Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Google Tag Manager koolitus

Google Tag Manager koolitus valmistab osalejad ette tööks Google Tag Manageriga ning annab praktilised oskused ja vajaliku taustainfo kasulike seadistuste tegemiseks. Lisaks annab koolitus ülevaate turunduskanalitesse ja veebianalüütikasse saadetava info headest tavadest.

Kuna varasemalt on kõik veebilehel tehtavad seadistused nõudnud IT osakonna tööd, siis Google Tag Manager võimaldab seda tööd teha turundusspetsialistidel / veebianalüütikutel ja kiiremini.

Lisaks annab Google Tag Manager oluliselt parema ülevaate kõigist tehtud seadistustest ning muudab nende korrigeerimise ja täiendamise kiiremaks ja mugavamaks.

Kui oled varasemalt olnud olukorras, kus soovitud veebianalüütika või turunduskanalitesse saadetava info muudatused ootavad teiste IT osakonna prioriteetide taga, siis see koolitus on just sinule!

Koolituse eesmärgid:

  1. anda ülevaade Google Tag Manager eelistest võrreldes otse veebilehe koodis tehtavate seadistusega;
  2. anda ülevaade Google Tag Manager tööpõhimõtetest ja parimatest praktikatest (Workspaces, Variables, Triggers, Tags, Folders);
  3. leida vajalik info korrektsete seadistuste tegemiseks;
  4. seadistada Google Analytics baaskood ja täiendavad event’id;
  5. seadistada Google Ads retargeting ja konversioonide koodid;
  6. seadistada Facebook Ads retargeting ja eventide koodid.

Sihtgrupp:
Koolitus on mõeldud peamiselt turundusspetsialistidele ja veebianalüütikutele, kuid on kasulik kõigile kes sõltuvad enda töös veebilehelt turunduskanalitesse ja veebianalüütikasse saadetavast infost.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt):

  1. Kaasas isiklik/ töö sülearvuti.
  2. Ettevõtte veebilehele on seadistatud Google Tag Manager.
  3. Edit/Publish/Admin ligipääsud ettevõtte Google Tag Manager ja Google Analytics kontodele.
  4. Admin ligipääsud ettevõtte teiste turunduskanalite kontodele.
  5. Omab ülevaadet ettevõtte tänasest klienditeekonnast ja selle olulisematest sammudest.
  6. Kasuks tuleb varasem kogemus Google Analytics-i ja turunduskanalitega.

Programm:

  • 09:15 – 09:30 Kogunemine
  • 09:30 – 11:00 Google Tag Manager ülevaade
    • Google Tag Manager eelised.
    • Google Tag Manager loogika ülevaade (Workspaces, Variables, Triggers, Tags, Folders).
    • Google Tag Manager head tavad.
    • Google Tag Manager seadistuste sisendi kogumine (Click/Form submit listeners, Preview mode).
      Kasutatavad meetodid: loeng, töötuba, juhendamine
  • 11:00 – 11:15 Kohvipaus
  • 11:15 – 12:45 Google Tag Manager seadistused
    • Google Analytics baaskoodi ja event’ide lisamine.
    • Google Ads retargeting ja conversion koodide lisamine.
    • Facebook Ads retargeting ja event koodide lisamine (laiendatav teistele turunduskanalitele).
      Kasutatavad meetodid: töötuba, juhendamine

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab mis on Google Tag Manager eelised;
  • teab Google Tag Manager keskkonna ülehitust ja loogikat;
  • oskab seadistada Google Analytics baaskoodi ja vajalikud event’id;
  • oskab seadistada Google Ads retargeting ja konversioonide koodid;
  • oskab seadistada Facebook Ads ja teiste turunduskanalite retargeting ja eventide koodid.

Koolituse läbiviimise põhimõtted: 

  • Koolitusel kasutatakse esitluse formaati olulise taustainfo ja parimate praktikate tutvustamiseks ning töötoa formaati olulisemate seadistuste teostamiseks.
  • Osalejad teevad kõik sammud juhendamisega läbi, saavad jooksvalt küsimusi küsida ning täidavad koolituse lõpus küsimustiku omandatud teadmiste kohta.
  • Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

Koolitaja:
Harlis Velk
on Eesti suurima digiagentuuri MBD tiimijuht, koolitaja ja spetsialist. Tema töö sisuks on otsingukampaaniate, veebianalüütika ja dashboard’ ide tiimide juhtimine ja nõustamine. Harlisel on 10+ aastane kogemus digiturunduse, veebianalüütika ja ettevõtete tulemuste kasvatamisega.
Selle aja jooksul on tema käe alt läbi käinud üle 2000 Google Ads ja Google Analytics konto. Ta on läbi viinud üle 200 koolituse nii algajatele kui edasijõudnutele järgmistel teemadel: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager ja Google Data Studio.
Google Ads ja Google Analytics koolitusi on Harlis teinud Eestis ka Google Certified Trainer programmi raames.

Koolitushind sisaldab lisaks:

  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:

  • sooje jooke koos küpsistega;
  • värskeid puuvilju.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

IT Koolitus on juhtiv info- ja kommunikatsioonitehnoloogia ning IT projektijuhtimise koolitusteenuse pakkuja Baltikumis. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Google Tag Manager koolitus

NB! Hetkel ei ole koolitusel aktiivset toimumisaega.
Kui soovid, et teavitaksime Sind, kui see või mõni sarnane koolitus taas toimumas on, siis palun jäta meile oma kontaktandmed ja täpsem soov.
Soovin teavitust kuni kuu jooksul.