • teab töötamise õiguslikke aluseid;
  • koostab töösuhete alustamise, jätkamise ja lõpetamise dokumente kooskõlas õigusaktidega;
  • järgib isikuandmete konfidentsiaalsuse nõudeid.

Koolitajad:
Anne Ladva on lõpetanud TRÜ õigusteaduse erialal aastal 1984. Anne omab pikaajalist töökogemust personalijuhina nii eraettevõtluses kui avalikus teenistuses.Käesoleval ajal töötab Tartu Ringkonnakohtu, Tartu Maakohtu ja Tartu Halduskohtu personalijuhina.

Anneli Zirkel
Anneli on meie koolitusosakonna juhataja ja juhatuse liige. Tal on ligi viieteistkümne aastane praktiline kogemus ettevõtte juhtimises ja töö korraldamises. Ettevõtluse ja projektijuhtimise koolitajana töötab Anneli Reiting Koolituskeskuses alates 2002. aastast.
Anneli Zirkel on omandanud Tartu Ülikoolis magistrikraadi rahvatervises, ta omab täiskasvanud koolitaja tase 7 kutset.

Irena Lümat on lõpetanud Audentes-Mainor Ülikooli ärikorralduse eriala spetsialiseerumisega finantsjuhtimisele ja Tallinna Ülikooli Rakvere Kolledži sotsiaalteaduste magistriõppe. Omab arhivaari kutsetunnistust. Reitingu lektor alates 2000. aastast

Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.
Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema enda teenindusoskusi on hinnatud tiitliga Tartu Parim Teenindaja 2005. Kairit on osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.

Erle Nõmm on lõpetanud Tartu Ülikooli filosoofiateaduskonna (1993) ja kaitsnud samas magistrikraadi pedagoogikas (1998). Külalisena on lugenud andragoogika loenguid Tartu Ülikoolis ja Viljandi Kultuurikolledžis. VKKs juhendas ka muukeelsete huvijuhtide praktikat ning viis läbi õppusi sotsiaalsetes oskustes ning avalikus esinemises. Enesetäiendus on toimunud erinevates Põhjala riikides. On osalenud mitmetes rahvusvahelistes projektides ning töötanud õpetajana vene noortele suunatud keelelaagrites. Peab oluliseks koostööd Eesti Vabaharidusliidu Kirjastusega, millele on tõlkinud mitmeid raamatuid. Kaasautorluses Reet Valgmaaga on ilmunud nii eesti kui vene keeles raamat “Grupiprotsessid ja nende juhtimine” (1995).

Mai Timmi
Mai on lõpetanud Tallinna Ülikoolis andragoogika (BA) ja hariduse juhtimise (MA) erialad. Samuti on ta läbinud suhtlemistreeneri väljaõppe. Mai on töötanud täiskasvanuhariduse valdkonnas alates 2005. aastast, töötades nii mittetulundusühendustes (projektijuhi, koolitaja, koolituskeskuse juhatajana) kui ka avalikus sektoris täiskasvanuhariduse valdkonna arendamisega seotud ametikohtadel.
Mai iseloomustab ennast nii: “Mulle meeldib töö inimestega – julgustades neid end arendama ning mõtlema ja lähenema teemadele harjumuspärasest erinevalt”.

Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides ning seejärel viis aastat Äripäeva kontsernis erialaajakirjade vanemtoimetaja ja projektijuhina. Alates 2015. aastast teeb koostööd erinevate meediaväljaannetega, toimetab väga erinevaid tekste ja on ka Postimehe kolumnist. Enne meediavaldkonda töötas aastaid riigisektoris ja oli Mainori Kõrgkooli külalislektor.

Piret Tegova on lõpetanud Tartu Kunstikooli kunstilise kujundamise eriala ja Tartu Kõrgema Kunstikooli tekstiilikunsti eriala. Ta on töötanud kunstniku ja õmblejana, aga ka etiketi, reklaami ja käsitöö õpetajana Tartu Kutsehariduskeskuses. Piret töötab igapäevaselt Tartu Rahvaülikoolis koolitusjuhina. Juba alates 2006. aastast on Piret õpetanud etiketti ja ametieetikat Koolituskeskuses Reiting.
2008. aastal omistati talle Tartumaa Aasta Koolitaja tiitel.

Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse valdkonnaga aktiivselt aastast 2001. Kvaliteedijuht- siseaudiitor erinevates ettevõtetes aastast 2005. Täna töötab 3 standardiga: ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004, EVS 18001: 2007 (OHSAS). Peamisteks tööülesanneteks integreeritud juhtimissüsteemi korrashoid, juhtkonna nõustamine süsteemi parendamises, töötajate koolitamine ja siseauditite läbiviimine. Lisaks on Veronikal ka töökeskkonnaspetsialisti ja töökeskkonnanõukogu juhi kogemus.
Alates oktoober 2006 OÜ Reiting PR dokumendihalduse ja töökeskkonna lektor. Veronikal on Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutsetunnistus.
Tööinspektsiooniga aktiivne koostöö aastast 2012. Eesti Kvaliteediühingu liige.
Avaldanud artikli teemal ”Kuidas korraldada organisatsioonis töötervishoidu” (Aripäeva ajakirjas ”Personali Praktik”, 12/2012)

Marge Targama on majanduse kõrghariduse omandanud Tartu Ülikoolis ärijuhimise erialal.Pikaajalist praktilist kogemust omab müügi- ja ostujuhi töös Omandanud tedamised ja oskused täiskavanute koolitamisel. Viimased kaks aastat on töötanud koolitusjuhi ametikohal Koolituskeskuse Reiting.

Merlis Pajustik
Merlis on õppinud keemiat ja psühholoogiat Tartu Ülikoolis. Samuti on ta ka suhtlemistreener, kes on õppinud lisaks motiveerivat intervjueerimist ning olnud sotsiaalprogrammi „Murdepunkt“ rakendaja, kus õpetati probleemkäitumisega noortele sotsiaalseid oskuseid. Igapäevaselt töötab Merlis noortevaldkonnas ja kuulub ühe suurima noortevaldkonna katuseorganisatsiooni juhatusse tänu millele tuleb pidevalt mittetulundusühingute, avaliku ja erasektoriga suhelda (läbi komisjonide, kohtumiste, projektide, ühistegevuste) ning koostöövõimalusi leida noortevaldkonna arendamiseks.
Merlis on koolitanud juba üle kümne aasta ning üheks viimaseks huvitavamaks koolituseks on olnud noorteinfo e-kursus, mille kahel kursusel osales üle 100 noortevaldkonna inimese üle Eesti. Merlis osaleb iga aasta hulgalistes projektides alates meelerahu õpetamisest noortele, vabatahtliku töö edendamisest ning lõpetades nutikasvuhoone ehitamiseni. Merlis usub, et organisatsiooni kõige suurem väärtus on aidata avastada inimestes nende kirg ning seda arendada maksimaalse potentsiaalini.

Lisainfo:

  • Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud sülearvuti kasutamisvõimalus.
  • Edukale lõpetajale tunnistus või tõend!

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Reiting – see on tööalased koolitused täiskasvanutele, täpne raamatupidamine ettevõtetele ning asjalik tugi ettevõtlusega alustajale. Reiting koolituskeskus aitab kaasa Teie töötajate arengule soovitud suunas ning kokkulepitud ajaga. Väärtustame loomingulist mõtlemist ja oleme paindlikud. Pakume õigeid teadmisi õigel ajal, õiges kohas ja õige hinnaga. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Sekretär-juhiabi ABC kursus koos tööõigusega