
Turundus väiksele ärile
Kõik, mis vaja väikse äri turundamiseks!
Väikeettevõtja või vabakutselise elu on tihedalt täidetud – ettevõtte juhtimine, finantsidel silma peal hoidmine, turundus, raamatupidamine ja palju-palju muud… Kõik selleks, et oma äri ja käivet tulemuslikult kasvatada.
Tänapäeval ei vajagi paljud ettevõtjad veebilehti, SEO-d ja Google Ads reklaame. Piisab hästi toimivast Facebook’i või Instagram’i lehe omamisest ning oskusest luua kaasahaaravat sisu, mis sihtrühma kõnetaks ning oskusest edukalt orienteeruda sotsiaalmeediakanalite tasuliste reklaamivõimaluste labürindis.
Turundus väiksele ärile on teadmisterohke ja praktiline koolitus, mis on koostatud just väikeettevõtja või vabakutselise vajadustest lähtuvalt. Koolitus koosneb 10 ägedast praktilisest koolitusest tõeliselt kogenud koolitajatega, millele oleme lisanud rohkelt iseseisvat tööd õpitu harjutamiseks ning kasulikke veebipõhiseid materjale. Sest selliselt oleme kindlad, et iga koolitusel osaleja saab vajalikud teadmised ja oskused, et need enesekindlalt oma ettevõtte või klientide jaoks kasutusele võtta.
Sihtgrupp
Kursus on Sulle, kui:
- Oled tegutsev ettevõtja
- Saad teada, kuidas suurendada oma sissetulekut online-turunduse abil
- Oled alustav ettevõtja
- Lood tugeva vundamendi oma äri turunduseks
- Oled loomas oma persoonibrändi
- Saad meilt kõik vajalikud teadmised, mille abil enda tugevad küljed sotsiaalmeedias esile tuua, luua tulemuslikke koostöid ning edukalt oma tuntust kasvatada
- Otsid uusi väljakutseid
- Sukeldud põnevasse turundusmaailma ning leiad uusi mõttekaaslasi
Koolituse sisu:
- Saad selgeks turunduse alused ning õpid tundma ja mõtlema erinevate avataride vajadustele
- Marketing mix (4P)
- Toote või teenuse eelised ja kliendi kasud
- Kliendid ning kliendikesksusSaad teada millised seadused ja nõuded reguleerivad e-kaubandust
- Saad teada, kuidas turundada eelarvest sõltumata ning kuidas mõõta kampaaniate tulemusi
- Off- ning online turunduskanalid
- Turundus väikese eelarvega
- Persoonibränd
- Müügilehtrid
- Müügimudelid ning põhilised KPI-d
- Õpid kirjutama pilkupüüdvaid reklaamtekste, millel peatub iga kliendi tähelepanu
- Teksti koostamise tööriistad
- Consumer Insight
- Reklaamteksti struktuur ja ülesehituse mudelid
- Pealkiri: põhitüübid ja kirjutamismudelid
- Põhiteksti struktuur ja erinevate tekstiosade funktsioonid
- Copywriting Facebookis: sisuloome põhimõtted, levinumad reklaami formaadid, Facebooki reklaamtekstide ülesehitus
- Copywriting e-mailiturunduses: teema rea kirjutamise põhimõtted, otsepakkumise tekstide ülesehitus, nipid pikemate kampaaniatekstide kirjutamiseks
- Õpid looma ja monteerima stiilset foto- ja videosisu telefoni abila müügitunneleid ja kasutama e-meili turundust
- Visuaalse sisu formaadid
- Ettevalmistus pildistamiseks/filmimiseks: taust, valgus jne.
- Visuaalse sisu loomine ja töötlemine mobiilsete äppide abil
- Sisu postitamise planeerimine
- Sisu taaskasutamise võimalused
- Õpid selgeks, kuidas edendada oma projekti Instagramis
- Sisuplaanid ja sisu loomine
- Ideaalse Instagram profiili loomine
- Äriprofiili seadistamine
- Orgaanilised meetodid reklaamimiseks Instagramis
- Strateegiad jälgijate juurdesaamiseks ning nähtavuse suurendamiseks
- Tööriistad efektiivse Instagrami turunduse jaoks
- Õpid kasutama Facebooki erinevaid võimalusi ja tasulisi tegevusi parima nähtavuse saavutamiseks
- Facebooki lehe ja grupi loomine
- Orgaaniline edendamine Facebookis: lehtede ja rühmade võimalused
- Facebooki reeglid ja reklaamipoliitika
- Facebook Business Manageri loomine ja haldamine
- Reklaamide seadistamine ja nende tulemuslikkuse analüüs
- Facebooki pixel’i loomine, seadistamine ning remarketing sihtgruppide kasutamine
- Tööriistad efektiivse Facebooki turunduse jaoks
- Paned saadud teadmised harjutuste ning reaalsete turundus case´de abil kohe ka praktikasse
Õppeprogrammis on nii iseseisvat tööd kui ka kohustuslikke kodutöid.
Grupi suurus: maksimum 12 inimest
Vaata ka koolituse õppekava
Koolitajad:
Gelly Metsaveer
Turunduse magister ja kommunikatsiooni bakalaureus.
Hetkel on suund turunduskommunikatsioon, kus Gelly on töötanud juba üle viie aasta.
Selle ajaga on ta saanud kogemust eri valdkondades: pangandus, haridus, merendus, jaekaubandus, hilisema täiendusena nüüdsest ka start-up maailmas.
Anita Sibul
Sotsiaalmeediaga ning sotsiaalmeedia sisuloomega tegeleb üle 7 aasta
On teinud koostööd L’Orealiga, Maybelline-ga ja teiste tundud brändidega
Darya Pastak
Sotsiaalmeedia spetsialist, väga hea sisuturunduse strateegiates, digitaalturunduses, mõjutajaturunduses.
Aitasin arendada tõhusat online mainet ja tõsta bränditeadlikkust selliste firmade jaoks: Salva Kindlustus, Goldsmith, Raasiku Õlletehas jne
Sage külaline Eesti TVs / raadios / ajalehtedes
Tiktok – @smmart_avocado (19K)
Kersti-Brendan Kloch
LinkedIn-i spetsialist ettevõttes B2B Growth
Tegeleb igapäevaselt sisuloome ja lead generation’iga
Spetsialiseerunud LinkedIn-i sisuloomele ja profiilide korrastamisele, et aidata ettevõtetel LinkedIn enda kasuks tööle panna
Maria Rozbaum
Lõpetanud Ajakirjanduse ja suhtekorralduse eriala Tartu Ülikoolis. (BA, võrdsustatud magistrikraadiga)
Üle 20 aasta kogemust meedias, 15 koolitajana. Koolitusteemadeks meedia, sotsiaalmeedia, turundus.
Tegeleb koolitustega lastele, noortele, täiskasvanutele, eakatele ning sisuloomega.
Liina Lõoke
Vabakutseline digiturundaja ja -strateeg
Tugev müügitaust nii kohalikul kui ka rahvusvahelisel turul
On lõpetanud Tallinna Majanduskoolis sotsiaalmeedia spetsialisti eriala ning töötanud Google Ads spetsialistina
Rait Milistver
Rait on töötanud copywriteri ja loovjuhina erinevates Eesti reklaamiagentuurides üle 20 aasta ja turundanud selle aja jooksul ligikaudu 100 Eesti ja rahvusvahelist kaubamärki.
Täna teeb copywriteri tööd ja nõustab oma kliente turunduse ning brändingu osas vabakutselisena.
NB! Koolituse korraldajad jätavad endale õiguse muuta tundide kuupäevi.
Turunduskool Paprika on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner.
Koolitusfirma tutvustus
Paprika Tervisliku Turunduse kool. Praktilised oskused ja teadmised Sinu äri eduks! Loen koolitusfirma kohta veel...