Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Töökeskkonna vaimse tervise ja heaolu spetsialisti arenguprogramm

Programm toimub veebikeskkonnas ning koosneb 11-st põhjalikust õppepäevast.
Arenguprogrammi eesmärk on täiendõppe korras koolitada igasse ettevõttesse ning asutusse enda heaolu ja tervise spetsialist.

Muutke enda töökeskkond meeldivaks paigaks, nii et töötajatel on aeg-ajalt põhjust rõõmust hüpata! Suure osa elust veedame töötades, mistõttu on elutähtis, et töökeskkond oleks tervist ja heaolu toetav. Mida raskem on füüsiline või vaimne töö, seda enam tuleb tähelepanu pöörata tasakaalustamisele. Paljud töötajad teevad tööd oluliselt rohkem, kui nende lepinguline tööaeg seda nõuab, kuid töökoha säilitamise nimel on nad valmis riskima tervisega ja võtma töö jaoks lisaaega pere arvelt. Vähim mida tööandja saab vastu pakkuda on töökeskkonnas tervise ja heaolu väärtustamine, selle strateegiline arendamine ning süsteemne panustamine.

Vaimse ja füüsilise tervise edendamise eesmärk töökohal on suurendada nii tööandjate kui ka töövõtjate teadlikkust vaimsest ja füüsilisest tervisest, samuti suutlikkust märgata probleeme ja tegutseda koostöös selleks, et kavandada tegevused vaimse ja füüsilise tervise ja töövõime säilitamiseks.

Tervist ja heaolu edendavate meetmete rakendamine ettevõttes peab olema prioriteet, sest kui tööandaja märkab ja sekkub varakult töötajate tervisega seotud probleemidesse, siis ennetab see töötaja läbipõlemist ning töölt puudumist, mis omakorda mõjutab positiivselt töö produktiivsust ning ettevõtte tulemusi. Lisaks sellele on hea vaimse ja füüsilise tervisega töötajad oma töös edukamad ja elus õnnelikumad.

Sihtgrupp:
Oodatud on personalijuhid ja -spetsialistid, töökeskkonnaspetsialistid – ja volinikud, ettevõtte heaolu spetsialistid, töötervishoiu ja tööohutuse spetsialistid, väikeettevõtete juhid, ametiühingute esindajad ja töötajate usaldusisikud, asutuste meditsiinitöötajad (koolid, lasteaiad jne) ning kõik need, kes vastutavad organisatsioonis töötajate (vaimse) tervise hoidmise ja edendamise eest. Lisaks need, kes soovivad spetsialiseeruda uuele või täiendavale ametile.

Töö toimub väikestes gruppides ja kohtade arv on piiratud!

Programm:

  1. Õppepäev: Tervise ja heaolu edendamine töökohal
    • Jaanika Jelistratov Töötervishoiu ja tööohutuse startupi VITS kaasasutaja ja tegevjuht; endine Riskianalüüs OÜ tegevjuht ja koolitaja
      Jaanika Jelistratov on õppinud tervisekaitse spetsialistiks ning täna omandab magistri kraadi Taltechis Digital Health erialal. Töötervishoiu ja tööohutuses tegutsenud üle 10 aasta ning olnud tegevjuht ja kooliaja Riskianalüüs OÜ-s. Täna ehitab ja juhib Eesti ainukest töötervishoiu ja tööohutuse startupi VITS.

      • Koolituspäeval arutleme, miks on oluline tervise ja heaolu arendamine ettevõttes.
        • Kelle ülesanne on tööalase heaolu loomine?
        • Millistest osistest koosneb tervist ja heaolu toetav töökeskkond?
        • Millega arvestada töötajate füüsilise tervise toetamisel?
        • Kuidas leida õige fookus?
        • Keda ja millal kaasata?
        • Milliseid häid nippe ja meetodeid heaolu kujundamisel praktikas kasutatakse?
  2. Õppepäev: Tööheaolu muutunud oludes
    • Tiina Saar-Veelmaa psühholoog, koolitaja, konsultant; HappyMe.ee asutaja
      Tiina Saar-Veelmaa on psühholoog, koolitaja, konsultant ja nõustaja ning ta uurib peamiselt tööõnne, tasakaalus elu ja terviklikku töökultuuri. Tiina on hariduselt psühholoog ja psühhodraama lavastaja. Ta on kirjutanud artikleid mitmetele väljaannetele ning välja andnud raamatuid. Tiina on Aaretesaar.ee asutaja, tegutsedes seal karjäärinõustajana ja terapeudina. Tiina võitis 2017. aastal Euroopa äriauhindade konkursil I koha Future Workplace 4.0 kategoorias. HappyMe.ee asutaja.

      • Õppepäeva eesmärk on anda teadmised, kuidas luua enda ümber ka ennast inspireeriv ning arendav töökultuur ja suhtekliima, mis vähendab tööstressi, teeb õnnelikuks ning suurendab konkurentsivõimet valdkonnas tervikuna.
        • Muutunud tööõnne filosoofia ehk mida me päriselt tööelult ootame?
        • Tööõnne valem ja selle hoidmine
        • Tööelu elukaar Ann Hale järgi ja milliseid meetodeid vajame erinevates etappides, et tunda end hästi
        • Kuidas luua hübriidtöös koostöö tunnet, millised meetodid töötavad ja millised mitte
        • 12 + 6 aspekti stressi ennetamiseks ja isikliku tööheaolu hoidmiseks
        • Kuidas muutuste ajal säilitada positiivset õhkkonda
        • Kuidas märgata ja tunnustada kui ei “näe” kolleege
        • Enda tugevused ja arenguruum, kuidas olla teistele arenguvitamiiniks
        • Pingeolukorras suhtlemise võtmed
        • Rituaalid ehk kokkulepped töökohal tasakaalu loomiseks ja ühtsuse ehitamiseks
  3. Õppepäev: Tööheaolu juhtimise eripärad hübriid- ja kaugtöö meeskondades
    • Kaire Piirsalu-Kivihall tööheaolu.ee asutaja
      Kaire on lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna ja omandanud magistrikraadi Tallinna Tehnikaülikoolis inimressursijuhtimise erialal. Tööheaolu juhtimise alal täiendas ta ennast Tampere Ülikoolis ja oli esimene, kes Eestis võttis kasutusele tööheaolu mõiste. Ta on töötanud ligi 20 aastat edukate rahvusvaheliste brändidega ning tal on õnnestunud kogemusi koguda ka Euroopa edukaimate tööandjate juures. Ta on andnud tööheaolu juhtimise loenguid Tartu Ülikoolis, on Äripäeva Personalijuhtimise teabevara kaasautor, avaldanud artikleid väljaannetes Personali Praktik, Äripäev, postimees.ee jm. Hetkel teeb Kaire doktoritööd Tartu Ülikoolis.

      • Koolituse eesmärgiks on anda teadmisi tööheaolu juhtimisest ning sellest, millised on tööheaolu juhtimise eripärad hübriid- ja kaugtöö meeskondades. Osalejad mõistavad, millistest teguritest oleneb tööheaolu ning oskavad kujundada protsessi ning tegevusi tööheaolu arendamiseks meeskonnas.
        • Millest kujuneb kõrge tööheaolu organisatsioonis ja meeskonnas – vastavalt teaduslikele uuringutele
        • Millised on hübriid- ja kaugmeeskonna tööheaolu ohutegurid, näiteks kaugtöö apaatia, kognitiivne koormus jne
        • Millised on tööheaolu juhtimise mudelid ja kuidas neid rakendada virtuaalse meeskonna juhtimisel
        • Tööheaolu juhtimise protsess – kuidas alustada ja läbi viia
        • Kuidas kujundada kaugmeeskonnatööd, et tööheaolu oleks võimalikult kõrge
        • Näiteid praktikast ja leiame ka ise uusi ideid
        • Juhi enda tööheaolu
  4. Õppepäev: Psühhosotsiaalsed ohutegurid, nende mõõtmine ja toimetuleku tegevusplaani koostamine
    • prof emer. Mare Teichmann PE Konsult, juhataja
      Mare Teichmann on psühholoogiaprofessor emeritus. Tema teadustöö põhisuundadeks on tööstress, elukvaliteet (sh tööelu kvaliteet), kontrollkese ja e-õpe.

      • Õppepäeva eesmärk on anda ülevaade psühhosotsiaalsetest ohuteguritest organisatsioonis ning sellest, kuidas neid mõõta, kaardistada ja hinnata. Kuid psühhosotsiaalsete ohutegurite riskianalüüs ei ole lõppeesmärk, vaid tööriist, et olukorda parendada ja psühhosotsiaalsete ohutegurite mõju töötaja vaimsele ja füüsilisele tervisele vähendada.
        • Psühhosotsiaalsed ohutegurid – Töötervishoiu ja tööohutuse seaduse (TTOS) § 91 lg 1. Psühhosotsiaalsed ohutegurid ehk tööstressorid Eesti uuringutes
          Sotsiaalministeeriumi soovitatud metoodikad psühhosotsiaalsete ohutegurite mõõtmiseks. Nõuded testi kasutajale, nõuded teaduspõhisele testile (üdised ja spetsiifilised nõuded)
        • Psühhosotsiaalsete ohutegurite mõõtmine. Uuringu läbiviimine (anonüümsus, andmete säilitamise turvalisus, konfidentsiaalsus). Automaatne individuaalne tagasiside uuringus osalenud töötajale. Uuringus testi täitmise usaldusväärsuse hindamine (testi vale-skaala). Uuringu tulemuste statistiline analüüs
        • Psühhosotsiaalsete ohutegurite kaardistamine ja hindamine
        • Psühhosotsiaalsete ohutegurite riskianalüüs. Riskide hindamine: vähene risk, vastuvõetav risk, keskmine risk, suur risk, talumatu risk
        • Tõenduspõhine sekkumine (iEvidence-based intervention). Toimetuleku tegevusplaan
        • Näidis: Firma X ühe psühhosotsiaalse ohuteguri riskianalüüs ja tõenduspõhine sekkumine
        • Hinnang töö tulemuslikkusele ja tulemuslikkuse seosed psühhosotsiaalsete ohuteguritega
  5. Õppepäev: Kuidas psühhosotsiaalsete ohutegurite tegevusplaani reaalselt ja praktiliselt ettevõttes rakendada?
    • prof emer. Mare Teichmann PE Konsult, juhataja
      Mare Teichmann on psühholoogiaprofessor emeritus. Tema teadustöö põhisuundadeks on tööstress, elukvaliteet (sh tööelu kvaliteet), kontrollkese ja e-õpe.

      • Õppepäeval on tähelepanu suunatud sellele, kuidas organisatsioonis koostada ja ellu viia psühhosotsiaalsete ohutegurite riskianalüüsist tulenevat sekkumiste tegevusplaani nii, et sellest oleks kasu nii töötajatele kui organisatsioonile.
        • Tööandja peab psühhosotsiaalsest ohutegurist tuleneva tervisekahjustuse ennetamiseks rakendama abinõusid…. ning parandama ettevõtte psühhosotsiaalset töökeskkonda (Töötervishoiu ja tööohutuse seadus (TTOS, 2019) § 91 lg 2; European Union Framework Directive on Safety and Health at work (Directive 89/391/EEC, 1989)
        • Tõenduspõhine sekkumine. Tõenduspõhised sekkumised on tegevused, mille tõhusus on teada – programmid ja tegevused, mille tulemuslikkuse kohta on eelretsenseeritud, dokumenteeritud, empiirilised, uuringutest tulenevad tõendid ja faktid
        • Esmatasandi sekkumised (Dealing with stressors) on seotud tegevustega, et kõrvaldada (või vähendada mõju) töökohale ja töökeskkonnale omaste psühhosotsiaalsete riskide allikaid so. tööstressoreid, vähendades seeläbi nende negatiivset mõju tervisele. Näiteks: personalivaliku poliitikad, uue töötaja sisse-elamise programmid, juhtide arendamisprogrammid, töö- ja pere tasakaalustamise programmid, kvalitatiivsed, kvantitatiivsed, psühholoogilised, emotsionaalsed, sensoorsed, töökorralduslikud nõuded töötajale
        • Teise tasandi sekkumised (Helping people to cope) tegelevad stressi kiire tuvastamise ja juhtimisega ning töötajate suutlikkuse suurendamisega stressirohkeid tingimusi tõhusamalt juhtida, suurendades nende teadlikkust, teadmisi, oskusi ja toimetulekuressursse (Sutherland & Cooper, 2000). Näiteks: tööstressiga toimetuleku koolitused, üksikute psühhosotsiaalsete ohuteguritega toimetuleku nõustamised, tervislike eluviiside ja heaolu programmid jms
        • Kolmanda taseme sekkumised (Picking people back up) on psühhosotsiaalsete ohtudega kokkupuutest tulenevate mõjude minimeerimisega. Näiteks: tööstressiga toimetuleku raskustes töötajate professionaalne nõustamine jms
        • Kasu töötaja tasemel tõenduspõhisest sekkumisest ja psühhosotsiaalsete riskide juhtimisest: psühhosotsiaalsete ohutegurite mõju vähendamine, tööstressi vähenemine, parem toimetulek stressi sümptomitega (nt. unehäiretega), parem elukvaliteet, parem toimetulek tööl ja isiklikus elus, parem elukvaliteet (sh. tööelu kvaliteet), parem vaimne ja füüsiline tervis
        • Kasu organisatsiooni tasemel tõenduspõhisest sekkumisest ja psühhosotsiaalsete riskide juhtimisest: tootlikkus, töötajate teadmiste ja oskuste täiendamine, töömotivatsioon, võimaluste loomine hästi töötamiseks, tööelu kvaliteet, töötajate vaimne ja füüsiline tervis
        • Psühhosotsiaalsete riskide juhtimise protsess:
          • riskide kaardistamine, hindamine ja auditeerimine;
          • tegevuskava väljatöötamine;
          • riskide vähendamine so. sekkumiste rakendamine;
          • sekkumiste tulemuslikkuse hindamine;
          • õppimine organisatsioonis (organizational learning).
  6. Õppepäev: Milliste õigusaktidega tuleb arvestada töökoha tervise ja heaolu küsimustes?
    • Elina Soomets M.I.K.S. konsultatsioonid OÜ partner, jurist; Tartu Ülikooli lektor
      Elina on tegelenud tööõigusega 1998. aastast, nähes töötajate ja tööandjate probleeme mitmekülgselt, sealhulgas ka töövaidluste lahendamisel. Tal on õigusalane kõrgharidus (õigusteaduste magister, Tartu Ülikool).
  7. Õppepäev: Tööga seotud pinge, stress, depressioon, ärevus ning nendega toimetulek
    • prof emer. Mare Teichmann PE Konsult, juhataja
      • Õppepäeval suunatakse tähelepanu psühhosotsiaalsete ohtudega kokkupuutest tulenevate mõjude minimeerimisele ehk nn kolmanda taseme sekkumisele (Picking people back up) – mida saab töötaja toimetulekuks ise teha, mida saab organisatsioon teha.
        • Stressi mehhanismid
        • Äge stressireaktsioon, post-traumaatiline stress, krooniline stress, mitmikstress
        • Tööstress. Mõned tööstressi teooriad
        • Läbipõlemine kui spetsiifiline tööstress. Depersonalisatsioon, künism, kurnatus
        • Tehnostress. Küberlogelemisest nutisõltuvuseni. Tehnofiilia. Tehnofoobia
        • Tööstress – kellel ja kui palju esineb tööstressi (Eesti uuringute tulemused)
        • Tööstress, psühhosotsiaalsed ohutegurid ja töö tulemuslikkus
        • Läbipõlemine ja tööstress. Ärevus, paanikahäire. Depressiivsed mõtted
        • Toimetulek töötaja tasemel. Toimetulek organisatsiooni tasemel
  8. Õppepäev: Tervislik toitumine töökohal
    • Annely Soots arst, psühholoog ning funktsionaalse toitumise terapeut
      Annely tegeleb igapäevaselt toitumisnõustajate ja -terapeutidele väljaõppega Tervisekoolis ning pakub individuaalset toitumisteraapiat. A.Soots on ka kõrgkooliõpiku “Gerontoloogia” eakate toitumise peatüki autor.

      • Koolituspäeva eesmärk on anda ülevaade tervislikust toitumisest, keha toitainete vajadusest ning toitumise regulaarsuse tähtsusest. Osaleja saab erinevaid praktilisi näpunäiteid, mida oma igapäevaellu rakendada.
        • Tervisliku toitumise tähtsus, meie keha vajab funktsioneerimiseks toitaineid ning oluline on toitainete tasakaal
        • Toitumise regulaarsuse olulisus
        • Mida toob kaasa nälgimine, söögikordade vahele jätmine, nende asemel kohvi joomine või liigne magusate näkside, kiirtoidu tarbimine?
        • Kuidas kiirel tööpäeval tervislikult toituda?
        • Erinevate söögikordade näiteid – igapäevamenüü tervislikumaks muutmise võimalused
        • Mida võtta tööl vahepaladeks, mida süüa lõunasöögiks?
  9. Õppepäev: Töötajate heaolu ja tervise toetamine organisatsioonis erinevate ettevõtete näitel
    • 10.00 – 11.30 Elisa Eesti näitel Katrin Viks Elisa Eesti, töökeskkonnaspetsialist ning vaimse tervise töögrupi liige
      Katrin Viks on omandanud Akadeemia Nordis bakalaurusekraadi Avaliku Halduse erialal. Töötanud antud erialal Tallinna Linnavolikogus fraktsiooninõunikuna ning Eesti Reformierakonnas Tallinna arendusjuhina. Alates aastas 2015 töötab ta Starmanis personalivaldkonnas ning sealt liikus edasi Elisa Eestisse töökeskkonnaspetsialistiks, kus vastutab hea ja ohutu töökeskkonna eest. Tema juhtimisel tunnustas Tööinspektsioon Elisa Eestit 2019. aastal „Hea töökeskkond 2019“ auhinnaga. Ta on Elisa Eesti vaimse tervise töögrupi liige ning on võtnud oma südameasjaks, et Elisa töötajate vaimse tervise heaolu suureneks ning kasvaks teadlikkus vaimsest tervisest.

      • Vaimse ja füüsilise tervise ja töövõime säilitamiseks on vaja selgitada ja kavandada, kuidas:
          • edendada töökeskkonnas head vaimset ja füüsilist tervist,
          • märgata ja osata vältida stressi, läbipõlemist ja teisi vaimse ja füüsilise tervise häireid põhjustavaid probleeme,
          • toetada töötajaid, kellel on probleeme vaimse tasakaalu ja stressiga,
          • pakkuda meetmeid stressi ja teisi vaimse tervise probleeme kogenud inimeste toetamiseks töökohtadel.
          • kujundada töökoht, mis toetaks vaimset ja füüsilist tervist.
        • Kuidas me seda kõike korraldame Elisa Eestis? Koolituspäev sisaldab Elisa Eesti näitel praktilisi näpunäiteid, alates sellest, kuidas kaardistada ära, milline on meie töötajate tänane vaimne ja füüsiline tervis ja millised on probleemikohad. Milliseid meetmeid kasutame ning millise lähenemise valime, et nii töötaja ise kui ka juht oskaks märgata töötajate füsioloogilisi ja psühholoogilisi ohutegureid/ohumärke ja leidma lahendusi? Milliseid töötajate anonüümseid küsimustikke kasutame ning kuidas leida häid koostööpartnereid? Kuhu pöörduvad töötajad, kust nad abi saavad?
    • 11.45 – 13.15 LHV näitel Age Leedo LHV Pank, personalijuhi kt ning büroo- ja infohaldusjuht; coach, mentor
      • Maailm meie ümber annab igapäevaselt märku muutustest, mis nõuab valmisolekut õppida uusi asju, teadvustada enda vajadusi ning hakkama saada pingelistes olukordades. Töö- ja kodukontori keskkonnad panevad nii töötajaid kui tööandjaid uude rolli ja suunavad üha rohkem üheskoos töötama selle nimel, et me kõik tajuksime ja mõistaksime paremini, kuidas säilitada ühised väärtuseid, mis aitavad liikuda püstitatud eesmärkide poole. Nii nagu iga inimene on erinev on ka iga tööandja erinev, seega head ühest valemit vaimse ja füüsilise töökeskkonna tasakaalustamiseks ja parendamiseks välja pakkuda pole. Koolitaja jagab ettekandes oma kogemust, kuidas nemad LHV-s oma töötajate rahulolu ja heaolu nimel töötavad ning millised on tegevused, et hoida tasakaalus vaimne ja füüsiline tervis. Arutleme teemadel:
        • Milline töökeskkond meid igapäevaselt positiivselt laeb?
        • Millal on oluline rääkida regulaarselt arenemisest ja arengutest?
        • Miks on oluline saada avaldada arvamust ja kuulata arvamusi?
        • Kuidas peaks tehtud töö eest ennast või teisi tunnustama?
  10. Õppepäev: Suhtlemise kunst – meeldiv suhtlemine kolleegidega loob heaolu ning toetab vaimset tervist
    • Katrin Roosileht koolitaja, psühholoog, psühhoterapeut, superviisor, coach
      Katrin on lõpetanud psühholoogia eriala Tartu Ülikoolis ning näitejuhtimise eriala Tallinna Ülikoolis. Ta on omandanud ka kriisinõustaja kutse ning tegutseb hetkel lisaks koolituste läbiviimisele ka kriisinõustajana. Lisaks on ta õppinud psühhodraama lavastajaks Tallinna Psühhodraama Koolis ning tegutseb psühhodraama gruppide juhendajana.

      • Koolituspäeva fookuses on suhtlemise kunst kui igapäevaselt vajalik ja treenitav oskus. Võtame suhtlemise süsteemselt tükkideks, et osata märgata ohukohti ja rakendada tõhusaid suhtlemise taktikaid. Õpime, kuidas keerulistes suhtlemissituatsioonides olukorra juhtimine kindlalt enda käes hoida. Räägime eelkõige enesejuhtimise oskusest, mis on igasuguse hea suhtlemise eelduseks.
        • Millest koosneb suhtlemise skeem ja kuidas see meid keerulistes olukordades aitab
        • Miks inimesed kaitsesse lähevad, kuidas seda suhtlemisel ära tunda ja mida sellega teha
        • Kuidas säilitada sisemine tasakaal ja käituda rahulikult ning adekvaatselt ka konfliktses olukorras
        • Mis on parimad strateegiad, kuidas pingelist situatsiooni „maandada“ ning ennast kuuldavaks teha ning kehtestada
        • Mida tähendab hea suhtlemisoskus ja kuidas seda igapäevaselt saame harjutada
  11. Õppepäev: Tervise- ja heaoluprogrammide tõhususe hindamine
    • Jaanika Jelistratov Töötervishoiu ja tööohutuse startupi VITS kaasasutaja ja tegevjuht; endine Riskianalüüs OÜ tegevjuht ja koolitaja
      Jaanika Jelistratov on õppinud tervisekaitse spetsialistiks ning täna omandab magistri kraadi Taltechis Digital Health erialal. Töötervishoiu ja tööohutuses tegutsenud üle 10 aasta ning olnud tegevjuht ja kooliaja Riskianalüüs OÜ-s. Täna ehitab ja juhib Eesti ainukest töötervishoiu ja tööohutuse startupi VITS.

      • Ettevõtted pakuvad töötajatele erinevaid võimalusi tervise ja heaolu tagamiseks, kuid miks ja kuidas peaksid ettevõtted rakendama tervise ja heaolu programme?
        • Milliseid tervise ja heaolu programme on rakendatud ning milliseid vigu on tehtud programmide rakendamisel?
        • Kas tervise ja heaolu programmid on hüve töötajale või oluline tööriist tööandjale töötaja tervise hoidmiseks?
        • Süsteemne lähenemine tervise ja heaolu programmide loomiseks
        • Tervise ja heaolu programmide tõhususe mõõtmine ja metoodikad

Arenguprogrammi läbinu teab põhjalikult allolevatest teemadest:

  • Tervise ja heaolu edendamine töökohal
  • Tööheaolu muutunud oludes
  • Tööheaolu hübriid- ja kaugtöö meeskondades
  • Psühhosotsiaalsed ohutegurid, nende mõõtmine ning toimetuleku tegevusplaani koostamine
  • Kuidas psühhosotsiaalsete ohutegurite tegevusplaani reaalselt ja praktiliselt ettevõttes rakendada?
  • Milliste õigusaktidega tuleb arvestada töökoha tervise ja heaolu küsimustes?
  • Tööga seotud pinge, stress, depressioon, ärevus ning nendega toimetulek
  • Tervislik toitumine töökohal
  • Suhtlemise kunst – meeldiv suhtlemine kolleegidega loob heaolu ning toetab vaimset tervist
  • Tervise- ja heaoluprogrammide tõhususe hindamine
  • Strateegia tervise edendamise programmide rakendamiseks
  • Töötajate heaolu ja tervise toetamine organisatsioonis erinevate ettevõtete näitel

Täiendõppe kogumaht 54 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Osalejad saavad personaalselt vastused enda küsimustele. Kursus lõpeb elektroonilise kirjaliku arvestusega. Tööheaolu ja vaimse tervise spetsialisti arenguprogrammi tunnistuse saavad kõik, kes on läbinud kogu arenguprogrammi.

Soovi korral on võimalik arenguprogrammi eest tasuda ka kolmes osas.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus korraldab konverentse ja koolitusi, mille sisu loomisel keskendutakse ennekõike kliendi ootustele ning rahulolule. Loome aastas ligikaudu poolsada originaalset koolitust ning kümmekond visiooni- ja erialakonverentsi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Töökeskkonna vaimse tervise ja heaolu spetsialisti arenguprogramm

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.