Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites

Sotsiaalmeedia, sh facebook. Nende haldamine. Suhtlemise etikett sotsiaalmeedias
Koolituse eesmärgiks on jagada nõuandeid, kuidas ilma suuremate kulutusteta iseseisvalt edendada oma turundustegevusi eelkõige Facebooki kui populaarseima sotsiaalmeediakanali abil.
Koolitusel on lisaks teooriale toodud ka rohkelt praktilisi näiteid.

Koolituspäeva läbija oskab hinnata oma Facebooki lehe peamisi statistilisi näitajaid ning üles seada lihtsamaid tasulisi reklaame. Samuti saab ka ülevaate selles, kuidas muuta oma leht veelgi paremaks ning mida tuleks silmas pidada sealse sisu tootmise puhul.
Koolituse tulemusena on õppija saanud ülevaate , kuidas parandada oma ettevõtte nähtavust sotsiaalmeedias läbi nutika turunduse ja maine loomise ning säilitamise

Sihtgrupp:
alustavad ja tegutsevad väike- ning keskmise suurusega ettevõtjad, müügijuhid, sekretärid, juhiabid, müügi- ja turundusassistendid ning kõik huvilised, kel soov teha tutvust kaasaegse internetiturunduse võimalustega.

Koolitusele ootame eelkõige väike-ja keskmise suurusega ettevõtete ning perefirmade müügi ja turunduse eest vastutavaid inimesi.

Teemad:

  • turunduse üldpõhimõtted;
  • ülevaade internetiturundusest;
  • kontseptisooni loomine (mida?, kellele?, kuidas?, kui palju?);
  • sotsiaalmeedia kanalid (Facebook, Instagram, Twitter, Google, LinkedIn, Youtube);
  • mida postitada ja kuhu postitada (tekstid, pildid, videod);
  • ettevõtte positiivse kuvandi hoidmine;
  • kontseptsiooni täiendamine (kanalid, sisu, sagedus, mõtteline eelarve);
  • kliendi käitumine;
  • müügitunnel;
  • kampaania planeerimine;
  • sotsiaalmeedia toimingute mõõtmise võimalused;
  • kampaania planeerimise praktiline ülesanne.

Õpiväljundid
Kursuse läbinu:

  • oskab kasutada sotsiaalmeedias turundamiseks kaasaegseid töövõtteid;
  • tunneb sotsiaalmeedias turundamise sisulisi võimalusi;
  • tunneb sotsiaalmeedias klientidega suhtlemise võimalusi;
  • tunneb sotsiaalmeedias tehtavate tegevuste mõõtmise võimalusi;
  • oskab hoida ettevõtte positiivset kuvandit internetis

Koolitaja:
Margus Rosin on väga laia silmaringiga ja huvitav koolitaja, kes on omandanud oma teadmised mitmetes ülikoolides õppides nii Eestis kui Inglismaal. Peamised kogemused ettevõtluse ja IT vallas on omandatud peale ISO27000 juhtiv audiitori kutsetunnistuse saamist. Tegutsenud Infoturbe ja IT-juhtimise vallas üle 15 aasta. On osalenud paljudesse ISKE rakenduse projektidesse nii ettevalmistuses kui ka auditeerimises. Pidevalt ennast täiendanud erinevate täienduskoolitustega infoturbe ja juhtimise vallas. Tema pikaajaline koolitaja kogemus võimaldab pakkuda huvitavaid koolitusi nii algajale arvutikasutajale, kui ka sisukaid ja praktilisi nõuandeid tippjuhtidele. Peamiselt on ta konsulteerinud keskmiseid ja suuremaid finants- ja tootmisettevõteid infoturbe ja äriprotsesside osas, kuid meeleldi lööb kaasa ka väikeettevõtluse, teeninduse ja kaubanduse sfääris. Tema tõelised lemmikud on StartUp-id.

Lisainfo:
Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipausi. Edukale lõpetajale tunnistus!

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Reiting – see on tööalased koolitused täiskasvanutele, täpne raamatupidamine ettevõtetele ning asjalik tugi ettevõtlusega alustajale. Reiting koolituskeskus aitab kaasa Teie töötajate arengule soovitud suunas ning kokkulepitud ajaga. Väärtustame loomingulist mõtlemist ja oleme paindlikud. Pakume õigeid teadmisi õigel ajal, õiges kohas ja õige hinnaga. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites