Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Supporting and Troubleshooting Windows 11 (55342AC)

This is a 4-day ILT course that is designed to provide students with the knowledge and skills required to support and troubleshoot Windows 11 PCs and devices in an on-premises Windows Server Active Directory domain environment. These skills include understanding: – Important Windows 11 features – How these features are used in an Active Directory – How to troubleshoot these features

55342A is the Community Courseware equivalent of retired MOC Course 10982E – Supporting and Troubleshooting Windows 10. This is a 4-day ILT course that is designed to provide students with the knowledge and skills required to support and troubleshoot Windows 11 PCs and devices in an on-premises Windows Server Active Directory domain environment. These skills include understanding: – Important Windows 11 features – How these features are used in an Active Directory – How to troubleshoot these features

The primary audience for this course is Desktop Support Technicians (DSTs). These technicians provide Tier 2 support to users with domain-joined computers running the Windows 11 OS, typically in medium to large enterprise organizations.

The secondary audience for this course are IT professionals who administer and support Windows 11 desktops, devices, users, and associated network and security resources.

Prerequisities:

  • Networking fundamentals, including Transmission Control Protocol /Internet Protocol (TCP/IP), User Datagram Protocol (UDP), and Domain Name System (DNS).
  • Microsoft Active Directory Domain Services (AD DS) principles.
  • Understanding of the Public Key Infrastructure (PKI) components.
  • Windows Server fundamentals.
  • Microsoft Windows Client essentials; for example, experience with Windows 10 or 11 or knowledge from the M70697A: Implementing and Managing Windows 11 course.

Koolituse sisu:

  • Module 1: Introducing Windows 11
  • Module 2: Administering Windows 11 Remotely
  • Module 3: Troubleshooting startup and performing system recovery
  • Module 4: Troubleshooting devices and device drivers
  • Module 5: Configuring and troubleshooting network connectivity
  • Module 6: Troubleshooting Group Policy
  • Module 7: Configuring and Troubleshooting Security Settings
  • Module 8: Configuring and Troubleshooting User State
  • Module 9: Configuring and Troubleshooting Resource Access
  • Module 10: Troubleshooting applications
  • Module 11: Maintaining Windows 11

More information: https://www.coursewarestore.com/course/supporting-and-troubleshooting-windows-11/

After completing this course, students will be able to:

  • Describe the processes involved in planning and using a troubleshooting methodology for Windows 11.
  • Troubleshoot startup issues and operating system services on a Windows 11 PC.
  • Perform system recovery.
  • Resolve issues related to hardware devices and device drivers.
  • Administer Windows 11 devices.
  • Troubleshoot issues related to network connectivity.
  • Configure Windows 11 devices by using Group Policy.
  • Configure and troubleshoot user settings.
  • Configure and troubleshoot resource access.
  • Implement remote connectivity.
  • Deploy and troubleshoot applications.
  • Maintain Windows 11 devices.

Koolitajad: 
Peep Võrno on serverite ja võrkude vastu suurt huvi tundnud juba aastast 1992. Koolitajana on ta aktiivsemalt tegutsenud alates aastast 2003. Tegemist on koolitajaga, kes oskab tuua praktilisi näiteid ja siduda õpitav reaalsusega.
Sertifikaadid ja tunnistused:

  • Microsoft Certified Trainer (MCT) aastast 2003
  • XtremeLabs Certified Instructor
  • Certified CompTIA Network+
  • Certified CompTIA A+
  • CompTIA CIOS specialist
  • Microsoft Certified: Azure Administrator Associate
  • Täiskasvanute koolitaja, tase 5

Meelis Nigols koolitab alates aastast 1997 ja on keskendunud peamiselt Microsofti toodetele. Tehnilistel koolitustel on Meelis enim nõutud koolitaja, kes valdab oma teemasid tõelise meistrina, omades ka praktilisi töökogemusi süsteemiinseneri ja DevOps insenerina.
Peamised koolitusteemad:

  • Microsofti tehnilised koolitused
  • serverid ja tööjaamad

Koolituse lõpetamise tingimused: Koolituse lõppedes väljastab koolituskeskus koolituse läbinule tunnistuse või tõendi. Koolituse lõppedes väljastatakse tunnistus, kui on täidetud õppekava mahust vähemalt 80% ja teised koolituskavast tulenevad nõuded (nt eksam, arvestus, praktiline töö jms). Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse isikule juhul, kui koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui isik ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.

Koolitushind sisaldab:

  • ettevalmistatud töökohta vajaliku riist- ja tarkvaraga klassiruumis. Veebikeskkonnas osalejale võimaldame vajadusel kaugligipääsu koolitusel osalemiseks nõutud tarkvarale;
  • õppematerjale;
  • koolitajat, kes omab vähemalt täiskasvanute koolitaja taset 5 või töökogemust vastavas valdkonnas;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust, kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke ja küpsiseid;
  • lõunasööki igal koolituspäeval;
  • tasuta parkimist (lisa kell autoaknal nähtavale kohale ning koolituskeskusesse jõudes registreeri parkimine meie parkimissüsteemis).

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Nordic Koolitus OÜ - praktilised IT- ja juhtimiskoolitused Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Supporting and Troubleshooting Windows 11 (55342AC)

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.