Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Google Adsis reklaamimine edasijõudnule

Kuidas Google AdWordsis reklaamides tõhusalt tulemusi optimeerida?
Koolituse eesmärk on paremini töötavad AdWordsi kampaaniad, mis säästavad või teenivad rohkem raha ja efektiivsemad protsessid, et regulaarselt tulemusi parandada ning raporteerimist kiirendada.

Google on maailma suurim reklaamikanal ning reklaamimiseks sobilik pea igale ettevõttele, sest reklaamija saab valida täpselt tema ettevõttega seonduvad märksõnad ning neid märksõnu otsivate inimeste valmidus osta on ülikõrge.
Reklaamimiseks vajaliku AdWordsi konto saab igaüks luua 15 minutiga, kuid hästi toimivate kampaaniate tegemine nõuab palju tööd ning sellega asi ei piirdu, vaid kampaaniaid peaks regulaarselt optimeerima. Google’i reklaamid sobivad ideaalselt ka eksportturgudele liikumiseks, kuid suurtel turgudel reklaamisel on veelgi rohkem aspekte, mida silmas pidada ning konkurents tavaliselt teravam kui Eestis.

Koolituse läbimine annab põhjalikud teadmised Google AdWords eksamite sooritamiseks. Koolituse tase ulatub Search Advertising eksamist veidi kaugemale, kuid koolitusel korratakse üle ka mõned põhitõed, mis Search Ad eksami sooritamisel abiks tulevad. Eksam on Google’i kinnitus turundaja teadmistele ja oskustele ning on kasulik kõigile, kes turunduse valdkonnas tegutseb ning soovib sellealast tõendit.
Koolitusel osalemine säästab ettevõtte või kliendi aega ja raha ning annab praktilised tööriistad kampaaniate mahu laiendamiseks.

„Google AdWords edasijõudnute“ koolitusele eelneb põhikursus Google Adsis reklaamimine algajale, mis annab teadmised ja oskused AdWordsis esimesi samme tegevatele kasutajatele.

Sihtgrupp:
Google AdWordsiga juba mõnda aega tegelenud ning aktiivselt AdWordsi kontosid hallanud kasutajad, kes soovivad säästa oma ettevõtte või kliendi aega ja raha ning annab praktilised tööriistad kampaaniate mahu laiendamiseks.

Teemad:

  • 09:30 – 09:45 kogunemine
  • 09:45 – 11:30 Põhitõdede ülekordamine ning kampaaniate optimeerimine
    • Adsi põhitõed, mida teadmata kampaaniaid korralikult optimeerida ei saa.
    • Kvaliteediskoori maksimeerimine
    • Täpsem märksõnade ja negatiivsete märksõnade valik
    • Paremate reklaamtekstide koostamine ning nipid reklaamide automaatseks kohandamiseks
    • Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
  • 11:30 – 11:45 Kohvipaus
  • 11:45 – 13:15 Kampaaniate optimeerimine jätkub
    • Märksõna kliki hindade optimeerimine
    • Eelarve optimaalsem kasutamine
    • Maandumislehe tegemine Google-i sõbralikuks
    • Google Analyticsi kasutamine konto analüüsimiseks
    • Displei kampaaniate optimeerimine, et raha ei läheks raisku
    • Erinevused Eesti ja välisturgude kampaaniate optimeerimisel
    • Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
  • 13:15 – 14:00 Lõuna
  • 14:00 – 15:30 Erinevad tööriistad ning raporteerimine
    • Tasuta ja tasulised tööriistad, mis aitavad kampaaniaid paremini hallata ja teste läbi viia.
    • Erinevad raporteerimisvõimalused ja raporteerimise automatiseerimine.
    • Kampaaniate üleviimine bingi reklaamkontosse (väljaspool Eestit kasulik, nt Soomes)
    • Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga
  • 15:30 – 15:45 Kohvipaus
  • 15:45 – 17:00 Vähem teada Adsi võimalused ning Ads Editori nipid
    • Uued Adsi võimalused
    • Vanad, kuid vähem tuntud võimalused
    • Ads Editori nipid töötamise hõlbustamiseks
    • Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

Õpiväljundid
Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab nippe, kuidas kampaaniate loomisel ja haldamisel aega kokku hoida;
  • saab uusi ideid, kuidas juba olemasolevat kampaaniat optimeerida – isegi kui tundus, et enam midagi teha pole võimalik;
  • teab põhilisi aspekte AdWordsi igapäevasest kontode haldamisest;
  • oskab kasutada erinevaid tööriistu, mida kontode haldamise kiirendamiseks kasutada ning mis aitavad paremini ja kiiremini tulemusi klientidele või meeskonna liikmetele raporteerida.

Koolitusele eelnevalt on soovituslik mõelda küsimustele või probleemidele, mis on Google Adsi kasutamisega tekkinud.

Palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolitaja:
Karl Pae oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜs ning Rooma La Sapienza ülikoolis ja IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Google Adsis reklaamimine edasijõudnule

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.