Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnule

Koolitus “Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnule” annab põhjalikud teadmised ja oskused Facebookis ja Instagramis kampaaniate ja makstud tegevuste tegemiseks ning läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

Sotsiaalmeedia roll turunduses on pidevas kasvus ja suurim väljakutse turundajatele on meeletus infomüras silma paista ja sihtgrupini jõuda, väärtust pakkuda ja saadud tähelepanu reaalseteks tehinguteks pöörata.

Sotsiaalmeedias pakuvad hetkel enim võimalusi Facebook ja Instagram. Seda nii tänu auditooriumi suurusele, kui ka tehnilistele võimalustele, mis aitavad jõuda oma sihtgrupini.

“Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnule” on järg koolitusele “Turundamine Facebookis ja Instagramis algajale“, mis annab tugeva teadmiste vundamendi kõikidele, kes soovivad sotsiaalmeedias turundamisega algust teha.

Sihtgrupp
Kõik, kes on juba mõnda aega iseseisvalt Facebookis ja Instagramis turundanud ja soovivad oma tegevused uuele tasemele viia, koos uute ideede ja teadmistega.

Eesmärk
Koolituse eesmärk on anda ülevaade Facebookis ja Instagramis turundamisest, koos praktiliste tegevuste ja näidetega, kuidas atraktiivselt oma lugu rääkida, luua edukaid kampaaniaid ja läbi selle kasvatada oma toodete/teenuste tuntust ja müüki.

Koolituse sisu: 

  • Sissejuhatus ja vundamendi kinnitamine
    • Sotsiaalmeedia hetkeseis
    • Teie, kui turundajad
    • Informatsiooni üleküllus, eristumine ja atraktiivse sisu loomine.
    • Sotsiaalmeedia kontode ABC
      Kasutatavad meetodid: Lühike ülevaatlik loeng, diskussioon, näidete analüüs.
  • Sotsiaalmeedia turunduse strateegia ja sisu loomine
    • Strateegia loomine
    • Sisu formaadid
    • Orgaanilised Facebooki postitused töötavad endiselt.
    • Millal võiks postitusi boostida.
      Kasutatavad meetodid: Lühike loeng, näidete analüüs, paaristöö, arutelu.
  • Facebook Business Manager – Sihtgrupid ja reklaamid
    • Business Manager, kui igapäevane töövahend
    • Sihtgruppide loomine erinevate algandmete põhjal
    • Facebooki ja Instagrami kampaaniate loomine ja monitoorimine.
    • Kuidas jõuda klientideni, kes on külastanud veebis toote lehte, aga pole tellimust teinud?
    • Kuidas mõõta kampaaniate efektiivsust ja millistel mõõdikutel tasub silma peal hoida?
      Kasutatavad meetodid: Näidete analüüs, praktiline töö Facebook Business Manager keskkonnas, arutelu.
  • Kokkuvõte, näited, mõõtmine
    • Kuidas hoida ennast kursis valdkonna viimaste trendidega?
    • Mida mõõta ja kuidas.
    • Erinevad näited koos avatud diskussiooniga ja pilguga tulevikku.
      Kasutatavad meetodid: Näidete analüüs, arutelu, kokkuvõte.

Koolituse ajakava:

  • 09:45 -10:00 Kogunemine
  • 10:00 -11:30 Koolitus
  • 11:30 -11:45 Kohvipaus
  • 11:45 -13:15 Koolitus
  • 13:15 -14:00 Lõuna
  • 14:00 -15:30 Koolitus
  • 15:30 -15:45 Kohvipaus
  • 15:45 -17:00 Koolitus

Koolituse tulemusena osaleja

  • omandab uued teadmised läbi praktilise tegevuse, kuidas Facebookis ja Instagramis paremini oma sihtgruppideni jõuda;
  • saab värske arusaamise erinevatest võimalustest ja trendidest;
  • teab, kuidas luua erinevaid Facebooki ja Instagrami postitusi ja kampaaniaid, mis jõuavad suurema sihtgrupini;
  • oskab luua täpseid sihtgruppe erinevate algandmete põhjal;
  • oskab jälgida ja analüüsida orgaanilise ja makstud sisu tulemuslikkust.

Tunnistuse väljastamise eeldus on terves mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude, grupitööde ja individuaalsete tööde käigus.

Koolituse läbiviimise põhimõtted
Enne koolitusele tulemist palume osalejal mõtiskleda eesmärkidele, mille suunas soovitakse koolituse tulemusena jõuda ning palume täita küsimustiku koolitusele püstitatud eesmärkide kohta.
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolitaja:
Andrus Kiisküla
Andrus tegi oma esimese suurema kampaania Facebookis turundajana 2009. aastal. Selle aja jooksul on platvorm palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust.
Praktikuna on ta loonud keerukaid täpselt sihitud kampaaniaid, koolitanud gruppe ja üks ühele konsulteerinud eri suurusega organisatsioone.
Tema teadmised on oma strateegias töösse pannud nii väikesed MTÜd kui ka Euroopa Komisjoni Eesti esindus, mitmed e-poed, turismiettevõtted, avaliku sektori asutused, kinnisvaraarendajad, tööstuslikud droonitootjad, suure telekomini välja.
Igapäevaselt veab Andrus Äripäeva digiturundust, mille fookuses on selged eesmärgid ning mõõdetavad, vajadusel kiirelt muudetavad ja tulemusi toovad protsessid.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Turundamine Facebookis ja Instagramis edasijõudnule