Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Suhtlemine keeruliste isiksustega

Suur osa juhtide ajast kulub probleemsete isiksustega seotud probleemide lahendamisele. Me kõik oleme kogenud, kui palju energiat võib võtta mõne keerulise inimesega suhtlemine. Ometi ei jää meil muud üle kui parimal võimalikul ja tulemuslikul moel seda teha. Teades probleemse isiksuse mõiste ja tüüpide tagamaid ning seostades need varasema kogemusega, on võimalik õppida, kuidas edaspidi taolistes situatsioonides käituda ja olukorrale vähem aega kulutada.

Koolituse sihtgrupp
Koolitusele on oodatud erinevate tasemete juhid ja kõik need, kelle tööülesanded eeldavad suhtlemisoskust. Oodatud on ka psühholoogiahuvilised.

Koolituse eesmärk on anda teadmised keerulise loomuga isiksustest ja suhtlemisstrateegiad nendega toimetulekuks.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • oskab määratleda keerulise isiksuse mõistet,
  • oskab analüüsida keerulise käitumise võimalikke põhjusi,
  • teab keeruliste isiksustega suhtlemise põhimõtteid
  • tunneb ennast edaspidi kindlamalt keerulise isiksusega seotud suhtlemisolukordades.

Koolituse sisu:

  • Kes on keeruline isiksus, mida see sõna tähendab?
    • Probleemse isiksuse mõiste ja tüübid
    • Keerulised isiksused meie kogemuses
    • Kasutatavad meetodid: mikroleng, osalejate lugude analüüs
  • Passiivsed probleemikandjad, kelle keerukus avaldub mõistetamatult ja varjatult
    • Kui okas on hinges
    • Passiivne agressiivsus
    • Kasutatavad meetodid: mikroloeng, videonäidise analüüs, osalejate lugude analüüs.
  • Aktiivsed probleemikandjad, kelle keerukus avaldub agressiivsuses ja pealetükkivuses
    • Agressiivne isiksusetüüp
    • Toimetulek ründajaga
    • Kasutatavad meetodid: mikroleng, helinäidise analüüs, situatsioonianalüüs
  • Suhtlemisstrateegiad keerulliste isiksustega
    • Suhtlemisstrateegiad
    • Kogemuspõhised käitumisviisid
    • Kasutatavad meetodid: rühmaarutelu, situatsioonianalüüs

Tulemuste hindamine toimub koolituse lõpus avatud kommunikatsiooniringi käigus ja tagasisidelehtede abil.

Koolituse läbiviimise põhimõtted
Iga osaleja peaks koolitusele kaasa võtma suuliseks esitamiseks ühe näidisloo. Lugu peaks rääkima tema suhtlemiskogemusest mõne probleemse isiksusega. Koolitus toimub avatud ja toetavas õhkkonnas, on hariv ja seob uued teadmised osalejate senise kogemusega.

Koolitaja:
Tõnu Lehtsaar
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, koolitaja PhD Tõnu Lehtsaar, on religiooni- ja suhtlemispsühholoog. Tõnu on koolitusturul tegutsenud juba pea 25 aastat. Hetkel töötab Tartu Ülikooli professor Tõnu Lehtsaar Tartu Ülikoolis nõustaja-kaplanina. Koolitusteemadeks on avalik esinemine, konfliktide lahendamine, otsuste vastuvõtmine ja suhtlemisoskuse alused. Ta on kirjutanud suhtlemisalaseid raamatuid ja õppematerjale. Tema sulest ilmus 2008/2015 aastal raamat „Suhtlemiskonflikti psühholoogia“. Tõnu Lehtsaare koolitusi iseloomustavad osalejate hinnangute põhjal hea kontakt kuulajatega, toetav õhkkond ja informatiivne sisu. Balti Juhtimiskonverents OÜ küsitluse põhjal parim koolitaja 2011 aastal.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Suhtlemine keeruliste isiksustega

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.