Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Telefonikõnede analüüsi praktikum

Kuidas läbi kõnede analüüsi parandada telefonimüügi tulemuslikkust ning arendada müügiinimesi?
Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised ja praktilised oskused telefonivestluse analüüsi läbiviimiseks müügiinimesega, et seeläbi tõsta ettevõttes tehtavate müügikõnede efektiivsust ja tulemuslikkust. 

Müük telefoni teel on üks keerulisemaid müügivorme, sest seda tehes me sekkume kliendi tegemistesse, teadmata, mida ta hetkel teeb ja milline on keskkond, kus ta viibib.

Kuidas olla valmis ja õppida kiirelt reageerima erinevatele olukordadele müügiprotsessis, märgata ja kuulda ostusignaale ning kõike muud olulist, mis annaks võimaluse teha kliendile tulemuslik müük?  Üks väga efektiivne meetod telefonimüügi oskuste õppimisel ja müügiinimese arendamisel on kõnede analüüs. Läbi oskusliku kõnede analüüsi on võimalik leida nendele küsimustele vastuseid, lisaks uusi ideid ja võimalusi, kuidas muuta telefonivestlus tulemuslikumaks.

Koolitusele on oodatud
müügijuhid, kes ise igapäevaselt juhendavad, õpetavad ja arendavad oma müügiinimesi. Koolitus sobib ka telefonimüüjatele, kes soovivad oma oskusi täiendada ning sisekoolitajatele ja mentoritele, kes soovivad omandada teadmisi kõnede analüüsi õpetamise metoodika vallas.

Koolitusel osaleja õpib:

  • mis on olulised märksõnad ja millele pöörata tähelepanu kaasaegset telefonimüüki tehes
  • paremini mõistma kliendi ostukäitumise tagamaid ning motiive
  • ära tundma ja kuulma hea telefonikõne struktuuri ning selle tehnilist ülesehitust
  • kliendi poolt tuleva erineva info kiiret tõlgendamist, mille kaudu juhtida vestlust müüjale soovitud suunas
  • läbi kõnede analüüsi, kuidas täiendada ja muuta oma või müügiinimeste telefonivestlus tulemuslikumaks
  • kuidas läbi kõnede analüüsi õpetada ja arendada juhina oma müügiinimesi või telefonimüüjana oma kolleegi, kellele ollakse mentoriks

Koolituse tulemusi hinnatakse arutelude, grupitööde ja praktikumi käigus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Koolituse sisu:

  • Milline peaks olema kaasaegne telefonimüügi kõne struktuur ja müügiprotsess?
  • Kliendi mõjutamise kaks teed – manipulatsioon ja inspiratsioon.
  • Kuulamisoskus – võti kliendini.
  • Kuidas teha kõnede analüüsi nii, et läbi selle oleks võimalik õppida ning olla tulemuslikum?
  • Kuidas läbi kõnede analüüsi õpetada ja arendada oma müügiinimesi või kolleegi? Õpetamise metoodika.
  • Praktiline kõnede analüüs.

Koolitusel kasutatavad meetodid: Koolituse eesmärgi saavutamiseks kasutatakse aktiivõppe meetodit, mis sisaldab telefonikõnede praktilist analüüsi, kogemusõpet ning tööd näidiskõnedega.

Ajakava:

  • 09:45 -10:00 Kogunemine
  • 10:00 -11:30 Koolitus
  • 11:30 -11:45 Kohvipaus
  • 11:45 -13:15 Koolitus
  • 13:15 -14:00 Lõuna
  • 14:00 -15:30 Koolitus
  • 15:30 -15:45 Kohvipaus
  • 15:45 -17:00 Koolitus

Koolitaja:
Mihkel Reinsalu

Koolitaja ja konsultant
Koolitaja Mihkel Reinsalu on aktiivselt tegutsenud koolitajana alates 2003. aastast. Ta on töötanud tippjuhina, reklaamidirektorina, müügijuhina ja müügiinimesena Eesti Päevalehes, Äripäevas ja Raadio2-s. Mihkel on olnud Eesti Päevalehe vastutav väljaandja ja peadirektor ning Artist Siseraadiod OÜ tegevjuht, juhtinud Äripäeva Akadeemiat. Mihkel on läbinud erinevaid täiendkoolitusi ja juhtimistreeninguid nii Eestis kui ka välismaal. Ta omab Rootsi Moreno Instituudi grupiteraapia sertifikaati Director of Psychodrama, Certified Practitioner.
Mihkel on lõpetanud Tartu Ülikooli ning omandanud korvpallitreeneri kutse. Mihkel on olnud Eesti rahvusnaiskonna peatreener. Tal on lõpetanud Drakadeemia näitekirjanike baaskursuse ning läbinud Reeda Toosti käe all kaheaastase näitleja koolituse. Mihkel on Diamond Power Index® ja Power Intelligence® sertifitseeritud coach.
Mihkel on koolitus- ja konsultatsioonifirma Teadmiste Instituut OÜ rajaja, omanik ja juht ning Lastele MTÜ omanik ja juhatuse liige.
Alates aprillist 2016 on Mihkel Coop Eesti juhtide arengu- ja järelkasvuprogrammi koolitaja.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Telefonikõnede analüüsi praktikum