Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Google Adsis reklaamimine algajale

Koolituse läbimine annab põhjalikud teadmised Google AdWords Fundamentals eksami sooritamiseks. Eksam on Google’i kinnitus turundaja teadmistele ja oskustele ning on kasulik kõigile, kes turunduse valdkonnas tegutseb ning soovib sellealast tõendit.

Google on maailma suurim reklaamikanal ning reklaamimiseks sobilik pea igale ettevõttele, sest reklaamija saab valida täpselt tema ettevõttega seonduvad märksõnad ning neid märksõnu otsivate inimeste valmidus osta on ülikõrge.
Reklaamimiseks vajaliku AdWordsi konto saab igaüks luua 15 minutiga, kuid hästi toimivate kampaaniate tegemine nõuab palju tööd ning sellega asi ei piirdu, vaid kampaaniaid peaks regulaarselt optimeerima. Google’i reklaamid sobivad ideaalselt ka eksportturgudele liikumiseks, kuid suurtel turgudel reklaamisel on veelgi rohkem aspekte, mida silmas pidada ning konkurents tavaliselt teravam kui Eestis.

„Google Adsis reklaamimine algajale“ koolitusele järgneb koolitus Google Adsis reklaamimine edasijõudnule, mille fookuses on praktilised teadmised ja oskused AdWordsi kampaaniate tulemuste optimeerimiseks, mille tulemusena on võimalik säästa ettevõtte või kliendi aega ja raha ning laiendada kampaaniate mahtu.

Sihtgrupp:
Koolitusele on oodatud Google AdWordsiga esimesi samme tegevad turundajad, AdWordsiga alustamisele mõtlevad ettevõtjad või ettevõtjad, kes soovivad Google AdWordsi osas oma agentuuriga paremat dialoogi pidada.

Koolituse eesmärk on anda osalejale teadmised ja oskused, et luua keerukamaid AdWordsi kampaaniaid koos sellega kaasas käiva mõõtmisega, mis aitavad ühelt poolt säästa reklaamikuludelt ning teiselt poolt käivet kasvata.

Koolituse tulemusena osaleja

  • oskab luua lihtsaid ja tulemuslikke turunduskampaaniaid;
  • teab nippidest, kuidas kampaaniate loomist lihtsustada ning kuidas lisaks klikkidele reaalseid tulemusi mõõta;
  • oskab luua reklaame, mis on Google’i eeskirjadega kooskõlas;
  • teab, millised on Google Adsi võimalused väljaspool otsingureklaame (YouTube, Gmail jm).

Tunnistuse väljastamise eelduseks on täis mahus koolitusel osalemine. Tulemuste saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus.

Koolituse sisu: 

  • Google AdWordsi toimimispõhimõtted ning seaded
    • Mis on kvaliteediskoor? Kuidas reklaamid asetuvad? Palju maksab?
    • Kuidas reklaamid asetuvad – kuidas ja kas saada esimeseks
    • Optimaalsete märksõna kliki hindade ja eelarvete valik
    • Konto struktureerimine ja kuidas teha märksõnale vastavat reklaami
  • Märksõnade valik ja reklaamide loomine
    • Märksõnade vastetüübid ja negatiivsed märksõnad
    • Reklaamide kirjutamine nii Google-i kui kasutaja jaoks
    • Google’i eeskirjad ja reeglid – mis on lubatud ja mis mitte?
    • Reklaamide täiendamine reklaamilaienditega
  • Täpsem tulemuste mõõtmine ja võimalused väljaspool otsingureklaame
    • Sissejuhatus Google Analyticsisse, goalide seadistamine ja AdWordsiga ühendamine, et mõõta reaalset käivet või päringuid
    • Google’i display-võrgustiku võimalused
    • YouTube-is reklaamimine
    • Gmaili reklaamide eripärad
    • Remarketingi abil klientide tagasi toomine
  • Põhjalike kampaaniate tegemine
    • AdWords Editori abil keerulisemate kampaaniate tegemine kiirelt
    • Oma kampaania loomine ja tagasiside

Kasutatavad meetodid: lühiloeng, praktiline töö arvutiga

Koolituse läbiviimise põhimõtted
Enne koolitust on soovitatav luua endale Google AdWordsi konto (adwords.google.com lehel). Konto loomine on lihtne, lehel on suunavad juhised. Pärast konto loomist on soovituslik keskkonnas ka midagi katsetada ja ringi vaadata, et koolitajalt soovi korral abi saada ning küsimusi esitada. Koolituse raames laiendatakse teadmisi, et toimivaid kampaaniaid luua.

Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti, et õpitud teadmisi kohapeal praktiseerida.

Koolitaja:
Karl Pae
Karl oli esimene eestlane, kes asus tööle Google’i Euroopa peakontoris 2008. aastal. Kuni 2013. aastani oli Karli igapäevatöö nii suurte kui väikeste reklaamijate ja agentuuride nõustamine. Selle aja jooksul nägi ta ära pea kõik võimalikud head ja vead, mis AdWordsi kontode haldamisel ette võivad tulla. Hetkel juhib koolitaja Google’i reklaamidele spetsialiseerunud Google Premier Partner agentuuri ePPC, mis haldab Eesti ja Soome suurimaid reklaamijaid ning mille turg ulatub üle 30 eri riigi. ePPC agentuur jõudis Best Internetil Digitegu konkursi finaali projektiga, mis säästis aastas kliendile sadu tuhandeid eurosid. Karl on Google Certified Trainer, mis on Google’i kinnitus tema põhjalikele AdWordsi oskustele ja garanteerib koolituse kõrge kvaliteedi. Karl on õppinud majandust TTÜs ning Rooma La Sapienza ülikoolis ja IT-d TTÜ-s ja UC Berkeley ülikoolis Californias.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

Äripäeva Akadeemia korraldab kõrgel tasemel koolitusi, mis aitavad ettevõtlikel inimestel, juhtidel ja võtmetöötajatel olla oma igapäevatöös edukamad ja tõhusamad. Pakume nii pikemaajalisi kui ühe- ja kahepäevaseid koolitusi erinevates valdkondades, nagu juhtimine, eneseareng, suhtlemisoskused, müük, finantsjuhtimine, projektijuhtimine jm. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Google Adsis reklaamimine algajale