Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Sekretär-juhiabi kursus koos personalitöö õppega

Oma ametis hinnatud sekretär on kursis majanduse, ettevõtlus ja personalitöö alustega, tunneb etiketti, tööseadusandlust, valdab kaasaegset kirjakeelt, oskab korraldada koosolekuid, teab arhiivinduse ja dokumendihalduse põhitõdesid ning muidugi oskab kasutada vajalikke arvutiprogramme.
Asjatundlik sekretär-juhiabi on ettevõtjale kui tema teine parem käsi! Lisaks tavapärasele sekretäriametile omab ta teadmisi organisatsioonikultuurist, avalikust esinemisest, sise- ja väliskommunikatsioonist, dokumentide digitaalsest menetlemisest, ärilogistikast jms.

Kursus toetab kutseeksamiks ettevalmistamist. Vaata lisaks kutsetaotlemise tingimusi SIIT ja SIIT

Sihtgrupp:
Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi või personalispetsialistina. Oodatud on ka need huvilised, kes on varasemalt omandanud algteadmisi bürootööst, et oma teadmisi täiendada või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-juhiabi tööst, sh dokumendihaldusest ja asjaajamisest ning personalitööst

Teemad:

  • Sekretär-juhiabi mooduli teemad (26 õppepäeva):
    • ametieetika;
    • ettevõtluse alused;
    • etikett ja protokolli järgmine;
    • korrektne eesti keel ja ärikirjade koostamine;
    • bürootöötaja arvutiõpe;
    • dokumendihaldus arvutil;
    • raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
    • ettevõtte arhiivihaldus;
    • pilvelahendused ja –teenused kontoritöös;
    • internetiturunduse põhialused;
    • sotsiaalmeedia kanalid ja nende haldamine. Suhtlemise etikett sotsiaalmeedias;
    • tööõigus;
    • klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine;
    • organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus, kommuniktasiooni alused;
    • suhtlemise ja koostöö oskused;
    • koosolekute korraldamine ja protokollimine;
    • meeskonnatöö ja koostöö juhiga;
    • projektijuhtimine;
    • avalik esinemine kontoritöös;
  • Personalitöö mooduli teemad (6 õppepäeva):
    • kaasaegsed suundumused personalijuhtimises. Personalijuhtimise olemus ja eesmärgid, selle erinevad funktsioonid ja rollid organisatsioonis;
    • töö organiseerimine. Ametiprofiilid ja ametijuhendid, nende koostamine;
    • personali planeerimine;
    • värbamine ja valik;
    • uute töötajate liitmine organisatsiooni;
    • personaliarvestus ja dokumentatsioon;
    • töötajate koolitus- ja arendustegevus;
    • töötajate motiveerimise ja tasustamise põhimõtted;
    • töökorraldus ja töökeskkond.

Õpiväljundid
Kursuse läbinu:

  • juhindub töös dokumentide haldamise ja arhiveerimise põhimõtetest;
  • järgib protokolli ja etiketti;
  • arvestab oma töös klienditeeninduse põhimõtteid sise-, välis-, erivajaduste ja erineva kultuuritaustaga klientidega suhtlemisel;
  • oskab kasutada kaasaegseid sotsiaalse tarkvara rakendusi;
  • administreerib personali arvestust ning töötajate värbamist ja töötajate tööalast arendamist

Vaata ka koolituse õppekava

Koolitajad:

Anne Roosipõld on pikaajalise kogemusega koolitaja-andragoog, Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud. Oskab hinnata raamatukogutöötajate tööd professionaalse kliendi vaatevinklist. Anne on raamatute “Restoraniteenindus” ja “Toitlustamise alused” kaasautor; viinud läbi erinevaid etiketialaseid koolitusi ja teeninduskoolitusi.

Indrek Brifk on lõpetanud Mainori Kõrgkooli infotehnoloogia eriala ja peab igapäevaselt IT-konsultandi ametit. Ettevõtte Shift OÜ tegevjuht.

Irena Lümat on lõpetanud Audentes-Mainor Ülikooli ärikorralduse eriala spetsialiseerumisega finantsjuhtimisele ja Tallinna Ülikooli Rakvere Kolledži sotsiaalteaduste magistriõppe. Omab arhivaari kutsetunnistust. Reitingu lektor alates 2000. aastast.

Kaija Velmet on lõpetanud Tartu Ülikooli eesti ja soomeugri filoloogia eriala 2002. aastal. Ta on töötanud eesti keele ja kirjanduse õpetajana. Kaija Velmet on 2010. aastast ka Eesti Laulu- ja Tantsupeo SA trükiste keeletoimetaja. Viimane raamat, mis Kaija Velmeti keeletoimetaja pilgu alt trükivalgust näinud, on 2017.aasta lõpus ilmunud Andres Adamsoni raamat “Pärnu 100 kogukonda”.

Täiskasvanutele on Kaija Velmet eesti õigekeelsuse reegleid ja soovitusi meenutanud 2012. aastast. Keeletoimetajana peab ta küll oluliseks, et koma oleks paslikul kohal ja tähed sõnas õiges järjekorras, kuid vähemalt sama oluline on hea keelekasutus. Nii kõneldud kui kirjutatud tekst peaks kõnetama, olema ilus ja ladus. Laitmatu ametikeel ei pea kubisema kantseliidist. Vastupidi – mida selgemini väljenduda, seda ladusam on koostöö ja kiirem tulemus. Ja kui siia juurde liita teadmine, et täiskasvanud õpivad mitte sellepärast, et peab, vaid sellepärast, et on tahtmine, siis ongi kõik võimalik. Ka ilus ja veatu eesti keel.

Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse valdkonnaga aktiivselt aastast 2001. Kvaliteedijuht- siseaudiitor erinevates ettevõtetes aastast 2005. Täna töötab 3 standardiga: ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2004, EVS 18001: 2007 (OHSAS). Peamisteks tööülesanneteks integreeritud juhtimissüsteemi korrashoid, juhtkonna nõustamine süsteemi parendamises, töötajate koolitamine ja siseauditite läbiviimine. Lisaks on Veronikal ka töökeskkonnaspetsialisti ja töökeskkonnanõukogu juhi kogemus. Alates oktoober 2006 OÜ Reiting PR dokumendihalduse ja töökeskkonna lektor. Tööinspektsiooniga aktiivne koostöö aastast 2012. Eesti Kvaliteediühingu liige. Avaldanud artikli teemal ”Kuidas korraldada organisatsioonis töötervishoidu” (Äripäeva ajakirjas ”Personali Praktik”, 12/2012).

Tiiu Sarapuu on lõpetanud Tallinna Ülikooli psühholoogia osakonna organisatsioonikäitumise magistratuuriõppe. Ta on pühendanud personalijuhtimise valdkonnale enam kui 15 tööaastat, eriti on teda paelunud organisatsiooni ja personali arendusega seotud tööd. Töötanud lektorina Ettevõtluskõrgkoolis Mainor.

Kaja Rästas on lõpetanud Tallinna Ülikooli näitejuhtimise eriala ning töötanud aastaid keskastme juhina. Oma koolitustel pakub Kaja võimaluse inimestel vabaneda esinemiskrambist ning seeläbi leida endas ressurssi veenvamaks esinemiseks. Üheskoos leitakse üles need vaimsed ja füüsilised komistuskivid, mis ei ole seni lasknud edukalt avalikult üles astuda. Ükskõik, kas publikuks on väike auditoorium kolleege või suur saalitäis võhivõõraid.

Krista Haak on pikaajalise kogemusega õppejõud organisatsiooni ja juhtimise valdkonnas. Ta on lõpetanud Tallinna Ülikooli organisatsioonikäitumise magistriõppe ja õppinud ühe õppeaasta juhtimise erinevaid valdkondi Pennsylvania ülikoolis USA-s. Lisaks headele teoreetilistele teadmistele on Krista Haak kogenud praktik, kes on töötanud haridusjuhina üle 15. aasta. Töö käigus on suurel hulgal tulnud lahendada meeskonnatööga seotud erinevaid küsimusi, mille pinnalt on hea tuua huvitavaid kaasusi ja nende erinevaid lahendusi ka klassiruumi.

Margus Rosin on lõpetanud Tallinna Ülikooli magistriõppe infotehnoloogia juhtimise erialal. Õpetanud Tallinna Ülikoolis infoturbe haldust. ISO 27001 infoturbe audiitor.

Andres Õige koolitab alates 2004. aastast Tallinna Majanduskoolis eraõiguse valdkonnas. Lisaks töötab Tallinna Ülikoolis lektorina võlaõiguse alal. Andres Õige on õigusbüroo Henrilore juhatuse liige. Juristina on ta töötanud ka jaekaubandusettevõttes ning advokaadi- ja õigusbüroos. Tallinna Majanduskoolis on Andres Õige valitud kahel korral aasta parimaks õpetajaks. 2017. aastal aga pärjati Andres Tallinna aasta õpetaja tiitliga.

Brit Mesipuu on olnud turunduse eest vastutav nii raadios, välimeedias kui ka hotellis ja restoranis ning nüüd on pereettevõtte Milos turundushing. Koolitaja Brit Mesipuu tegeleb igapäevaselt turundusteemaliste artiklite kirjutamise ning ettevõtete kodulehe ja sotsiaalmeedia lehtede sisu loomise ja haldamisega. Briti halduses on erinevate suuruste ja teemadega ettevõtete sotsiaalmeediakanalid. Lisaks kõigele eelnevale viib Brit läbi ka erinevaid turundusteemalisi koolitusi ja seminare.

Kayvo Kroon
Eesti Maaülikooli sotsiaalteaduste magister, kes on kogu oma täiskasvanud elu veetnud ühel ja teisel moel arvutitega tegeledes. Arvutialaste koolitustega alustas juba 1990. aastal õppides tollal Tartu ülikooli füüsikateaduskonnas. Sellele järgnesid lektori ja administreerimise aastad Primex Mentori, Fontese ja Audentese erakoolide Tartu filiaalides. Nüüdseks põhitöökohaks on ITK nõuniku ametipost Elva Linnavalitsuses.

Piret Tegova on lõpetanud Tartu Kunstikooli kunstilise kujundamise eriala ja Tartu Kõrgema Kunstikooli tekstiilikunsti eriala. Ta on töötanud kunstniku ja õmblejana, aga ka etiketi, reklaami ja käsitöö õpetajana Tartu Kutsehariduskeskuses. Piret töötab igapäevaselt Tartu Rahvaülikoolis koolitusjuhina. Juba alates 2006. aastast on Piret õpetanud etiketti ja ametieetikat Koolituskeskuses Reiting.
2008. aastal omistati talle Tartumaa Aasta Koolitaja tiitel.

Ülle Mugu on lõpetanud Tartu Ülikooli haridusteaduste magistrina. Ta on personalijuhtimises nii teoreetik kui ka praktik: omab rakenduspsühholoogia ning personalijuhtimise rakenduslikku kõrgharidust ning on teinud personalitööd erinevates organisatsioonides üle 10 aasta. Ülle loengud ei ole kuivad ja igavad teooriatunnid vaid on illustreeritud värvikate ja humoorikate näidetega igapäevaelust. Lemmikmoto: “Sinu elukvaliteet ei sõltu sellest, mis Sinuga elus juhtub, vaid sellest, kuidas Sa seda enda jaoks tõlgendad” (L. Tolstoi)

Leelo Saar on lõpetanud ajakirjanduse ja suhtekorralduse eriala (BA) Tartu Ülikoolis. Ta on alates 2012.a praktik personalivaldkonnas, omab kogemusi kontoritöö igapäevasest haldamisest kuni ettevõtte arendustegevuseni. Leelole meeldib töö inimestega ja inimestele. Leelol on personalispetsialisti tase 5 kutsetunnistus.
Ennast iseloomustades meeldib Leelole mõtteviis: “Ole ise see muutus, mida näha soovid!”.

Mai Timmi on lõpetanud Tallinna Ülikoolis andragoogika (BA) ja hariduse juhtimise (MA) erialad. Samuti on ta läbinud suhtlemistreeneri väljaõppe. Mai on töötanud täiskasvanuhariduse valdkonnas alates 2005. aastast, töötades nii mittetulundusühendustes (projektijuhi, koolitaja, koolituskeskuse juhatajana) kui ka avalikus sektoris täiskasvanuhariduse valdkonna arendamisega seotud ametikohtadel.
Mai iseloomustab ennast nii: “Mulle meeldib töö inimestega – julgustades neid end arendama ning mõtlema ja lähenema teemadele harjumuspärasest erinevalt”.

Lisainfo:

  • Koolitus toimub kokku 32-l õppepäeval.
  • Vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud ka sülearvuti kasutamisvõimalus.
  • Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause. Edukale lõpetajale tunnistus või tõend!

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Reiting – see on tööalased koolitused täiskasvanutele, täpne raamatupidamine ettevõtetele ning asjalik tugi ettevõtlusega alustajale. Reiting koolituskeskus aitab kaasa Teie töötajate arengule soovitud suunas ning kokkulepitud ajaga. Väärtustame loomingulist mõtlemist ja oleme paindlikud. Pakume õigeid teadmisi õigel ajal, õiges kohas ja õige hinnaga. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Sekretär-juhiabi kursus koos personalitöö õppega