Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Väikeettevõtte personalijuhtimise eripärad

Koolituse eesmärk on leida ettevõttele parimad lähenemised personalijuhtimise korraldamisel ning meeskonna edukal juhtimisel.

Personalitöö väikestes ettevõtetes on sama oluline kui suurtes organisatsioonides. Samas eeldab töö väiksemas organisatsioonis oluliselt rohkem universaalsust, teadmisi erinevatest valdkondadest ning võimekust tegeleda erinevate ülesannetega. Koolituse eesmärk on jagada teadmisi, oskusi ja parimaid praktikaid väikeettevõtetele, kes soovivad arendada oma meeskonnas tugevat kultuuri, head meeskonnatööd ning tegeleda personalijuhtimises sellega, mis looks ettevõttele pigem lisaväärtust, mitte ei kulutaks ülemäära ressurssi.

Sihtrühm:
Väike-ja keskmiste ettevõtete juhid; valdkonnajuhid ja spetsialistid, kes vastutavad väikeettevõttes personalijuhtimise eest; väikeettevõtete personalitöötajad.

Programm:
  • 9.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv
  • 10.00-11.30 Milline on personalijuhtimise funktsioon väikeettevõttes?
    • Kuidas ehitada targalt üles personalijuhtimine väikeettevõttes?
    • Kes tegeleb väikeettevõttes personalijuhtimise ja inimeste juhtimisega?
    • Juht kui personalijuht?
    • Kuidas lahendada personalijuhtimisega seotud dilemmasid ja valikuid, kui sul puudub personalijuht?
    • Millised on optimaalsed personalijuhtimise valikud?
    • Millised on kiirelt muutuva maailmaga seotud juhtimisvalikud?
  • 11.30-11.45 Kohvipaus
  • 11.45-13.15 Millised on inimeste juhtimist abistavad kokkulepped, süsteemid ja väärtused?
    • Millal hakata looma reegleid, kokkuleppeid ja süsteeme väikeettevõttes?
    • Kui palju on piisav? Millised kokkulepped on hädavajalikud?
    • Millised tööriistad on abiks ettevõtte arendamisel?
    • Kuidas leida lahendused inimsuhetes esile kerkinud teemadele?
  • 13.15-14.00 Lõuna
  • 14.00-15.30 Millised on väljakutsed inimeste juhtimisel, kui kõigega tuleb ise hakkama saada?
    • Kuidas panna oma meeskond ühes suunas ja ühise eesmärgi poole liikuma?
    • Kuidas jagada ettevõttele vajalikke rolle?
    • Kuidas kujundada ise teadlikult organisatsioonikultuuri?
    • Millised on komistuskivid minitiimide personalijuhtimises ning kuidas neid vältida või lahendada?

Koolituse tulemusena osaleja:

  • Teab, millised on parimad personalipraktikad väikeettevõtete jaoks
  • Oskab leida õiged võtted enda meeskonna arendamiseks ning suunamiseks ühise eesmärgi saavutamisel
  • Teab, kuidas täita samaaegselt nii juhi kui ka personalijuhi rolli
  • Oskab otsuseid vastu võttes siduda ettevõtte ärihuvid ning töötajate vajadused ja heaolu

Koolitaja:
Irene Metsis omab personalijuhtimise valdkonna kogemust üle 25 aasta olles töötanud personalijuhina Eesti Energias, Majandusministeeriumis, Elionis ja Skanskas. Alates 2013. aastast töötab Irene rahvusvahelises turvalahendusi pakkuvas ettevõttes G4S Eesti personalidirektorina. Irene on lõpetanud EBS-is rahvusvahelise ärijuhtimise eriala, läbinud mitmeid juhtimis- ja nõustamisalaseid treeninguid. Omab praktilist juhtimiskogemust  meeskonna ja ärivaldkonna juhtimisel, on õppinud psühholoogiat ja hetkel täiendab end EBS Executive programmi.  Irene on teinud koostööd ettevõtete nõustamisel ning tegutseb koolitaja ja konsultandina. Peale põhitöö on Irene ka Abi-ja Teraapiakoerte Ühingu liige.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Koolitusfirma Excellence viitab nõudlikele eetilistele ja kvalitatiivsetele kriteeriumitele ning ambitsioonikatele eesmärkidele Koolitus- ja Arenduskeskuse tegevuses, teeninduses ja teenustes. See on teenus, mis ületab tavapäraseid standardeid pakkudes organisatsioonidele paindlikke personali arengu toetamise võimalusi. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Väikeettevõtte personalijuhtimise eripärad