Kõik koolitused ühest kohast!

tk
Tagasi

Kliendisuhtluskoolitus IT-spetsialistidele ja kasutajatoele

Osalejad saavad 2-päevase koolituse jooksul teadmised efektiivsetest kommunikatsioonitehnikatest. Lisaks oskused koostöö loomiseks ning professionaalseks suhestumiseks kolleegide ja klientidega.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud IT–spetsialistid, tiimijuhid, tehnilise toe töötajad, helpdeski töötajad ja kliendihaldurid.

Programm:

  • Kommunikatsiooni liigid
  • Suhtlemisprotsess
  • Sõnade valik
  • Taju ja mõju suhtlemises
  • Vestluse juhtimine
  • Mõjutamistehnikad
  • Probleemide lahendamine
  • Ajaplaneerimine
  • Kaugkanalite efektiivne kasutamine
  • Klienditeenindus konkurentsivahendina
  • Hoiakute ja rolliootuste analüüs
  • Taktikaline lähenemine klientidele, sh nõustamisoskused (küsimine ja aktiivne kuulamine)
  • Erinevate klienditüüpidega toimetulek
  • Teenindusstandard
  • Sisekliendisuhtlus ja meeskonnatöö

Koolituse läbinu:

  • on teadlik tulemuslikust suhtlemisest ja enesekehtestamisest nii klientide kui kolleegidega;
  • omab praktilisi oskusi professionaalsest klienditeenindusest, sh kaugkanalite kasutamisel;
  • oskab lahendada probleemseid situatsioone ja käsitleda efektiivselt erinevaid klienditüüpe;
  • omab ülevaadet IT-spetsialisti kui klienditeenindaja rollist, efektiivsest ajaplaneerimisest ja meeskonnatööst.

Õppemeetodid: Auditoorne töö klassikeskkonnas 16 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 8 tundi). Toimuvad arutelud, millele järgnevad kogemusharjutused ja reflektsioon. Kahe koolituspäeva vahelisel ajal saab esimesel koolituspäeval saadud teadmisi praktiseerida.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi praktiliste harjutuste koolikeskkonnas.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused.  Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemisest.

Koolitaja:
Mare Muskat
Koolitajakogemus alates 2007 aastast. Andgragoogika magister. Töötanud aastaid kõnekeskuses koolitus- ja kvaliteedijuhina. 10-aastane kogemus ettevõtete ja äriühingute toetamisel suhtumine-suhtlus-suhestumine koolitustega.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühist lõunasööki mõlemal koolituspäeval.

Küsin koolituse kohta lisainfot

Koolitusfirma tutvustus

BCS Koolitus on Eesti juhtiv IKT valdkonna koolitus-, projektijuhtimis- ja konsultatsiooniettevõte. Loen koolitusfirma kohta veel...

Osalen koolitusel

Kliendisuhtluskoolitus IT-spetsialistidele ja kasutajatoele