
Halda sotsiaalmeediat nii nagu profid seda teevad
Kuidas teha efektiivset sotsiaalmeedia turundust ning kuidas seda kõike eesmärgistatult mõõta?
Antud koolitusel jagatakse töövõtteid, põhjasid ja tööriistu, mis aitavad aega maksimaalselt efektiivselt ära kasutada. Teeme ise läbi praktilised ülesanded ja tutvume tööriistadega nagu Audience Insights, Page Insights, Ad Library, Canva jt.
Koolitusel vaatame läbi kõik sammud alates eesmärkide seadmisest tulemuste mõõtmiseni. Kuna sotsiaalmeedia oluline osa on sisu, siis sellele on erilist rõhku pandud – vaatame milline sisu töötab, kust saada ideid postituseks ja analüüsida konkurentide tegevust. Samuti saad teada milliseid tööriistu kasutada, et hoida kokku aega nii sisu planeerimise kui loomise protsessis.
Praktilise poole pealt proovime läbi postituse loomise teksti kirjutamisest kuni visuaali loomiseni (ära muretse, ei pea olema eelnevat copywriteri kogemust või Photoshopi oskust). Vaatame sisse FB lehe statistikasse ning kõik osalejad saavad sisu planeerimise põhja, millega oma postitused muuta strateegilisemaks ning kasutajatele huvitavamaks
Mõned teemad, millest koolitusel juttu tuleb:
- Kuidas luua edukas postitus – ideede genereerimise võimalused ja abivahendid
- Kuidas luua stiilseid kujundusi?
- Sisu planeerimise süsteem – hoiab aega kokku ja aitab kvaliteetsemat sisu luua
- Mis teema on auhinnamängudega – ühelt poolt keelatud, teiselt poolt kõik ikkagi teevad?
- Analüütika – kuidas hinnata oma tegevuste edukust ja tasuvust?
See koolitus on vajalik kõigile, kes haldavad sotsiaalmeedias vähemalt 1 profiili ja samad põhimõtted on rakendatavad ka oma isikliku profiili peal, et endast professionaalne mulje jätta.
Koolituse eesmärk
Anda osalejale teadmised, tööriistad ja oskused ettevõtte kontode paremaks ja efektiivsemaks haldamiseks sotsiaalmeedias. Õpitu rakendamisel on tegevused sotsiaalmeedias kooskõlas ettevõtte eesmärkidega ning nende saavutamine on tänu teadlikule tegevusele ja planeerimisele märksa tõenäolisem.
Sihtgrupp: Kõik, kes puutuvad kokku turundamisega sotsiaalmeedia platvormidel. Eelkõige turundusspetsialistidele, teenusepakkujatele ja neile, kes vastutavad ettevõttes turundustegevuste eest sotsiaalmeedias.
Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): Ettevõtte konto olemasolu ja ligipääs sellele vähemalt ühel sotsiaalmeedia platvormil (Facebook, Instagram, Linkedin).
Koolituse sisu:
- Eesmärkide seadmine ja vastavate KPI valik
- Sihtrühma kaardistamine, konkurentide monitooring
- Facebooki algoritm ja hea postituse omadused
- Postituste planeerimine ja loomine, erinevad tööriistad
- Reeglitele vastavate auhinnamängude korraldamine, mis oleks ka osalejale huvitavad
- Koostöö suunamudijatega, kuidas neid valida, näited, olulised aspektid enne koostööd
- Sotsiaalmeedia tegevuste tulemuste analüüs, et hinnata mis töötas ja mis mitte
Koolituse edukal läbimisel osaleja:
- Oskab seada turunduslikke eesmärke ja valida sobivaid mõõdikuid;
- Oskab teha sihtrühma analüüsi ja kaardistada turgu;
- Teab eduka postituse omadusi ja Facebooki algoritmi eripärasid;
- Oskab sisu planeerida (teemade valik, märksõnad) ja postituste kava luua;
- Oskab kasutada kujundusprogramme ja pildipankasid videode ja kujunduste loomiseks;
- Teab auhinnamängude loomise reegleid ning kaasahaarava mägu loomise põhimõtteid;
- Teab erinevaid võimalusi ja ohtusid seoses influencerite kasutamisega turundustegevustes;
- Oskab lugeda postituste statistikat ja hinnata erinevate tegevuste edukust.
Koolituse lõpetamise tingimused: õpiväljundite saavutamist kontrollitakse ja hinnatakse läbi iseseisva praktilise töö.
Koolitaja:
Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.
Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.
Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.
Koolitushind sisaldab:
- klassikoolitust;
- õppematerjale;
- koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
- tunnistust.
Lisaks pakume:
- vajadusel tasuta korduskoolitust kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
- sooje jooke koos küpsistega;
- lõunasööki igal koolituspäeval.
Koolitusfirma tutvustus
Nordic Koolitus OÜ - praktilised IT- ja juhtimiskoolitused Loen koolitusfirma kohta veel...