Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Teenusepõhise juhtimise parimad praktikad

Teenusepõhine juhtimise korral seatakse kliendi ja kasutajate vaatenurk ja huvid esikohale. Kui organisatsioon on jõudnud arusaamisele, et kliendi ootused ja nendele vastamine on organisatsiooni peamine missioon, siis tasub veenduda, et seda organisatsiooni juhitakse teenusepõhiselt. Koolitusel käsitletakse teenusepõhise juhtimise parimaid praktikaid ja avalikus sektoris kehtivaid suuniseid.

Sihtgrupp:
Koolitusele on oodatud nii avaliku kui ka erasektori asutuste juhid, keskastmejuhid, arendusjuhid, planeerijad, kvaliteedijuhid ja teised teenusepõhisest juhtimisest huvitatud.

Koolituse eesmärk on saada ülevaade teenusepõhise juhtimise põhimõtetest ja peamistest töösuundadest ning õppida eristama teenusepõhist juhtimist muudest juhtimiskorraldusest.

Programm:

  • 09:50 – 10:00 Veebikeskkonda kogunemine
  • 10:00 – 11:30 Teenusepõhine juhtimine
    • Teenuse mõiste ja osapooled, teenusepõhise juhtimisega seotud muud mõisted
    • Teenuse väärtus ja selle komponendid
    • Teenuste portfelli juhtimine
    • Teenuste arhitektuur, teenustevahelised seosed
    • Teenuste finantsjuhtimine, kulumudel
    • Teenusesuhete juhtimine
    • Teenuse mudel ja komponendid
  • 11:30 – 12:00 Paus
  • 12:00 – 13:15 Koolitus jätkub
    • Klienditeekond ja tõehetked
    • Teenusedisain ja disainmõtlemine
    • Digilahendused teenusedisainis
    • Teenuste käitlus
    • Teenustepõhine info- ja teadmusehaldus
    • Teenusepõhine mõõtmine ja aruandlus
    • Teenuste pidev parendamine
    • Eesti avaliku sektori teenusepõhise juhtimise käsitlused ja regulatsioonid

Koolituse läbinu:

  • oskab eristada teenusepõhist juhtimist muudest asutuse juhtimiskorraldustest;
  • oskab eristada teenust muudest juhtimissüsteemi elementidest;
  • teab klienditeekonna kaardistamise ja teenusedisaini põhimõtteid;
  • teab erinevaid digilahenduste kasutamise meetodeid klienditeekonna kavandamisel;
  • teab teenuste juhtimise peamisi töösuundi;
  • teab avalikus sektoris kehtivaid teenusepõhise juhtimise suuniseid.

Koolitaja:
Enely Prei Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus, statistikateenuste osakonna juhataja; ITIL 4 Managing Professional; teabehalduse ekspert
Olen peamiselt tegutsenud IKT valdkonnas. Töötasin 10 aastat Keila koolide IKT juhina. Seejärel juhtisin Tiigrihüppe Sihtasutuses õpetajate sülearvutite hankeprojekti ja koolide IKT taristu valdkonda. Tegelesin Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskuses IKT teenuste kvaliteedijuhtimisega. Töötasin Kaitseministeeriumis üksuse juhina, mille ülesanne oli korraldada ministeeriumi ja valitsemisala juhtimis- ja kontrollisüsteemiga seotud töösuundasid, sh teabehaldust. Olen õpetanud ka andmebaaside projekteerimist ja programmeerimist Tallinna Ülikooli informaatika tudengitele ja valikainena gümnasistidele.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Teenusepõhise juhtimise parimad praktikad